اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

نویسنده : مهدی رضائیان

38298

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

19اسفند1402|23:09

پیش فروش نات کوین

روز گذشته تیم نات کوین با انتشار پیامی در کانال رسمی تلگرام خود از پیش فروش نات کوین خبر داد. در این پیام توضیح داده شده است که برای شرکت در پیش فروش تات کوین کاربران می‌توانند توکن‌های ماین شده خود را به صورت بسته‌های توکن 10 و 100 میلیونی به NFT تبدیل کرده و در پلتفرم معرفی شده به فروش برسانند. در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان در مرحله پش فروش نات کوین‌ها را به فروش رساند.

 

پیش فروش نات کوین شروع شد

بالاخر ه پس از هفته‌ها انتظار تیم نات کوین خبر پیش فروش نات کوین را در کانال تلگرامی خود اعلان کرد و هم‌اکنون کاربران می‌توانند با مراجعه به پلتفرم معرفی شده توسط تیم پروژه نات کوین‌های خود را به فروش برسانند. طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این تیم، کسانی که در استخراج نات کوین فعالیت داشتند یا با دعوت از دوستان و فعالیت در کمیپن‌ها نات کوین به دست آوردند هم اکنون می‌توانند در پیش فروش نات کوین شرکت کنند.

 

روش ارائه شده برای پیش فروش نات کوین به این صورت است که کاربران می‌توانند با مراجعه به ربات بازی، موجودی بازی Notcoin خود را به کوپن‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی بهصورت NFT تبدیل کنید و آن‌ها را به صورت همتا به همتا در پلتفرم Getgems معامله کنند. منظور از همتا به همتا این است که کاربران با یکدیگر به معامله این نات کوین‌ها می‌پردازند و قیمت نیز از طریق این معامله‌ها کشف می‌شود.

 

پس از راه اندازی توکن اصلی نات کوین در شبکه TON کاربرانی که کوپن‌ها را به صورت NFT در کیف پول خود دارند، قادر به تبدیل آن‌ها به نات کوین خواهند بود. کسانی که نات کوین‌های خود را به NFT تبدیل نکنند نیز قادر به تبدیل مستقیم امتیازهای خود در محیط بازی به نات کوین واقعی خواهند بود. این به این معنی است که شرکت در پیش فروش نات کوین برای کاربران اجباری نیست.

 

پیش فروش نات کوین

 

طبق اعلان تیم پروژه هیچ کس نمی‌داند که قیمت نات کوین در زمان راه‌اندازی توکن اصلی چقدر خواهد بود و ممکن است این قیمت حتی صفر نیز باشد. بنابراین، کاربران هنگام معامله کوین‌های نات کوین در مرحله پیش فروش نات کوین باید به این نکته توجه داشته باشند و کلیه ریسک‌های خرید و فروش در پیش فروش نات کوین برعهده خود کاربر است.

 

توجه داشته باشید که پیش فروش نات کوین در پلتفرم معامله شده با حق امتیاز است و 20 درصد از مبلغ خرید NFTها به نقدینگی برای لیست کردن توکن اختصاص می‌یابد. در حال حاضر امکان شرکت در پیش فروش نات کوین برای همه کاربران فعال وجود ندارد اما برخی از کاربران که در صفحه ربات آن‌ها گزینه Trade فعال شده است قادر به فروش نات کوین خود در پیش فروش هستد.

 

آموزش فروش نات کوین با شرکت در پیش فروش نات کوین

برای شرکت در پیش فروش نات کوین نیاز است که ابتدا نات کوین‌هایی که در محیط بازی به دست آورده‌اید را در بسته‌های نات کوین 10 و 100 میلیونی به صورت NFTدرآورید سپس آن‌ها را در مارکت پلیس معرفی شده برای فروش با قیمت دلخواه لیست کنید. بنابراین در مرحله اول نیاز است که این مراحل را دنبال کنید.

 

  1. وارد ربات نات کوین خود شده و گزینه Trade را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید. اگر این گزینه را در محیط بازی مشاهده نمی‌کنید به این معنی است که هنوز شرکت در پیش فروش نات کوین برای شما باز نشده است. با توجه به بسته‌های حداقل 10 میلیونی اگر شما کمتر از این مقدار نات کوین دارید قادر به فروش نات کوین نخواهید بود.
  2. مقدار کوپن‌ها را انتخاب کنید. گزینه‌های 10 و 100 میلیونی با توجه به میزان دارایی شما قابل انتخاب است.
  3. کیف پول TON خود را وصل کنید و با پرداخت هزینه مینت توکن که حدود 10 سنت است، NFT‌های خود را مینت کنیید.
  4.  پس از تایید تراکنش چند دقیقه زمان خواهد برد تا NFT در کیف پول شما نمایش داده شود. با مشاهده NFT می‌توانید وارد مرحله فروش نات کوین با شرکت در پیش فروش نات کوین شوید.

 

توجه داشته باشید که برای کیف پول می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مثل کیف پول Tonkeeper یا Wallet موجود در خود تلگرام استفاده کنید. برای پرداخت هزینه تراکنش حتما باید رمز ارز TON در کیف پول خود داشته باشید که برای خرید تن کوین و انتقال آن به کیف پول خود می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید.

 

اگر در مرحله نهایی تبدیل نات کوین به NFT به هر دلیلی تراکنش را تایید نکردید پس از 15 دقیقه مقدار نات کوین شما به حالت اولیه برمی‌گردد. ممکن است مشکلاتی در این صفحه برای نمایش وجود داشته باشد که تیم نات کوین به دنبال حل آن است و نگرانی در مورد کسر نات کوین‌ها وجود نخواهد داشت.

 

آموزش پیش فروش نات کوین

 

پیش فروش نات کوین در Getgems

پس از تبدیل نات کوین‌های خود به NFT می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم Getgems برای فروش لیست کنید یا اینکه آن‌ها را نگهداری کنید تا با رسمی شدن مینت توکن‌ها در شبکه بلاک چین آن‌ها را به نات کوین واقعی تبدیل کنید. در حال حاضر همچنان امکان استخراج نات کوین با فعالیت در برنامه وجود دارد اما به زودی استخراج نات کوین نیز تمام خواهد شد.

 

اگر به دنبال شرکت در پیش فروش نات کوین و فروش بسته‌های نات کوین خود هستید باید اول یک کیف پول نات کوین برای خود درست کرده و مقداری Ton در آن داشته باشید. در مرحله قبل نیز داشتن کیف پول و ارز تن کوین اجباری بود بنابراین از همان کیف پول می‌توانید برای شرکت در پبش فروش نات کوین استفاده کنید.

 

پس از ساخت NFTها وارد مارکت پلیس Getgems شوید. این پروژه در واقع یک بازار برای خرید و فروش NFT در شبکه TON است که پک‌های NFT مربوط به نات کوین در آن معامله می‌شود. برای شروع معامله، کیف پول خود را به پلتفرم Getgems متصل کرده و مجموعه Notcoin Pre-Market را باز کنید.

 

اگر می‌خواهید نات کوین‌های خود را که در مرحله قبل به صورت NFT مینت کردید را بفروشید، فیلتر «My NFTs» را در کلکسیون انتخاب کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و NFTهای خود را برای فروش لیست کنید. با کلیک بر روی آیکون موجود  در گوشه بالا سمت راست می توانید به نمایه خود دسترسی پیدا کنید و تمام NFT های خود را خواهید دید.

 

به صفحه NFT بروید و روی دکمه Put on slae کلیک کنید. پس از اطمینان از اینکه همه چیز به درستی انجام شده است، تراکنش را در کیف پول تأیید کنید و هزینه تراکنش را برای فهرست کردن NFT برای فروش در بلاک چین بپردازید. توصیه تیم نات کوین این است که اگرچه کارمزدهای بلاک چین TON بسیار کم است، ما اکیداً توصیه می‌کنیم برای عملیات آسان و سریع بازار، موجودی تن کوین کیف پول حداقل 1.1 TON باشد.

 

پس از لیست کردن در صورت وجود مشتری توکن‌های شما با استفاده از توکن TON خریداری خواهند شد. شما می‌توانید TONهای خود را به صرافی رابکس منتقل کرده و بفروشید. توجه داشته باشید که الزامی به شرکت در اپیش فروش نیست و شما می‌توانید منتظر باشید تا پس از نهایی شدن ایجاد توکن به صورت مستقیم آن‌ها را به فروش برسانید.

 

اگر به دنبال خرید نات کوین در پیش فروش هستید نیز می‌توانید با مراجعه به همین صفحه و اتصال کیف پول خود به خرید بسته‌های NFT نات کوین با استفاده از TON بپردازید. این NFTها پس از راه‌اندازی به نات کوین واقعی تبدیل خواهند شد و شما قادر به معامله آن‌ها خواهید بود.

 

آموزش فروش نات کوین در پیش فروش نات کوین

 

قیمت نات کوین در پیش فروش چند است؟

بررسی تارخچه معامله‌های صورت گرفته در پلتفرم Getgems نشان می‌دهد که در حال حاضر پایین‌ترین قیمت معامله برای هر یک میلیون نات کوین برابر با پنج TON است. قیمت TON در حال حاضر حدود 2.88 تتر است که با این حساب کمترین مقدار به ازای یک میلیون نات کوین برابر با 14.5 تتر است. با در نظر گرفتن قیمت تتر به تومان برابر با 60 هزار تومان قیمت هر یک میلیون نات کوین به تومان برابر با 870 هزار تومان محاسبه می‌شود.

 

البته این قیمت دائم در حال نوسان است و شما می‌توانید با مراجعه به بخش تاریخچه معاملات در مارکت پلیس Getgems آخرین قیمت معاملاتن و کف قیمت را برای معامله مشاهده کنید. طبق آخرین اطلاعیه تیم نات کوین حجم معامله نات کوین در یک روز به بیش از 500 هزار دلار رسیده است. بالاترین قیمت معامله نیز مربوط به خرید 100 مییون نات کوین با قیمت 2840 دلار بوده است.

 

تیم عنوان کرده است که اگرچه این شروع چشمگیر است، اما هنوز برای کسف قیمت نهایی زود است زیرا هنوز بسیاری از کاربران به نات کوین‌های خود برای فروش دسترسی ندارند. تیم روی به‌روزرسانی کار می‌کند تا امکان فروش نات کوین برای همه کاربران به وجود بیاید. تیم پروژه در نهایت نکاتی را برای کاربران عنوان کرده است که توجه به آن‌ها مهم است.

 

  • بازار بسیار نوسان است، در نظر بگیرید که افراد بیشتری ممکن است در چند روز آینده به معاملات بپیوندند و این مساله ممکن است منجر به تغییرات زیاد در قیمت شود.
  • اگر دکمه Trade را در برنامه نمی‌بینید، اشکالی ندارد، پس از اعمال بهبودهای پایداری، برای همه روشن می‌شود.
  • مقادیر Notcoin از سفارشات لغو شده معمولاً در 15 دقیقه (زمان انقضای سفارش) بازیابی می شود. اگر بعد از 15 دقیقه بازیابی نشد، لطفاً منتظر بروزرسانی باشید که همه ناسازگاری ها را برطرف می‌کند.
  • برخی از کاربران به دلیل سفارش های لغو شده و مشکلات بار زیاد، موجودی آنها افزایش یافته است، به روز رسانی آن را نیز برطرف می کند.

 

قیمت فعلی نات کوین چند است؟

در حال حاضر قیمت نات کوین در پیش فروش به ازای هر یک میلیون واحد برابر پنج تن کوین است. با توجه به قیمت دلار و قیمت نات کوین، قیمت فعلی نات کوین برابر 870 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. هنوز تعداد زیادی از کاربران امکان خرید و فروش نات کوین را ندارند و به همین دلیل نمی‌توان این قیمت را به عنوان قیمت نهایی خرید و فروش در نظر گرفت.

 

چرا گزینه Trade برای شرکت در پیش فروش نات کوین فعال نیست؟

در حال حاضر گزینه Trade تنها برای تعدادی از کاربران نات کوین فعال است و این دسته از کاربران می‌توانند با استفاده از این گزینه نات کوین‌های خود را به صورت NFT تبدیل کرده و در مارکت پلیس Getgems به فروش برسانند. سایر کاربران نیز به مرور به مرور قابلیت Trade را به دست خواهند آورد اما هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب کاربران وجود ندارد.

 

جمع‌بندی

در حال حاضر پیش فروش نات کوین برای برخی از کاربران این بازی به وجود آمده است. کاربران با داشتن مقداری TON در کیف پول خود می‌توانند نات کوین ‌های بازی را به NFT تبدیل کرده و در مارکت پلیس Getgems به فروش برسانند. پیش فروش نات کوین  هنوز برای همه فعال نیست و به مرور اضافه خواهد شد. در حال حاضر هر 1 میلیون نات کوین با قیمت نزدیک به 15 دلار معامله می‌شود اما با افزایش عرضه این قیمت ممکن است دسخوش نوسانات بالا شود.

 

به محض نهایی شدن ایجاد توکن‌های واقعی امکان خرید و فروش نات کوین در رابکس نیز وجود خواهد داشت. بهتر است پیش از رسیدن موعد مقرر کیف پول تن کوین خود را ایجاد کرده و با خرید ارز TON آن را شارژ کنید تا به سرعت امکان انتقال یا فروش رمز ارزها برای شما وجود داشته باشد.

منبع : Notcoin

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • سام 04 فروردین 1403

    کامل و جامع بود ممنون

    • محمد رضایی 23 فروردین 1403

      ببخشید اگه مثلا ۹ میلیون نات کوین جمع کرده باشی کمتر از ده میلیون بعدا قابل دسترسیه؟

      • مهدی رضائیان 26 فروردین 1403

        بله بعد لیست شدن همه در دسترس خواهد بود

  • ناصر کلاته 27 اسفند 1402

    لطفا راهنمایی دقیق را بفرمایید که چگونه کیف پول امن بسازیم ؟؟
    با تشکر از راهنمایی شما عزیزان . 🙏🙏
    خیر قبلا چنین سوالی نکرده بودم .

  • ناصر کلاته 27 اسفند 1402

    لطفا راهنمایی دقیق را بفرمایید که چگونه کیف پول امن بسازیم ؟؟
    با تشکر از راهنمایی شما عزیزان . 🙏🙏

  • سید امیر نجف پور 25 اسفند 1402

    خیلی ممنون که اطلاع رسانی می کنید.با تشکر

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin