اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نویسنده : مهدی رضائیان

68842

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ایران

14فروردین1403|42:09

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین

پس از داغ شدن ربات بازی نات کوین در تلگرام و پایان یافتن مهلت ماینینگ آن پروژه Tapswap به عنوان جایگزین نات کوین در شبکه سولانا معرفی شده است که کاربران می‌توانند با مراجعه به ربات بازی آن و کلیک بر روی صفحه گوشی توکن‌های نات کوین به دست آورند. در این مقاله با بررسی پروژه تپ سواپ به آموزش استخراج TAP می‌پردازیم.

 

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین

به تازگی پروژه Tapswap به عنوان جایگزین نات کوین در فضای کریپتو مطرح شده است که کاربران می‌توانند با مراجعه به ربات بازی و با کلیک بر روی صفحه گوشی توکن TAP استخراج کنند. نات کوین به عنوان اولین پروژه میم گونه در فضای بلاک چین TON توانست توجه زیادی را به خود جلب کند و پس از یک دوره پیش فروش نات کوین موقت آماده راه‌اندازی کامل توکن خود می‌شود.

 

این موفقیت در اجرای نات کوین، پروژه‌های دیگر را نیز به استفاده از این روش امیدوار کرده و پروژه Tapswap به عنوان جایگزین نات کوین در شبکه سولانا توانسته است خود را مطرح کند. علی‌رغم مشابهت زیاد این دو پروژه با یکدیگر، می‌توان تفاوت‌های اساسی را نیز در پروژه Tapswap با نات کوین پیدا کرد. از جمله مهمترین آن‌ها شبکه‌های اجرای دو پروژه و کاربردهای مطرح شده برای آن‌ها است.

 

پروژه Tapswap خود را به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز بر بستر سولانا مطرح می‌کند که البته هنوز پروژه فنی آن راه‌اندازی نشده است و قرار است در مرحله بعدی توسعه داده شود. علی‌رغم ادعای تیم در پیشتاز بودن این پروژه هیچ ایده جدیدی در وایت پیپر Tapswap برای نوع فعالیت این صرافی معرفی نشده است و صرفا از ویژگی‌های سرعت بالا و هزینه کم شبکه سولانا برای پروموت پروژه استفاده شده است.

 

آموزش استخراج TAP در پروژه Tapswap

 

نوع توزیع توکن پروژه Tapswap نیز با پروژه نات کوین تفاوت‌های اساسی دارد. در پروژه نات کوین هیچ سقفی برای استخراج در نظر گرفته نشده بود و هیچ شخص یا گروهی نیز خارج از فضای بازی نمی‌توانست نات کوین به دست آورد. پروژه Tapswap اما سقف یک میلیاردی برای توکن‌های خود در نظر گرفته است و از این میزان توکن نیز تنها 50 درصد را برای کامیونیتی در نظر گرفته است و مابقی توکن‌ها به خزانه (30 درصد)، تیم  (10 درصد) و مشاوران و مارکتینگ و … (10 درصد) تخصیص داده شده است.

 

50 درصد توکنی که برای کامیونیتی در نظر گرفته شده است نیز در چهار بخش ربات تلگرام (30)، ایردراپ (20)، لانچ پول (20) و تامین نقدینگی (30) تقسیم بندی شده است. با این تفاسیر تنها 150 میلیون توکن از کل توکن‌های TAP بین کاربران ربات بازی توزیع خواهد شد و برای مابقی توکن‌ها باید در تامین نقدینیگ پروژه،‌لانچ پول احتمالی و فعالیت‌های مهم برای ایردراپ شرکت کنید.

 

با توجه به اینکه تنها 150 میلیون توکن TAP به فعالان ربات داده می‌شود، توکن‌های استخراج شده در محیط بازی در واقع عدد نهایی توکن‌های تخصیص داده شده به شما نیست. هر کاربری در پروژه Tapswap براساس نسبت توکن‌های استخراج شده خود به کل توکن‌های استخراج شده فعلی سهم می‌برد. طبق مطالب نوشته شده در وایت پیپر پروژه این فرایند تا شش ماه ادامه خواهد داشت و میزان توکن نهایی براساس نسبت آن زمان مشخص خواهد شد.

 

آموزش اسخراج Tap در پروژه Tapswap

برای اینکه وارد محیط بازی پروژه Tapswapشوید روی لینک (Tapswap) کلیک کنید و وارد محیط تلگرام خود شوید. توجه داشته باشید که همان نات کوین این بازی نیز در گوشی قابل انجام است. در صفحه باز شده روی گزینه Start now کلیک کنید تا وارد ربات بازی شوید و با کلیک بر روی سکه نمایش داده شده در محیط بازی به استخراج TAP بپردازید.

 

اگر از قبل روی نات کوین فعال بودید مشاهده خواهید کرد که گزینه‌های موجود در محیط پروژه Tapswap نیز بسیاری مشابه با نات کوین است. در محیط پروژه و در قسمت پایین صفحه 5 گزینه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای فعالیت‌های خاصی در پروژه در نظر گرفته شده‌اند. توضیحات مربوط به این موراد به شکل زیر است.

 

گزینه TAP مربوط به صفحه استخراج است که در آن با کلیک بر روی سکه نمایش داده شده توکن به دست می‌آورید و عدد استخراج شده توسط شما در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. میزان محدودیت برای هر باز استخراج نیز در پایین نوشته شده است که پس از تمام شدن آن باید صبر کنید تا دوباره شارژ شود و بتوانید TAP استخراج کنید.

 

گزینه Boost قابلیت‌های بهبود فرایند استخراج توکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در قسمت Your daily boosters دو گزینه Taping Guru و Full tank وجود دارد که اولی قابلیت استخراج میزان بیشتر توکن و دومی شارژ سریع صفحه توکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پایین این بخش چهار نوع Booster دیگر طراحی شده است که توضیح آن‌ها به صورت زیر است.

 

  • Multitap: تعداد توکن‌هایی که با هر بار کلیک به دست می‌آورید را افزایش می‌دهد. هر بار فعالسازی این گزینه یک توکن به قابلیت اضافه می‌کند و هزینه آن در هر مرحله افزایش پیدا می‌کند.
  • Energy Limit: این گزینه میزان توکن‌های موجود در استخر سکه‌های قابل ماین را افزایش می‌دهد که همانند گزینه قبل هزینه آن در هر مرحله افزایش پیدا می‌کند.
  • Recharging speed: این گزینه سرعت شارژ شدن قابل ماین را افزایش می‌دهد و هزینه بیشتری به نسبت دو مورد قبلی دارد.
  • Tap Bot: رباتی است که به جای شما می‌تواند کار استخراج را انجام دهد و برای فعالسازی آن به 200 هزار سکه نیاز است.

 

گزینه سوم در آموزش استخراج TPA از پروژه Tapswap مربوط به Task هست که در آن سه قسمت Special و Leagues و Ref tasks وجود دارد. در بخش اول یک سری فعالیت‌های خاص مربتط با سوشال مدیا یا پروژه‌های بلاک چین یوجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید توکن به دست آورید. بخش دوم مربوط به رشد حساب شما است که با هر تغیییر مرحله به شما جایزه تعلق می‌گیرد و از این بخش می‌توانید Claim کنید. بخش آخر نیز مربوط به دعوت از دوستان است که اگر کسی با لینک دعوت شما فعالیت کند می‌توانید از این بخش به ازای هر نفر 2500 سکه به دست آورید.

 

بخش Ref موجود در صفحه اصلی پروژه Tapswap مربوط به دعوت از دیگران برای فعالیت در بازی است. با کلیک بر روی آن وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید بر روی گزینه Invite a friend کلیک کنید. با این کار از محیط بازی خارج شده و صفحه ربات Tpswap در تلگرام با یک پیام جدید برای شما نمایش داده می‌شود. در این پیام روی گزینه ‌Invite friend کلیک کنید و لینک مورد نظر را به هر شخص که دوست دارید ارسال کنید.

 

در نهایت گزینه Status وجود دارد که وضعیت شما و وضعیت کلی فعالیت کاربران را نشان می‌دهد. در این صفحه سهم شما از کل Tapهایی که قرار است بین کاربران توزیع شود نمایش داده می‌شود. این گزینه در واقع میزان توکن دریافتی شما است که براساس نسبت درصد توکن‌های شما به توکن‌ها بقیه در مقیاس 150 میلیون توکن محاسبه می‌شود.

 

آیا پروژه Tapswap معتبر است؟

برای پاسخ دادن به این سوال هنوز زود است زیرا این پروژه هنوز هیچ کار فنی و عملی برای راه‌اندازی پروژه DEX خود ثبت نکرده است. با این حال ربات استخراج این پروژه در حال حاضر توانسته است نزدیک به سه میلیون کاربر را به خود جذب کند و همین مساله نشان‌دهنده یک اکوسیستم قوی به پروژه است. با توجه به هایپ پروژه سولانا در صورت فعالیت درست این پروژه و توکن آن می‌تواند جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کند.

 

جمع‌بندی

پروژه Tapswap یک پروژه ارز دیجیتال بر بستر بلاک چین سولالنا است که به عنوان جایگزین نات کوین معرفی شده و توکن‌های آن با استفاده از ربات بازی تلگرام قابل استخراج است. در این مقاله وایت پیپر پروژه و اهداف و توکنومیکس آن را بررسی کرده و به آموزش اسخراج Tap در پروژه Tapswap پرداخته شد.

منبع : tapswap

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • داود 15 فروردین 1403

    سلام دوستان کیف پول که باید نصب بشه یعنی pohntom رو نصب کردم اما وصل نمیشه لطفآ راهنمایی کنید.ممنون

    • محمد 20 فروردین 1403

      سلام،
      هر روز بزن، تراکم کاری بالاست، وقت میبره، برای من چند روز طول کشید، ولی وصل شد

  • حسام 15 فروردین 1403

    کِی و کجا میتونیم tap هایی رو که استخراج کردیم بفروشیم

    • مهدی رضائیان 15 فروردین 1403

      فعلا برای این مرحله زوده. تا جایی که گفتن این فرایند احتما پنج شش ماهی طول بکشه.

      • کاربر مهمان 20 فروردین 1403

        در رابطه با نحوه فروشش هم توضیحی داده شده؟ مثلا همچون نات کوین باید بصورت NFT های ده و صد میلیونی باشه؟

        • مهدی رضائیان 26 فروردین 1403

          هنوز توضیحی ندادن ولی باتوجه به اینکه قراره پروژه‌شون صرافی غیرمتمرکز باشه احتمالا بعیده مدل نات کوین پیش برن و همون اول تو صرافیشون لیست میکنن. البته این در شرایطیه که پروژه صرافی عملیاتی بشه.

  • مهدی کوچک 15 فروردین 1403

    لینک ربات تاپ داخل مقاله اگ از لینک برید بهتون 2500سکه رایگان میده

    • حمید 15 فروردین 1403

      یه میلیارد فکر کنم اشتباهه چونکه 3میلیون نفری 1000تااسنخراج کنم میشه 3میلیارد یکم دقت کن بعد ببین درسته یا نه

      • علی شریفی 22 فروردین 1403

        نه داداش بعد از شش ماه به نسبت توکن هایی که استخراج کردی به کل توکن هایی که همه استخراج کنندگان استخراج کردن سهم میگیری
        مثلا شما اگر ۱۰میلیون توکن استخراج کنی و که توکن هایی که بقیه استخراج کردن ۱۰۰۰میلیارد باشه؛
        ۱۰میلیون به ۱۰۰۰میلیارد میشه ۰.۰۰۰۰۱
        و یک صدهزارم یک میلیارد میشه ۱۰۰۰۰تا که سهم شما از یک میلیارد میشه

  • Hossyn 15 فروردین 1403

    آیا میشه زیر مجموعه گرفت ، چجوری

    • مهدی رضائیان 15 فروردین 1403

      از قسمت Ref برید دوستاتون رو دعوت کنید

  • Ahura 15 فروردین 1403

    سلام هنوز مشخص نشده که چطور میشه ازش توی ولت استفاده کرد؟

    • مهدی رضائیان 15 فروردین 1403

      خیر هنوز مشخص نشده

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد