اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

کمپین Linea Voyage | تست نت عمومی برای دریافت ایردراپ Linea

نویسنده : مهدی رضائیان

694

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

13اردیبهشت1402|04:13

کمپین Linea Voyage در گلکسی

پروژه Linea در روز گذشته از کمپین Linea Voyage برای تست عمومی اپلیکیشن‌های عمومی خود رونمایی کرد. این کمپین که در بستر پروژه Galaxy اجرایی می‌شود شامل دسته‌های مختلف در هفته‌های متمادی خواهد بود تا از این طریق اکثریت اپلیکیشن‌های ساخته شده بر Linea تست شوند.

فعالیت در کمپین Linea Voyage به احتمال زیاد شانس کاربران برای دریافت ایردراپ Linea را افزایش می‌دهد و به همین دلیل شرکت در آن برای کاربران پروژه توصیه می‌شود. در ادامه این خبر به بررسی جزئیات کمپین Linea Voyage و نحوه شرکت در مرحله اول می‌پردازیم. برای انجام دیگر مراحل مربوط به ایردراپ Linea مقاله «ایردراپ Linea» از آکادمی رابکس را مطالعه کنید.

 

کمپین Linea Voyage برای تست شبکه Linea

پروزه Linea یک پروزه لایه دوم اتریوم مبتنی بر اثبات دانش صفر است که به دنبال راه‌اندازی ماشین مجازی اتریوم مبتنی بر اثبات دانش صفر و افزایش مقیاس‌پذیری و کارایی شبکه اتریوم است. این پروژه توسط شرکت Consensys ایجاد شده و توانسته است جذب سرمایه بالایی داشته باشد. این پروژه در حال حاضر در مرحله تست نت قرار دارد و کمپین Linea Voyage نیز برای مدیریت فعالیت کاربران در تست نت آن ایجاد شده است.

تیم Linea از جامعه کاربران خود دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین Linea Voyage و تست پروژه‌های ساخته شده بر روی آن، به آماده‌سازی پروژه برای راه‌اندازی شبکه اصلی در اواخر سال 2023 کمک کنند. Linea با همکاری Galxe فرصت منحصر به فردی برای کاربران ایجاد کرده است تا با فعالیت در تست نت پروژه و ارائه بازخورد پاداش دریافت کنند.

کمپین Linea Voyage به صورت هفته‌ای، بخشی از اکوسیستم خود را در جهت تست به کاربران معرفی می‌کند و کاربران باید در مدت زمان تعریف شده فعالیت‌های خواسته شده در Galxe را انجام داده و پاداش و امتیازهای تعریف شده را Claim کنند. انتظار می‌رود این پاداش‌ها برای دریافت ایردراپ پروژه Linea پس از راه‌اندازی شبکه اصلی نق مهمی ایفا کنند.

 

 

برنامه هفته اول کمپین Linea Voyage

در اولین هفته از کمپین Linea Voyage کاربران باید در پروژه‌های پل بلاک چین که امکان انتقال توکن از شبکه‌های مختلف به Linea را فراهم می‌کنند شرکت کنند. این برنامه از 2 تا 5 می 2023 تعریف شده است و پس از آن امکان شرکت در آن وجود نخواهد داشت. برای شرکت در این کمپین نیاز است به وبسایت «https://galxe.com/Linea/campaign/GCd1YUZyrN» مراجعه و کیف پول خود را به آن وصل کنید.

مراحل بعدی انجام فعالیت‌های خواسته شده برای بریج توکن‌های مختلف از پل‌های بلاک چینی به Linea و برعکس است. برای این که بتوانید این فعالیت‌ها را انجام دهید نیاز دارید که شبکه‌های تست نت را به همراه توکن‌های تست به کیف پول ارز دیجیتال خود اضافه کنید و هریک از مراحل را در وبسایت معرفی شده در وبسایت انجام دهید. مراحل مختلف این کمپین به صورت زیر است.

 

کمپین Linea Voyage

 

فعالیت در توییتر کمپین Linea Voyage

همانند بیشتر کمپین‌های موجود در سایت گلکسی کاربران در کمیپین Linea Voyage نیز باید با توییتر پروژه تعامل داشته باشند. این تعامل در دو عنوان فالو پیج و ریتوییت کردن یک پست تعریف شده که با کلیک بر روی هر کدام فعالیت مورد نظر را انجام داده و آن را Verify کنید.

  1. توییتر پروژه لینیا را فالو کنید.
  2. اطلاعیه هفته بریج کمپین Linea Voyage را ریتوییت کنید.

لینک مربوط به صفحه توییتر و پستی که باید ریتوییت کنید در صفحه کمپین در گلکسی موجود است و می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها فعالیت خواسته شده را نهایی کنید.

 

فعالیت در پل Hop protocol برای کمپین Linea Voyage

پروژه Hop protocol یکی از معروف‌ترین پل‌های بلاک چینی لایه اول و دوم است که از شبکه Linea پشتیبانی می‌کند. در هفته اول کمپین Linea Voyage از کاربران خواسته شده است که چهار رمز ارز «ETH»، «USDC»، «HOP» و «DAI» را در چهار گزینه از شبکه تست نت گوئرلی اتریوم به لینیا انتقال دهند.

برای انجام این کار باید این دو شبکه تست نت را به کیف پول اضافه کنید. برای این منظور به وبسایت Chainlist.org مراجعه کنید و با جستجوی این دو شبکه و انتخاب تیک Testnet شبکه‌ها را به کیف پول خود اضافه کنید. مرحله بعدی به دست آوردن توکن‌های تست است که برای این منظور می‌توانید از فاست هوپ پروتکل (+) استفاده کنید.

پس از تامین توکن‌های تست به وبسایت «https://goerli.hop.exchange/#/send?token=DAI&destNetwork=linea&sourceNetwork=ethereum» مراجعه کرده و با تعیین توکن‌ها و تایید تراکنش در کیف پول کار بریج توکن‌ها به لینیا را انجام دهید. پس از تایید نهایی در گلکسی Verify را برای گزینه مورد نظر انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار به مقداری توکن تست اتریوم در شبکه گوئرلی نیاز دارید که می‌توانید آن را از فاست گوئرلی اتریوم (+) دریافت کنید. این توکن برای مینت کردن سایر توکن‌های تست و همچنین انتقال خود اتریوم لازم است.

 

بریج در Hop protocol برای کمپین Linea Voyage

 

انتقال توکن از پل Celer Network

پل Celer Network دومین پل برای فعالیت در کمپین Linea Voyage است که در آن دو گزینه برای انتقال BNB و BUSD از شبکه تست نت بایننس به لینیا تعریف شده است. برای انجام این کار ابتدا باید از طریق Chainlist شبکه تست نت بایننس را به کیف پول اضافه کنید. پس از آن دو توکن تست را از طریق فاست بایننس (+) به کیف پول اضافه کنید.

پس از آماده کردن توکن‌ها به وبسایت پل سلر مراجعه کرده و دو شبکه تست نت بایننس و گوئرلی را انتخاب می‌کنیم و به ترتیب توکن‌های BNB و BUSD را به شبکه لینیا انتقال می‌دهیم. پس از تایید هر کدام از تراکنش‌ها به گلکسی رفته و با استفاده از گزینه Verify فعالیت خواسته شده را تایید می‌کنیم تا سبز شود.

 

پروژه Celer network برای کمپین Linea Voyage

 

انتقال توکن از پل Multichain برای کمپین Linea Voyage

پروژه مالتی چین یکی دیگر از پل‌های معرفی شده برای تست هفته اول کمپین Linea Voyage است. برای این پل دو تسک انتقال توکن‌های «TUSD» و «EUROEe» از شبکه تست نت آوالانچ به لینیا طراحی شده است. برای انجام این کار تست نت آوالانچ را مشابه شبکه‌های قبلی به کیف پول اضافه می‌کنیم.

در ادامه برای دریافت این دو توکن تست به فاست طراحی شده توسط لینیا (http://faucet.goerli.linea.build/) مراجعه کنید. با اتصال کیف پول در شبکه تست آوالانچ و انتخاب فاست‌های طراحی شده برای هر یک از توکن‌ها آن‌ها را به کیف پول خود اضافه کنید تا بتوانید از طریق Multichain آن‌ها را به لینیا منتقل کنید.

پس از دریافت توکن‌های تست به وبسایت «https://test.multichain.org/#/router» مراجعه کرده و هر دو توکن تست را از شبکه تست آوالانچ به شبکه لینیا منتقل کنید. پس از تایید هر انتقال به قسمت مربوط در گلکسی مراجعه و گزینه Verify را انتخاب می‌کنیم تا سبز شود.

 

پل Multichain

 

انتقال توکن متیک به لینیا در Connext

آخرین پل بلاک چینی که در کمپین Linea Voyage معرفی شده پل Connext است. در این پل شما باید توکن Matic را از شبکه تست نت پلیگون به شبکه لینیا منتقل کنید. بنابراین در مرحله اول باید شبکه تست نت پلیگون را به متامسک اضافه کنید و با مراجعه به وبسایت «https://faucet.polygon.technology/» توکن تست متیک را به کیف پول خود اضافه کنید.

پس از اضافه شدن توکن‌های تست به شبکه، به وبسایت «https://testnet.bridge.connext.network/MATIC-from-polygon-to-linea?symbol=MATIC» مراجعه کرده و با انتخاب شبکه تست پلیگون به عنوان مبدا و شبکه لینیا به عنوان مقصد و تعیین مقداری ارز متیک انتقال را انجام می‌دهید. پس از نهایی شدن این انتقال دوباره به گلکسی مراجعه و گزینه Verify آن را انتخاب می‌کنیم تا سبز شود.

 

پل Connext

 

با انجام تمام این مراحل و Verify کردن آن‌ها می‌توانید با استفاده از گزینه Claim در سمت راست صفحه گلکسی پاداش هفته اول خود را به صورت امتیاز دریافت کنید. توجه داشته باشید که این کمپین ادامه دار است و برای افزایش شانس دریافت ایردراپ نیاز است که در هفته‌های بعدی نیز در کمپین Linea Voyage شرکت کنید. انجام فعالیت‌های معرفی شده در مقاله ایردراپ Linea نیز برای افزایش شانس دریافت ایردراپ ضروری است.

منبع : galxe.com

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • بهار 14 اردیبهشت 1402

    اگر دو یا سه مورد از موارد رو نتونیم انجام بدیم و امتیاز کامل رو نگیریم باز هم میتونیم پاداش رو کلایم کنیم یا نه ؟؟؟؟

    • مهدی رضائیان 16 اردیبهشت 1402

      سلام
      همین الان هم میتونید امتیازهای تخصیص داده شده به مراحل مختلف کلیم کنید. منتها اگر قرار بر صدور NFT باشد، این گزینه تنها برای کسانی فعال خواهد شد که در تمامی مراحل شرکت داشته باشند. متاسفانه آپشن‌هایی که گذاشتن پر از عیب و ایراد هست. در صمن چند مورد جدید هم به مرحله اول اضافه شده است که نیاز است اونها رو هم بررسی کنید.

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin