اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نویسنده : مهدی رضائیان

49813

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

24اسفند1402|29:22

آموزش فروش نات کوین

فعال شدن ترید نات کوین امکان فروش 10 میلیون عددی notcoin را برای همه کاربران امکان پذیر کرد. در روزهای گذشته امکان پیش فروش نات کوین برای برخی از کاربران در ربات نات کوین فعال شده بود اما بررسی ‌ها نشان می‌دهد که این گزینه در این دو روز برای اکثریت کاربرها فعال شده است. در حال حاضر کاربرانی که بیش از 10 میلیون نات کوین ماین کرده‌اند می‌توانند با استفاده از این گزینه در پیش فروش نات کوین، توکن‌های خود را به فروش برسانند. در ادامه به آموزش فروش نات کوین در پیش فروش می‌پردازیم و به صورت تصویری مرحله به مرحله آن را توضیح می‌دهیم.

 

آموزش فروش نات کوین

گزینه Trade در حال حاضر برای همه کاربران در ربات نات کوین فعال شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به فروش نات کوین‌های خود در مرحله پیش فروش کنند. گزینه ترید نات کوین به شما این امکان را می‌دهد که نات کوین‌های خود را به کوپن‌های 10 میلیونی به صورت NFT در شبکه TON تبدیل کنید و سپس با مراجعه به مارکت پلیش معرفی شده توسط تیم پروژه به اجرای مراحل آموزش فروش نات کوین بپردازید. بنابراین، اگر تعداد نات کوین‌های شما کمتر از 10 میلیون است امکان فروش نات کوین برای شما در مرحله پیش فروش وجود ندارد و باید منتظر مرحله بعدی و ایجاد توکن اصلی باشید.

 

برای تبدیل نات کوین‌ها به NFT و فروش آن‌ها در مارکت پلیس شما در مرحله اول آموزش فروش نات کوین به یک کیف پول در شبکه TON نیاز دارید. برای این کار می‌توانید از کیف پول‌های مختلف استفاده کنید که بهترین گزینه استفاه از Wallet داخلی خود تلگرام است. پس از ایجاد حساب کاربری خود در کیف پول تلگرام و وارد کردن ایمیل خود در آن، باید مقداری رمز ارز TON به آن واریز کنید تا با استفاده از آن امکان تایید تراکنش‌ها برای شما وجود داشته باشد. برای مینت هر توکن 0.06 تن کوین نیاز است و مقداری از این توکن نیز برای تایید تراکنش‌های بعدی لازم است.

 

برای خرید تن کوین و شارژ کیف پول خود می‌توانید به حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کرده و با پرداخت تومان، 2 واحد تن کوین خریداری کنید و به آدرس کیف پول خود در تلگرام ارسال کنید. اگر هنوز حساب کاربری در صرافی رابکس ایجاد نکرده‌اید از قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید و احراز هویت خود را تکمیل کنید تا امکان خرید تن کوین و ارسال آن به کیف پول برای شما فراهم شود. در ادامه آموزش فروش نات کوین را با استفاده از گزینه ترید نات کوین بررسی می‌کنیم.

 

ساخت کیف پول و شارژ تن کوین

مرحله اول در آموزش فروش نات کوین ساخت کیف پول تن کوین و شارژ آن با رمز ارز TON است. برای ایجاد کیف پول ابتدا با کلیک بر روی Wallet به صفحه مربوط به کیف پول داخلی تلگرام مراجعه کنید. این کار را با استفاده از موبایل خود انجام دهید و مطمئن شوید که فیلترشکن شما فعال است. با این کار صفحه کیف پول تلگرام برای شما نمایش داده می‌شود. روی گزینه Start exploring Ton کلیک کرده و در صفحه جدید روی گزینه Backup via Email کلیک کنید.

 

آموزش فروش نات کوین مرحله اول

 

در پنجره جدید باز شده ایمیل خود را وارد کرده و کد ارسال شده به ایمیل خود را در قسمت مربوطه که یک عدد شش رقمی است وارد کنید و روی گزینه Confirm Email کلیک کنید. پس از تایید شدن ایمیل کیف پول شما نهایی شده شده و بک آپ مربوط به آن نیاز در ایمیل شما ایجاد می‌شود که پیام آن در صفحه بعدی برای شما نمایش داده می‌شود.

 

آموزش فروش notcoin

 

تا این مرحله کیف پول شما ساخته شده است و شما همواره می‌توانید با جستجوی عبارت wallet در قسمت جستجوی تلگرام به صفحه ربات مربوط به کیف پول مراجعه کرده و اطلاعات خود را در شبکه TON مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید به کیف پول خود TON ارسال کنید به آدرس خود در این کیف پول نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن این آدرس در صفحه کیف پول خود روی گزینه Deposite کلیک کنید و در پنجره جدید نمایش داده شده روی گزینه Copy Address کلیک کنید تا آدرس کیف پول خود را داشته باشید.

 

آموزش فروش نات کوین به صورت تصویری

 

حال می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در صرافی رابکس از قسمت واریز، مقدار تومان مورد نیاز برای خرید تن کوین خود را واریز کنید (حدود 10 دلار – 600 هزار تومان) و با مراجعه به بخش تبدیل سریع و قسمت خرید با استفاده از پول خود رمز ارز TON بخرید. پس از خرید TON به کیف پول خود در رابکس مراجعه کرده و از قسمت برداشت این رمز ارز را انتخاب و شبکه را TON انتخاب کنید. در قسمت آدرس گیرنده آدرسی که از بخش قبل کپی کرده بودید را وارد کنید و با مشخص کردن مقدار تن کوین برداشت را تایید کنید تا در عرض چند دقیقه تن کوین‌ها به کیف پول شما واریز شوند.

 

خرید تن کوین از رابکس

 

اگر از قبل حساب کاربری در رابکس ندارید می‌توانید با مراجعه به وبسایت آن rabex.ir از قسمت ثبت نام حساب کاربری خود را با ارائه اطلاعات مورد نیاز ایجاد و احراز کنید. برای آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در رابکس نیز می‌توانید از مقالات متعددی که در سایت صرافی و اکادمی رابکس موجود است استفاده کنید.

 

نحوه مینت NFT در آموزش فروش نات کوین

پس از ساخت کیف پول و شارژ آن نوبت به تبدیل نات کوین‌ها به NFTهای 10 میلیون واحدی شده است. شما در آموزش فروش نات کوین به صورت NFT ابندا با ید به محیز ربات این بازی مراجعه کنید. برای انجام این کار کافی است عبارت Notcoin را در قسمت جستجوی تلگرام سرج کنید. پس از ورود به محیط بازی در همان صفحه اول قسمت راست سمت پایین گزینه Trade را مشاهده خواهید کرد که از آن برای تبدیل نات کوین به NFT و آموزش فروش نات کوین استفاده می‌شود. با کلیک روی گزینه Trade پنجره جدید باز می‌شود که در آن باید روی گزینه notcoin voucher کلیک کنید و در پنجره جدید Continue را انتخاب نمایید.

 

تبدیل نات کوین به NFT در آموزش فروش نات کوین

 

در پنرجره جدید باز شده از شما خواسته می‌شود که نوع کوپن و تعداد آن را مشخص کنید. در حال حاضر و در آموزش فروش نات کوین تنها نوع کوپن فقط 10 میلیونی است و تعداد آن را نهایتا به تعداد هر 10 میلیون نات کوین می‌توانید انتخاب کنید. به عنوان مثال برای 140 میلیون نات کوین امکان انتخاب 14 یا کمتر وجود دارد اما بیشتر از این مقدار امکان‌پذیر نیست. با انتخاب تعداد NFTها هزینه مینت نیز در قسمت پایین نشان داده می‌شود. با انتخاب گزینه Confirm پنجره جدید باز می‌شود که در آن اطلاعات تراکنش به همراه کیف پول نمایش داده می‌شود که در آن نیز باید بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

آموزش تبدیل نات کوین به NFT و فروش آن

 

پس از این مرحله کیف پول شما باز می‌شود که در آن باید تراکتش را تایید کنید. پس از نهایی شدن تراکنش میزان نات کوین‌های موجود در حساب شما کم شده و در عوض در داخل کیف پول و در بخش Collectibles ووجرهای ایجاد شده به صورت NFT نمایان می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از این NFTها را در مارکت پلیس معرفی شده به فروش برسانید که در بخش بعد به آموزش انجام این کار می‌پردازیم.

 

آموش فروش نات کوین در مارکت پلیس Getgems

برای آموزش فروش نات کوین باید به بررسی نحوه استفاده از مارکت پلیس Getgems بپردازیم. مارکت پلیس به بازار خرید و فروش NFT گفته می‌شود و در هر شبکه بلاک چینی مممکن است چندین مارکت پلیس برای معامله NFT وجود داشته باشد. Getgems مارکت پلیس ساخته شده روی شبکه TON است که خرید و فروش NFT های مربوط به نات کوین در آن انجام می‌شود. برای آموزش فروش نات کوین ابتدا وارد سایت Getgems و بخش مربوط به نات کوین شوید. گزینه Connect Wallet را انتخاب کرده و Wallet را انتخاب کنید تا کیف پول داخلی تلگرام برای شما نمایش داده شود و اتصال را تایید کنید.

 

پس از تایید اتصال دوباره به وبسایت مارکت پلیس برگردید و از قسمت Filters و بخش Ownership گزینه My NFTs را فعال کنید. با این کار تمامی NFTهایی که در بخش قبلی آموزش فروش نات کوین ایجاد کرده بودید را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی هر یک از این NFTها وارد صفحه مربوط به آن می‌شوید. در این صفحه از گزینه Put on sale برای آموزش فروش نات کوین و از گزینه Transfer NFT برای انتقال آن به آدرس دیگر استفاده می‌شود. روی گزینه اول کلیک کرده و در پنجره نمایش داده شده یکی از گزینه‌های فروش با یک قیمت ثابت (Fixed Price) و حراجی (Auction) را انتخاب کنید.

 

آموزش فروش نات کوین در Getgems

 

در حالت اول آموزش فروش نات کوین، NFT شما تنها زمانی به فروش خواهد رسید که خریداری با قیمت مشخص شده شما وجود داشته باشد اما در حالت دوم آموزش فروش نات کوین تا مدت زمان معرفی شده شما کاربران می‌توانند درخواست‌های فروش خود را ارائه کنند. زمانی که مهلت تعیین شده تمام شد، NFT به بالاترین قیمت ارائه شده فروخته خواهد شد. در اینجا روی گزینه اول کلیک می‌کنیم و در پنجره جدید قیمت مورد نظر خود برای 10 میلیون نات کوین را مشخص می‌کنیم. توجه داشته باشید که قیمت براساس رمز ارز TON تعیین می‌شود.

 

بنابراین می‌توانید ابتدا با مراجعه به صفحه قیمت ارز TON قیمت لحظه‌ای ان را مشاهده کرده و براساس ان عدد خود را مشخص کنید. در حال حاضر قیمت تن کوین حدود 4 دلار است. برای مشخص کردن قیمت نیز می‌توانید از قسمت History موجود در وبسایت آخرین معامله‌ها را مشاهده کنید و ببینید که با چه قیمتی 10 میلیون نات کوین خرید و فروش می‌شود.

 

در قسمت زیر قیمت دو هزینه Service fee و Creator royalty وجود دارد که گزینه اول هزینه مربوط به وبسایت Getgems و گزینه دوم حق امتیاز خود نات کوین است که 20 درصد هزینه مشخص شده است و برای تامین نقدینگی استخرهای نقدینگی استفاده خواهد شد. بنابراین در کل حدود 25 درصد از مبلغی که شما تعیین می‌کنید به کیف پول شما واریز نخواهد شد و در تعیین قیمت حتما باید این مورد را نیز در نظر بگیرید.

 

پس از مشخص کردن قیمت روی گزینه put on sale کلیک کنید و در پنجره باز شده گزینه Go to wallet را انتخاب کنید تا وارد کیف پول خود شده و تراکنش را تایید کنید. پس از تایید تراکنش، درخواست شما در بخش For sale مارکت پلیس اضافه می‌شود و در صورتی که خریداری آن را خرید کند مبلغ مورد نظر پس از کسر درصدهای گفته شده به صورت TON به کیف پول شما واریز می‌شود. حال شما می‌توانید تن کوین‌های خود را به کیف پول خود در رابکس منتقل کرده و بفروشید و میلغ تومانی ان را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

 

آموزش فروش نات کوین در پیش فروش

 

جمع‌بندی آموزش فروش نات کوین

در حال حاضر کاربران می‌توانند با استفاده از گزینه Trade موجود در صفحه اصلی نات کوین، توکن‌های ماین شده خود را به NFT تبدیل کرده و در مارکت پلیس به فروش برسانند. در این مقاله آموزش فروش نات کوین را از مرحله صفر تا صد و به صورت تصویری آموزش دادیم. حتما در آموزش فروش نات کوین به نکات مهمی که در ارتباط با هزینه‌های اضافی فروش نات کوین در پیش فروش وجود دارد توجه داشته باشید. اگر در پیش فروش NFTها را نفروشید بعدا می‌توانید آن‌ها را به توکن نات کوین تبدیل کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • فردین 12 فروردین 1403

    سلام خسته نباشید من تو هر اکانتم بیست ملیون ناتکوین داشتم تن خریدم تن کیپرم بیست ملیونم اومد ولی بیست ملیون دوم هم تن و هم ناتکوینم کم شده ولی نیومده چیکار کنم ممنون می شم کمک کنید.

    • مهدی رضائیان 15 فروردین 1403

      سلام ممنون میتونید با مراجعه به سایت Getgems و وصل کردن کیف پولتون از قسمت Filters و بخش Owners به بررسی NFTهای خودتون بپردازید. اگر اونجا مشاهده نمی‌کنید احتمالا تراکنشتون هایی نشده و باید منتظر لیست شدن نات کوین باشید تا ربات باز شه و بتونید دسترسی داشته باشید.

  • هوشنگ امیری زاده 07 فروردین 1403

    باسلام
    اکرکسی تبدیل به ووچرزانجام نده یا اینکه تبدیل کنه ولی نفروشه چه اتفاقی میفته؟

  • ممد 28 اسفند 1402

    من حدود 30 و خورده ای میلیون جمغ کردم نمیدونم بفروشم نفروشم چیکار کنم
    میخوام ی 10 میل بفروشم ک اگه قیمتش ریخت حداقل ی سودی کرده باشم

  • Amir 26 اسفند 1402

    باید ی اموزش 2ساله بزارید برای فروش همون بهتر نفروشیم مغزمون الکی اب نشه از گوشمون بیاد پایین بابا چخبره

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin