اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نویسنده : مهدی رضائیان

180478

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

30دی1402|12:07

فروش نات کوین تلگرام

پروژه Notcoin یکی از پر سر و صدا ترین پروژه‌های بازی چند وقت اخیر است که بر بستر تلگرام به صورت یک بازی راه‌اندازی شده و در کمتر از 3 هفته توانسته است بیش از 15 میلیون کاربر جدید را به خود جذب کند. بسیاری از کاربران برنامه به دنبال راهی برای فروش نات کوین تلگرام و برداشت آن از بازی هستند اما آیا امکان فروش نات کوین تلگرام همانند خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

 

فروش نات کوین تلگرام

برای اینکه کاربران قادر به فروش نات کوین تلگرام باشند یا بتوانند آن را برداشت زده و به کیف پول شخصی خود اضافه کنند نیاز است که پروژه نات کوین تلگرام نیز همانند سایر توکن‌ها و کوین‌ها بر بستر بلاک چین ایجاد شده باشد و قابلیت انتقال آن به کیف پول ایجاد شود. در اینصورت شما قادر خواهید بود که نات کوین را به کیف پول خود انتقال دهید و به فروش نات کوین تلگرام از طریق صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز بپردازید.

 

پروژه نات کوین خود را به عنوان یک میم کوین در بستر بلاک چین TON تعریف می‌کند که توسط تیم تلگرام راه‌‌اندازی شده است. پروژه نات کوین به عنوان یک بازی کلیکی در بستر تلگراه راه‌اندازی شده است که در آن کاربران به راحتی می‌توانند با کلیک بر روی صفحه موبایل خود نات کوین تلگرام به دست آورند. در کنار آن قابلیت‌های دیگری نیز در بازی وجود دارد که امکان کسب نات کوین بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

این توصیف وبسایت رسمی پروژه نشان می‌دهد که نات کوین یک رمز ارز ساخته شده در بستر بلاک چین TON است و می‌توان آن را همانند سایر رمز ارزهای ایجاد شده در بستر بلاک چین به کیف پول‌های مختلف آن انتقال داد یا به خرید و فروش نات کوین تلگرام پرداخت اما در واقعیت امکان فروش نات کوین و برداشت آن وجود ندارد؟

 

مطالعه بیشتر: نات کوین میم کوین تلگرام | آيا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟

 

فروش نات کوین تلگرام در ایران

 

چرا امکان فروش نات کوین تلگرام وجود ندارد؟

برای بررسی اینکه چرا امکان فروش نات کوین وجود ندارد باید به بررسی دو مفهوم ارز مجازی (Virtual Currency) و رمز ارز (Crypto Currency) توجه کنیم. ارز مجازی نوعی از واحد پولی در بستر برنامه‌های کامپیوتری است که مختص یک اپلیکیشن خاص بوده و فقط داخل آن اپلیکیشن قابل استفاده است. نمونه بارز این نوع از ارزها GEM‌های موجود در بازی‌هایی مثل کلش آو کلنز است.

 

در مقابل رمز ارز به نوعی از ارزهای دیجیتال گفته می‌شود که بر بستر بلا کچین به صورت بومی بلاک چین یا با استفاده از قراردادهای هوشمند ساخته می‌شوند و امکان انتقال آن‌ها به آدرس‌های موجود در آن بلاک چین وجود دارد. بنابراین، تفاوت اصلی ارز مجازی و ارز دیجیتال این است که ارزهای مجازی تنها در فضای یک برنامه کاربری قابل استفاده هستند و تراکنش‌های آن‌ها به صورت بلاک چینی نبوده و تنها در دفتر کل مربوط به اپلیکیشن ثبت و بررسی می‌شود.

 

برخلاف ادعای تیم پروژه، نات کوین در حال حاضر یک رمز ارز نبوده و فقط یک ارز مجازی در ربات بازی است که می‌توان از آن برای فعالیت‌های درون بازی استفاده کرد و هیچ راهی برای برداشت آن وجود ندارد. با جستجوی نات کوین در مرورگر بلاک چین TON به صفحه نات کوین مراجعه می‌کنیم. در این صفحه نوشته شده است که در یک زمانی نات کوین ها بر روی کیف پول تلگرام کاربران مینت خواهد شد اما هنوز توکن نات کوین در بستر بلاک چین TON وجود خارجی ندارد.

 

توجه داشته باشید که طبق آخرین پیام منتشر شده توسط تیم نات کوین احتمال لیست شدن نات کوین در چند هفته آینده وجود دارد. این تیم تعداد نات کوین‌های ماین شده را حدود 12 هزار میلیارد توکن تعریف کرده است که عدد مناسبی برای یک میم کوین است. برای بررسی آخرین خبر از نات کوین و لیست شدن و قیمت آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

 

آیا امکان فروش نات کوین تلگرام در آینده وجود خواهد داشت؟

تیم پروژه نات کوین در مراسم معارفه برنامه کاربردی خود توضیح دادند که هدف آن‌ها از ایجاد نات کوین فراهم آوردن شرایط ورود آسان کاربران از سراسر دنیا به فضای کریپتوکارنسی‌ها است. این بازی بر بستر تلگرام به ساده‌ترین روش ممکن امکان به دست آوردن نات کوین را برای کاربران فراهم می‌کند و هر کسی از سراسر دنیا تنها با دسترسی به اینترنت و گوشی موبایل می‌تواند به استخراج نات کوین بپردازد.

 

در طی این بازی فرایندهایی برای آشنایی بیشتر کاربران با دنیای رمز ارزها تعریف می‌شود که اجرایی کردن آن‌ها نات کوین های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تیم توسعه‌دهنده، فاز اول پروژه نات کوین را در جذب کاربران از سراسر دنیا تعریف کرده و هیچ برنامه‌ای برای عملیاتی کردن امکان استفاده و فروش نات کوین تعریف نکرده است.

 

آن‌ها با استفاده از عبارت نات کوین که یعنی کوین نیست، این رمز ارز را به عنوان یک میم در بستر شبکه TON تعریف کرده‌اند که توجه عمومی را به خود جلب می‌کند. خود تیم نیز در مورد کاربردهای احتمالی نات کوین و ارزش آن صحبتی نکرده‌اند اما نوع صحبت‌ها و واکنش‌های کاربران به برنامه نشان می‌دهد که احتمال ایجاد توکن نات کوین در بستر بلاک چین نیز در مرحله بعدی وجود دارد.

 

بنابراین برای پاسخ به سوال آیا امکان فروش نات کوین تلگرام در آینده وجود خواهد داشت؟ می‌توان گفت در صورتی که نات کوین به صورت یک توکن در بستر شبکه TON راه‌اندازی شده و امکان انتقال آن به کیف پول‌های کاربران فراهم شود، در اینصورت امکان فروش نات کوین تلگرام نیز به وجود خواهد آمد. با توجه به استقبال شدید کاربران از این پروژه در صورت ایجاد شدن توکن آن، به احتمال زیاد بسیاری از صرافی‌های معتبر نیز آن را برای خرید و فروش لیست خواهند کرد.

 

قیمت فروش نات کوین تلگرام چقدر است

 

قیمت نات کوین تلگرام چقدر خواهد بود؟

با توجه به اینکه هنوز نات کوین به صورت رسمی به عنوان یک پروژه ارز دیجیتال تعریف نشده و قابلیت معامله ندارد قیمت فروش نایت کوین تلگرام نیز نامشخص است. در مورد قیمت فروش نات کوین تلگرام حدس‌های زیادی از سمت کاربران زده می‌شود. برخی انتظار دارند هر نات کوین ارزش یک دلاری داشته باشد برخی نیز قیمت فروش نات کوین در صورت لیست شدن را چند سنت معرفی می‌کنند اما برای تخمین واقعی‌تر از قیمت فروش نات کوین تلگرام باید به توکنومیکس آن دسترسی داشت.

 

در حال حاضر هزاران میلیارد نات کوین تلگرام توسط کاربران تولید شده و با ورود کاربران جدید و ادامه فعالیت کاربران قبلی این عدد دائم افزایش خواهد یافت. هیچ راه‌حلی برای کنترل میزان توکن‌ها تعریف نشده و معلوم نیست مقدرا کل توکن‌های قابل ماین چقدر خواهد بود. با این وضعیت با فرض قیمت یک دلاری برای نات کوین ارزش بازار این پروژه بسیار بیشتر از ارزش کل بازار کریپتو حتی بسیاری از بازارهای مالی نتس می‌شود که طبیعتا این عدد را نامعقول جلوه می‌دهد.

 

بنابراین، در حال حاضر با توجه به نامشخص بودن وضعیت توکنومیکس پروژه اطلاعات مناسبی برای تعیین قیمت فروش نات کوین وجود ندارد اما به طور قطع می‌توان گفت که قیمت این پروژه با اعدادی که کاربران حدس می‌زنند بسیار فاصله خواهد داشت. باید منتظر بمانیم تا تیم نات کوین اول توکن را در شبکه بلاک چین ایجاد کند و سپس توکنومیکس آن را منتشر کند تا بتوان حدس‌های عاقلانه‌ای در مورد قیمت فروش نات کوین ارائه کرد.

 

 

مقایسه قیمت نوت کوین تلگرام با میم کوین‌ها

یکی از راه‌های نسبتا معقول برای تعیین قیمت نوت کوین تلگرام این است که با فرض واقعی شدن توکن، وضعیت آن را با سایر میم کوین‌های ایجاد شده در شبکه‌های بلاک چینی معتبر مقایسه کنیم. برای این کار می‌توان از شیبا اینو که اصلی‌ترین میم کوین شبکه اتریوم است استفاده کرد. فرض ما این است که نسبت ارزش بازار اتریوم به TON هرچه که باشد می‌توان همان نسبت را به ارزش بازار شیبا اینو به TON نسبت داد.

 

در حال حاضر ارزش بازار اتریوم حدود 300 میلیارد دلار و ارزش بازار TON حدود 7.9 میلیارد دلار است. بنابراین نسبت ارزش آن‌ها برابر 38 می‌شود. حال با توجه به اینکه ارزش بازار شیبا اینو حدود 5.6 میلیارد دلار است می‌توان انتظار داشت که ارزش بازار نسبی نات کوین برابر با تقشیم این عدد به 30 یعنی 187 میلیون دلار شود. می‌توان همین کار را با میم ‌کوین و کوین اصلی شبکه‌های دیگر مثل سولانا نیز بررسی کرد.

 

حال با این فرض که ارزش بازار پروژه نات کوین با کمی اغماض 200 میلیون دلار باشد می‌توان با تقسیم آن به کل توکن‌های موجود قیمت نوت کوین تلگرام را به دست آورد. در حال حاضر تعداد کل نات کوین‌های موجود حدود 12 هزار میلیارد است، اگر برای زمان لیست شدن این عدد را 20 هزار میلیارد در نظر بگیرم در این صورت قیمت هر نات کوین 1 صد هزارم دلار خواهد بود.

 

قیمت نات کوین تلگرام

 

چگونه از نات کوین پول برداشت کنیم؟

برای برداست نات کوین یا فروش نات کوین تلگرام شما باید بتوانید توکن‌های ماین شده را به کیف پول خود اضافه کرده و سپس با استفاده از صرافی‌‌های ارز دیجیتال به فروش برسانید. در حال حاضر نات کوین به صورت یک توکن در شبکه ‌ TON‌ راه‌اندازی نشده و یک ارز مجازی است. بنابراین در حال حاضر پاسخ سوال چگونه از نات کوین پول برداشت کنیم این است که در حال حاضر این امکان وجود ندارد اما با ایجاد توکن رسمی آن امکان برداشت نات کوین و فروش نات کوین تلگرام و دریافت تومان وجود خواهد داشت.

 

چگونه نات کوین را بفروشیم؟

برای فروش نات کوین تلگرام نیاز است که شما نات کوین‌های ماین شده را از کیف پول تلگرام خود به حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال رابکس انتقال دهید و از طریق یکی از پنل‌های تبدیل سریع و معامله حرفه‌ای آن را به فروش برسانید. دقت داشته باشید در حال حاضر نات کوین به کیف پول کاربرها اضافه نشده است و امکان فروش آن وجود ندارد اما به احتمال زیاد تیم توسعه‌دهنده این توکن را در شبکه TON ایجاد خواهد کرد.

 

چگونه نات کوین را نقد کنیم؟

در حال حاضر امکان نقد کردن نات کوین‌های ماین شده از طریق هیچ یک از صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز وجود ندارد. دلیل این امر این است که هنوز نات کوین به صورت یک توکن ارز دیجیتال در بلاک چین ثبت نشده و در حال حاضر امکان جابجایی و فروش نات کوین تلگرام  وجود ندارد. در صورتی که تیم پروژه نات کوین را به عنوان یک توکن در بستر بلاک چین ثبت کند بسیاری از صرافی‌ها از جمله رابکس آن را لیست خواهند کرد و شما قادر به فروش نات کوین تلگرام و نقد کردن آن خواهید بود.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • آریا محبوبی 16 بهمن 1402

    درود بر همه عزیزان درود بر شیر دختران سرزمینم آریایی ومرادان جوان آریایی قیمت نات کوین مشخص شده کسی اطلاع دارد باتشکر از همه شما دوستان آریایی….. ارادتمند شما آریا محبوبی هستم

  • Bardo 04 بهمن 1402

    انتظار زیادی نباید از نات کوین داشته باشین..
    حداکثر قیمت برای هر یک میلیون نات کوین میتونه 60 سنت باشه..

    ینی حداکثر قیمت هر واحد نات کوین معادل 0.0000006 سنت هستش..
    افرادی که رقم نات کوین شون به میلیارد رسیده باشه میشه گفت چیزی کف دستشونو میگیره

    • بنیامین ارمون 10 بهمن 1402

      سلام

      • حمید 22 بهمن 1402

        طبق گفته های موسس تلگرام و حرف های صرافی رابکس تقریبا هر ۱۰۰ هزار نات کویین یک دلار ارزش خواهد داشت

    • علی 19 اسفند 1402

      چرا ؟دلیل علمی بیار

  • ممم 03 بهمن 1402

    یه سوال وقتی صرافی میتونه استخراجش کنه چرا باید از من بخره ؟

    • مهدی رضائیان 03 بهمن 1402

      صرافی صرفا واسطه خرید و فروش است و وقتی شما یک ارزی رو میفروشی در واقع یه کاربر دیگه اونو میخره از شما نه صرافی.

  • علی 03 بهمن 1402

    دو راهبرد انتظار می‌ره :
    ۱- از اونجا که کل نات کوین ها و سیستم استخراجش هم اکنون در دست پاول هست ایشون قصد داره قبل از ورود نان کوین به سیستم بهش یک ضریب بده مثلا مقدار نات کوین رو ضربدر 0.0001 می‌کنه و بعد بهش قیمت میده.
    ۲- روند تفکر و کار پاول همیشه نوآوری و ابتکار های خارج از چارچوب بوده. با توجه به عظمت نات کوین های استخراج شده ممکنه قصد داشته باشه کلا یه بازار دیگه ای موازی با بازار فعلی و بلاک چین فعلی بوجود بیاره.

  • محمد مهدی 30 دی 1402

    ایشالا به زودی توکنش هم ایجاد میشه

    • ابوالفضل(پسرخاله) 30 دی 1402

      داداش نمیخوام ناامیدت کنم ولی تو ایران اینچیزا ایجاد نمیشه که اگه بشه خیلی ها از این بدبختی نجات پیدا میکنند

      • ممد علی تو رغن 03 بهمن 1402

        سید داخل ایران مگه قرار تولید شه؟ چه ربطی داشت تا الان فکر کردی ؟ داخل ایران خیلی ها بیت کوین دارن می‌فروشند معنی پول مجازی یعنی بدون محدودیت بدون چهارچوب بدون قوانین هیچ کشوری چون دست کسی نیست که قوانین براش بزار تهش فیلتر تلگرام سنگین کن که اونم فیلتر شکن هست پس زیادی افکار عمومی خراب نکن .

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin