اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پروژه TonAi و توکن TAI | آموزش فعالیت در ربات تن ای آی تلگرام

نویسنده : مهدی رضائیان

6989

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

08بهمن1402|44:07

پروژه Tonai یکی از جدیدترین پروژه‌های اکوسیستم بلاک چین TON است که به صورت یک ربات طراحی شده و کاربران با فعالیت در آن می‌توانند توکن‌های پروژه را به دست آورند. در پروژه Tonai از مفاهیم مرتبط با استخراج ارز دیجیتال مثل هش ریت و سختی شبکه استفاده شده است و به دست آوردن توکن‌های پروژه در گرو جمع‌آوری هش ریت بیشتر در مدت زمان جرای برنامه است. در ادامه به آموزش فعالیت در ربات تن ای آی تلگرام می‌پردازیم.

 

پروژه TonAi چیست؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی از پروژه TonAi در دست نیست و خود پروژه نیز فقط در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و توییتر فعالیت دارد. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه توییتر پروژه Tonai این پروژه یک پروژه مبتنی بر بلاک چین TON است که از روش استخراج برای توزیع توکن‌های خود با نماد TAI در بین کاربران مختلف استفاده می‌کند.

 

کاربران با فعالیت در ربات TonAi می‌توانند هش ریت به دست آورند تا در نهایت پس از اتمام مدت ماینینگ هش ریت‌های کاربران به توکن ‌TAI تبدیل شود. در حال حاضر زمان باقیمانده برای استخراج در ربات 16 روز عنوان شده است و پس از این مدت هش ریت‌های کاربران تبدیل به توکن TAI خواهد شد و دیگر امکان استخراج وجود نخواهد داشت.

 

آیا ربات TonAiکلاهبرداری است

 

اصلی‌ترین روش به دست آوردن هش ریت در این شبکه مراجعه به ربات هر پنج دقیقه یک بار و کلیک بر روی گزینه Claim است با این حال روش‌های دیگری مثل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پروژه و همچنین ارائه اسکرین شات از ربات نات کوین و معرفی دوستان حجدید وجود دارند که امکان کسب هش ریت و در نتیحه توکن بیشتر را برای شما فراهم می‌کند.

 

  • برای خرید تتر، بیت کوین ارز TON و بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر به رابکس مراجعه کنید.

 

در طی زمان سختی استخراج در ربات TonAi افزایش می‌یابد و این به معنی سخت‌تر شدن استخراج هش ریت خواهد بود و میزان هش ریت قابل استخراج کاهش می‌یابد. هنوز به علت عدو وجود توضیحات کافی قطعیتی در این توضیحات نیست و در صورت ارائه اطلاعات جدید مقاله آپدیت خواهد شد. در ادامه به آموزش فعالیت در پروژه TonAi‌ می‌پردازیم.

 

آموزش فعالیت در پروژه TonAi‌

برای فعالیت در پروژه TonAi باید ابتدا ربات TonAi را فعال کنید. با استفاده از همین لینک ارائه شده وارد ربات شده و روی گزینه Start کلیک کنید. با استفاده از گزینه Join Tonai Community می‌توانید در تلگرام پروژه و با استفاده از گزینه Follow TonAi on X می‌توانید حساب کاربری پروژه را در تویتر دنبال کنید. با کلیک بر روی گزینه /reflink نیز می‌توانید لینک دعوت خود را دریافت کرده و برای کسب امتیاز بیشتر به دوستان ارسال کنید.

 

به هرحال برای به دست آوردن هش ربت و شروع بازی نیاز است که روی گزینه Claim hashrates کلیک کنید تا محیط بازی به شما نمایش داده شود. با کلیک بر روی این گزینه و تایید Start وارد محیط بازی خواهید شد. در محیط بازی هر 5 دقیقه یکبار یک پنجره باز می‌شود که شما با کلیک بر روی گزینه Claim در آن می‌توانید هش ریت مورد نظر را به دست آورید.

 

در صفحه محیط بازی گزینه Difficculty وجود دارد که سختی استخراج را براساس شرایط فعالیت کاربران (دقیق مشخص نیست) نشان می‌دهد. در زیر قسمت Claim hashrates in زمان باقیمانده برای کلیم بعدی را نشان می‌دهد. گزینه هش ریت میزان کل هش ریت‌های استخراج شده شما را نشان می‌دهد که در قسمت Equivalent معادل توکنی هش ریت را نشان می‌دهد. دو گزینه Claimable و Total claimed نیز هنوز فعال نیست و در آینده فعال خواهد شد.

 

پروژه TonAi

 

در قسمت پایین این صفحه دو بخش Earn و Referrals وجود دارد که امکان کسب هش ریت بیشتر در پروژه TonAi است. شما به ازای دعوت از هر یک از دوستان خود به فعالیت در این برنامه می‌توانید مقداری هش ریت اضافی به ازای هر نفر به دست آورید. تعداد کاربرانی که با لینک دعوت شده در ربات TonAi فعالیت می‌کنند از بخش Referrals قابل مشاهده است.

 

در کنار این، فعالیت‌های مختلفی در بخش Earn وجود دارد که با انجام ان‌ها می‌توانید هش ریت بیشتری کسب کنید. بیشتر این فعالیت‌ها شامل عضویت در کانال تلگرام، صفحه توییتر و لایک و ریتوییت کردن پست‌های منتشر شده است و به راحتی و با کلیک بر روی هر کدام امتیازهای مورد نظر به دست می‌اید. در بخش آخر یک بخش برای فعالان ربات نات کوین وجود دارد که در این بخش شما باید اسکرین شات ربات نات کوین خود را آپلود کنید و گزینه Send را کلیک کنید. پس از مدتی و با بررسی تیم براساس تعداد نات کوین‌ها هش ریت اضافی به شما تعلق خواهد گرفت.

 

آیا پروژه TonAi کلاهبرداری است؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد پروژه TonAi وجود ندارد و معلوم نیست که در نهایت خروجی هش ریت‌‌ها که قرار است به توکن TAI تبدیل شود ارزشمند خواهد بود یا نه. از طرفی در مورد کلاهبردای بودن این پروژه نیز با توجه به اطلاعات کم موجود نمی‌توان به قطعیت صحبت کرد. با توجه به این که فعالیت‌ در این ربات ریسک‌ خاصی ندارد و با توجه به مدت زمان کم باقیمانده تا لانچ توکن فعالیت در پروژه می‌تواند شانس احتمالی به دست آوردن توکن را برای کاربران ایجاد کند.

 

آیا هش ریت‌های استخراج شده در ربات TonAi قابل فروش است؟

هش ریت‌های به دست آمده در محیط ربات TonAi قابل فروش نیست و قرار است پس از اتمام مدت استخراج تبدیل به توکن‌های پروژه TonAi با نماد TAI شود. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد امکان فروش توکن‌ها یTAI برای کاربران به وجود خواهد آمد. با توجه به اطلاعات کمی که در این مورد ارائه شده است هنوز قطعیتی در مورد تبدیل هش ریت‌ها به توکن و امکان فروش آن وجود ندارد.

 

توکن TAI جیست؟

پروژه TonAi یک پروژه جدید در اکوسیستم بلاک چین TON است که توکن آن با نماد TAI قرار است پس از نهایی شدن بخش استخراج ایجاد شود. این پروژه از یک ربات تلگرامی برای جذب کاربران در پروژه استفاده می‌کند که در آن کاربران با فعالیت هش ریت به دست می‌آورند و این هش ریت‌ها در نهایت به توکن TAI تبدیل خواهند شد.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • حسن کوراوند 08 اسفند 1402

    سلام آیا tonai کلاهبرداری هست کسی میدونه؟

  • حسن کوراوند 05 اسفند 1402

    سلام کسی از وضعیت tonai خبر داره؟

  • حسن 02 اسفند 1402

    سلام أيا كسي ميدونه ايردراب tonai تلگرام كه قراره ارز tai بده همومه كه الان توي ماركت با قيمت 03/. دولار هست يا خير؟

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin