اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

احتمالا ۱درصد از افراد قصد فروش توکن‌های استیک شده اتریوم با آپدیت شاپلا را دارند

نویسنده : عارفه مدنی

125

زمان مطالعه :

1
ارزهای دیجیتالبلاکچین

27فروردین1402|17:06

فروش توکن‌های استیک شده اتریوم

آپدیت شانگهای اتریوم که در خبر‌های قبلی هم به آن اشاره کردیم در ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ پس از مدتها انتظار کاربران انجام شد. آپدیت شاپلا به کاربران اتریوم این اجازه را می‌دهد که کوین‌های استیک شده خود را در بیکن چین اتریوم برداشت کنند و به بلاک‌های بلاک چین اجازه می‌دهد عملیات‌ برداشت رمز ارزهای استیک‌ شده را تائید کنند.

طبق گزارش کوین تلگراف احتمالا ۱درصد از افراد قصد فروش توکن‌های استیک شده اتریوم با آپدیت شاپلا را دارند. علی‌رغم انتظار برخی افراد برای برداشت کردن اتریوم‌های استیک شده با به‌روزرسانی شانگهای اتریوم، بیشتر کاربران این کار را انجام ندادند و اتریوم خود را برداشت نکردند.

به روز رسانی شانگهای اتریوم و فروش توکن‌های استیک شده اتریوم

در ابتدا به توضیح مختصری راجع به، به‌روز رسانی شانگهای (شاپلا)  اتریوم می‌پردازیم. Shapella از دو واژه شانگهای و کاپلا ساخته شده است. اینها دو ارتقای شبکه هستند که به طور همزمان اتفاق افتادند. ارتقا شانگهای برای لایه اجماع و Capella برای لایه اجرا است. در بررسی برخی از نتایج مهم به روز رسانی شانگهای اتریوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهبود سرعت و کاهش هزینه تراکنش‌های شبکه از ویژگی‌های مهم این به روزرسانی است. این ارتقا باعث شده تا تراکنش‌های اتریوم با سرعت بیشتری انجام شوند و هزینه‌های آن نیز کاهش یابد.
  • در به روزرسانی جدید، معماری شبکه به صورت  «اثبات سهام» (Proof of Stake) تغییر کرد. این به معنی این است که افرادی که ارز دیجیتال Ether را در اختیار دارند، می‌توانند به عنوان نودهای شبکه عمل کنند و در فرآیند تأیید تراکنش‌ها شرکت کنند.

به روز رسانی شانگهای اتریوم، قابلیت‌های جدیدی مانند قراردادهای هوشمند و اجرای آنها در شبکه، و قابلیت‌های افزایش امنیت بهبود یافته را به شبکه اضافه کرده است که برای درک بهتر این به روز رسانی می‌توانید به مقاله به روز رسانی شانگهای اتریوم در آکادمی رابکس مراجعه کنید.

 

 

فروش توکن‌های استیک شده اتریوم

 

تکلیف توکن‌‌های استیک شده پس از آپدیت شانگهای اتریوم چیست؟

پس از مدت‌ها انتظار در دنیای دیفای که منجر به آپدیت شانگهای اتریوم شد، و توقع می‌رفت که بیشتر کاربران اتر‌های استیک شده ‌خود را برداشت کنند، با این وجود بر خلاف کاربران مایل به فروش اتریوم ‌های استیک شده خود نیستند، و فقط ۲۵۳ اعتبار سنج اقدام به ثبت نام برای برداشت اتریوم‌های استیک شده خود کرده‌اند. شرکت تحلیلی analytics پیش‌بینی می‌کند تنها کمتر از ۱ درصد اتریوم‌های استیک شده برداشت خواهد شد.
 یک محقق اتریوم حقایقی را در رابطه با این آپدیت فاش کرده است، او اعلام کرده که استیک کردن اتر می‌تواند به یک نگرانی برای حفظ حریم خصوصی باشد. این محقق، IP را کشف کرده است که استیک اتریوم می‌تواند اطلاعات آدرس کاربر را فاش کند.

یک هکر با بهره‌گیری از یک قرارداد قدیمی Yearn.finance، کوادریلیون توکن Yearn تتر یا (yUSDT) را استخراج کرده است و سپس yUSDT را با سایر استیبل کوین‌ها جایگزین کرد. این اقدام هکر او را قادر می‌سازد که به 11.6 میلیون دلار ارز stablecoin دسترسی پیدا کند. به این ترتیب، هکر موفق به سرقت مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال شد.

تعامل مالی مبتنی بر DeFi با همکاری Fonbnk و Tanda می‌تواند به کارآفرینان خرد آفریقایی در افزایش نقدینگی و به دست آوردن فرصت‌های کسب درآمد ارز دیجیتال کمک کند.
بر اساس پیشبینی شرکت Glassnode پیشبینی می‌شود فقط ۱ درصد اتریوم‌های استیک شده آزاد شوند، گلس‌نود پیش‌بینی کرده است که تنها 170000 اتر از 18.1 میلیون ETH موجود در Beacon Chain در اولین هفته از اجرای‌ هارد فورک شانگهای در اتریوم آزاد می‌شود.
این رقم شامل 100,000 اتر (190 میلیون دلار) پاداش شرط بندی و 70,000 اتر اتر سهامدار (133 میلیون دلار) است که پلتفرم اطلاعاتی زنجیره ای در گزارش 11 آوریل خود پیش بینی کرده بود. قیمت اتریوم همانطور که گلسنود پیش از این پیش‌بینی کرده بود، در ساعات ابتدایی پس از هارد فورک شاپلا تغییر چندانی نکرده است و در حال حاضر در حوالی ۱۹۱۶ دلار در بازار ارز دیجیتال معامله می‌شود.
منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود