اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

نویسنده : مهدی رضائیان

123778

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

07بهمن1402|22:08

لیست شدن نات کوین در صرافی

در حال حاضر تعداد کاربران بازی نات کوین تلگرام به بیش از 20 میلیون کاربر رسیده است. در این میان طبق داشبوردی که اخیرا به نات کوین اضافه شده است تعداد کل نات کوین‌های موجود حدود 12 هزار میلیارد برآورد شده است. تیم توسعه‌دهنده نات کوین در اخرین پیام خود خبر از لیست شدن نات کوین در چند هفته آینده داده است که در ادامه به بررسی کامل این پیام و تخمین قیمت نات کوین براساس داده‌های جدید می‌پردازیم. در حال حاض رپیش فروش نات کوین آغاز شده است. برای آموزش نحوه فروش نات کوین در این فراین دمطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود.

 

 

لیست شدن نات کوین در صرافی

طبق آخرین پیام منتشر شده در تلگرام کامیونیتی نات کوین در طی چند هفته آینده شاهد لیست شدن نات کوین در صرافی با اضافه شدن این ارز مجازی به شبکه بلاک چین TON خواهیم بود. این پیام اگرچه با لحن طنز و با استفاده از عبارت شایعه لیست شدن نات کوین عنوان شده اما امیدها را برای تبدیل شدن نات کوین به یک رمز ارز واقعی بیشتر کرده است. محتوای کامل متن منتشر شده به صورت زیر است.

 

در عرض 26 روز 20 میلیون نفر به نات کوین پیوستند. این باورنکردنی است زیرا پروژه‌های مطرحی مثل استپن و اکسی انفینیتی در اوج خود توانستند به ترتیب به 700 هزار و 3.2 میلیون کاربر برسند. از بین کاربران پرمیوم تلگرام در حدود 20 درصد یعنی یک میلیون نفر در نات کوین فعال هستند که عدد بسیار جذابی است. نات کوین یک سرگرمی بدون محدودیت و قانون است که همه ما را دور خود جمع کرده است. در ادامه چند مورد از شایعات مهم در مورد نات کوین ارائه می‌شود.

 

[برای خرید ارز TON و بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر و انتقال آن‌ها در بیش از 90 شبکه بلاک چینی می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید.]

 

  • نات کوین در چند هفته آینده بدون پیش فروش و هر کوفت و زهرمار دیگری (لحن خود تیم نات کوین!) لیست خواهد شد. به نظر شما قیمت لیست شدن نات کوین چند خواهد بود؟
  • تعداد نات کوین‌های شما اولویت اصلی خواهد بود اما لیگ، دوستان و فعالیت‌های دیگر شما در بازی نیز تاثیرگذار خواهند بود.
  • وقتی توکن به صورت آنچین ارائه شود، نات کوین‌ها به تدریج سوزانده می‌شوند و توکن جدیدی صادر نخواهد شد. البته این به معنی تمام شدن بازی نیست بلکه بازی با استخرهای موجود در بازار به کار خود ادامه خواهد داد. اطلاعات بیشتر در این مورد بعدا ارائه خواهد شد.
  • اسکوادهای برتر در این مرحله با یکدیگر به نبرد خواهند پرداخت. (احتمالا برای گرفتن نات کوین) پس بهتر است برای آن زمان آماده باشید.
  • با عرض پوزش ، ربات‌ها در پایان بازی از بین می‌روند، اما ما احتمالاً چیزی به جای آن به شما پیشنهاد می کنیم.

 

در مقاله فروش نات کوین ما در مورد احتمال لیست شدن نات کوین و فروش آن صحبت کردیم و بررسی کردیم که این پروژه در حال حاضر و بدون ارائه اطلاعات کافی قابل بررسی نیست اما اطلاعاتی که در این پیام اخبر منتشر شد، نشان می‌دهد که لیست شدن نات کوین جدی است و بسیاری از متغیرهای مربوط به توکنومیکس آن ارائه شده است.

 

 

لیست شدن نات کوین در صرافی

 

اطلاعات مهم در مورد لیست شدن نات کوین در صرافی

طبق اطلاعاتی که در بخش قبل بررسی شد، نکات مهمی در ارتباط با نات کوین مشخص شد. نکته مهم اول این است که تبدیل ارز مجازی نات کوین به رمز ارز نات کوین بر روی شبکه بلاک چین TON با این پیام قطعی شد و این نشان می‌دهد که در چند هفته آینده امکان انتقال نات کوین به صرافی‌های مختلف و خرید و فروش نات کوین وجود خواهد داشت.

 

نکته مهم دیگر این است که علاوه بر خود نات کوین‌های به دست آمده لیگ، دوستان هر کاربر و سایر فعالیت‌های که در محیط بازی انجام می‌شود نیز احتمال بر تعداد توکن‌های نهایی کاربران تاثیر خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که تاثیر این متغیرها به چه شکل خواهد بود و تعداد توکن‌های دریافتی هر کاربر چه نسبتی با این متغیرها خواهد داشت.

 

 

مهمترین نکته در این پیام تعریف برخی از متغیرهای توکنومیکس پروژه است. در این پیام عنوان شده است که پس از لیست شدن نات کوین در صرافی و ایجاد رمز ارز آن نات کوین‌های جدید ایجاد نخواهند شد که این نکته بسیار مهمی است. نکته مهم دیگر در این ارتباط این است که این محدودین در ایجاد توکن منجر به حذف بازی نخواهد شد و بازی‌ احتمال به صورت گروهی ادامه خواهد داشت و پاداش آن از طریق استخرهای نقدینگی آنچین از نات کوین‌های موجود ارائه خواهد شد.

 

حتی در این مقاله عنوان شده است که برنامه‌هایی برای توکن سوزی و کاهش تعداد توکن‌ها نیز وجود دارد که منجر به استیبل شدن اقتصاد توکن نات کوین خواهد شد. در نهایت نکته مهم دیگر حذف ربات‌ها از بازی خواهد بود تا کاربران با فعالیت انسانی خود بتوانند به صورت عادلانه نات کوین به دست آورند. هنوز معلوم نیست جایگزینی که برای این مورد در نظر گرفته شده است چقدر باشد.

 

قیمت لیست شدن نات کوین در صرافی

با توجه به این اخبار حال می‌توان با قطعیت بیشتری در مورد قیمت لیست شدن نات کوین در صرافی صحبت کرد. در حال حاضر طبق اطلاعات ارائه شده در ربات نات کون بیش از 17 هزار میلیارد نات کوین استخراج شده است که از این میان نزدیک 12 میلیارد نات کوین در چرخه باقی مانده و بقیه در طی فعالیت‌های بازی از بین رفته است.

 

اگر فرض کنیم تا لیست شدن نات کوین در صرافی تعداد کل نات کوین ها به 20 هزار میلیارد توکن برسد می‌تواین با مقایسه نسبت آن به کوین TON در مقایسه با نسبت سایر شت کوین‌های بلاک چین‌های مختلف یک قیمت مشخص برای قیمت لیست شدن نات کوین در صرافی مشخص کرد. در ادامه ما این بررسی را با نسبت شیبا اینو به اتریوم و توکن Bonk به سولانا انجام می‌دهیم. با این حال در نظر داشته باشید که ممکن است قیمت نات کوین بسیار بالاتر یا پایین‌تر از این اعداد لیست شود و هیچ سندی مبنی بر پیروی قیمت از این نسبت‌ها وجود ندارد.

 

در حال حاضر ارزش بازار اتریوم حدود 300 میلیارد دلار و ارزش بازار TON حدود 7.9 میلیارد دلار است. بنابراین نسبت ارزش آن‌ها برابر 38 می‌شود. حال با توجه به اینکه ارزش بازار شیبا اینو حدود 5.6 میلیارد دلار است می‌توان انتظار داشت که ارزش بازار نسبی نات کوین برابر با تقشیم این عدد به 30 یعنی 187 میلیون دلار شود.

 

لیست شدن نات کوین در صرافی

 

حال با این فرض که ارزش بازار پروژه نات کوین با کمی اغماض 200 میلیون دلار باشد می‌توان با تقسیم آن به کل توکن‌های موجود قیمت نوت کوین تلگرام را به دست آورد. اگر در زمان لیست شدن نات کوین در صرافی کل نات کوین‌های موجود به 20 هزار میلیارد برسد با فرض ارزش بازار 200 میلیون دلاری قیمت هر نات کوین برابر با یک صد هزارم دلار خواهد بود. این به این معنی است که هر یک میلیون نات کوین می‌تواند ارزشی برابر با 10 دلار داشته باشد.

 

حال این بررسی را با سولانا و میم کوین آن یعنی BONK انجام می‌دهیم. در حال حاضر ارزش بازار سولانا 40 میلیارد دلار و ارزش بازار TON حدود 7.9 میلیارد دلار است و نسبت آن‌ها به هم حدود 5.06 است. حال با توجه به اینکه ارزش بازار BONK حدود یک میلیارد و 150 میلیون دلار است می‌توان ارزش بازار نات کوین را در این حالت 230 میلیون دلار در نظر گرفت. حال با توجه به تعداد کل نات کوین‌‌ها برابر با 20 هزار میلیارد توکن می‌توان قیمت هر نات کوین را محاسبه کرد که در این حالت قیمت هر یک میلیون نات کوین برابر 11.5 دلار خواهد بود.

 

همانطور که از این دو بررسی مشخص می‌شود تقریبا نسبت ارزش بازار شت کوین‌های اصلی هر شبکه به شت کوین‌های شبکه دیگر برابر با نسبت کوین اصلی این دو شبکه به هم است. توجه داشته باشید که هیچ قطعیتی برای رسیدن نات کوین به این قیمت‌ها نیست و ممکن است هنگام لیست شدن نات کوین قیمت پایین باشد و بعد از مدتی بتواند ارزش بازار خود را به این حدود برساند.

 

چگونه Notcoin بفروشیم؟

همانظور که بررسی شد با توجه به پیام جدید تیم توسعه دهنده نات کوین احتمالا در هفته‌های آینده نات کوین به صورت یک رمز ارز در بلاک چین TON لیست می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد صرافی‌های ارز دیجیتال امکان لیست کردن و خرید و فروش نات کوین را پیدا خواهند کرد. شما می‌توانید  هم اکنون حساب کاربری ود را در صرافی ارز دیجیتال رابکس ایجاد کنید و به محض لیست شدن نات کوین در صرافی آن را به قیمت جهانی به فروش برسانید.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • علی شایان 15 فروردین 1403

    بنظر من اگه هر یک‌میلیون نات کوین رو با یدونه نات عوض بشه کل نات کوین های موجود برابر با 20 میلیون میشه که اندازه کل بیت کوین های موجود بازار میشه که با این حساب قیمت بسیار خوبی می‌گیره در صورتی که این اتفاق بیوفته

  • محمد حسین زاده 14 فروردین 1403

    به نظر بنده چیزی بیشتر از تبلیغ صرافی مسغرتون نبود.

    • مهدی رضائیان 15 فروردین 1403

      در حال حاضر قیمت 10 میلیون نات کوین در پیش فروش برابر با 14 تن کوین است که با این حساب هر یک میلیون نات کوین حدود 6-7 دلار است.

  • اسماعیل زرگ زاهی 12 اسفند 1402

    نظری ندارم فعلاً علانترنمذذوچپردپن

  • اسماعیل زرگ زاهی 12 اسفند 1402

    نظری ندارم فعلاً

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد