اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

معرفی 10 مورد از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو layerzero

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

344

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

15مرداد1402|19:09

پروژه LayerZero یک پروتکل تعامل‌پذیری همه جانبه (omnichain) است که برای ارسال پیام و توکن میان زنجیره‌های مختلف ایجاد شده است. LayerZero Labs همچنین یک شرکت پشت پروژه Stargate است که به عنوان یک پل زنجیره‌ای بین بلاک چین‌های مختلف عمل می‌کند. در این مقاله به معرفی بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو برای شرکت در ایردراپ Layerzero آن می‌پردازیم.

 

معرفی بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو

بحث‌های زیادی در مورد راه اندازی توکن حاکمیتی و پاداش دادن به کاربران اولیه از طریق ایردراپ Layerzero وجود دارد. لیر زیرو 263.3 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و بنابراین سرمایه کافی برای تشویق کاربران فعال خود را دارد.

 

برای بیشتر کردن شانس خود برای ایردراپ بالقوه توکن ZRO، نیاز است که با با پروژه های اکوسیستم لیر زیرو تعامل داشته باشید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو برای فعالیت می‌پردازیم.

 

بهترین پرژه های اکوسیستم لیر زیرو

 

پروژه Stargate Finance از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو در حوزه دیفای

پروژه Stargate Finance (+) یک پل بلاک چینی بین شبکه‌های مختلف است که در حال حاضر بیشتر بر روی انتقال استیبل کوین‌ها بین بلاک چین‌های مختلف مثل اتریوم، بایننس، آوالانچ،آربیتروم و فانتوم تمرکز دارد اما امکان انتقال برخی از ارزهای دیجیتال مثل اتریوم و توکن STG را نیز به کاربران می‌دهد.

 

فعالیت در این پروژه اصلی‌ترین گزینه برای دریافت ایردراپ لیرزیرو است. با مراجعه به وبسایت پروژه در قسمت Transfer می‌توانید انتتقال ارزهای دیجیتال بین شبکه‌های مختلف را انجام دهید. توصیه این است همه شبکه‌ها را در روزهای متفاوت تست کنید.

 

علاوه بر این، در قسمت Pools می‌توانید در استخرهای مربوط به استیبل کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنید. توکن‌های تامین نقدینگی به دست آمده از این بخش را در قسمت Farm قفل کرده و سود بیشتری به دست آورید. در قسمت استیکینگ ارز دیجیتال نیز می‌توانید توکن‌‌های STG را استیک کرده و علاوه بر کسب سود در حاکمیت پروژه شرکت کنید.

 

پروژه Holograph از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو در حوزه NFT

پروژه Holograph (+) یکی از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو در حوزه NFT است. با استفاده از این پروژه کاربران می‌توانند NFTهای مختلف ارائه شده را مینت کنند، برای خودشان NFT ایجاد کنند و همچنین از قسمت بریج به انتقال NFT میان بلاک چین‌های مختلف بپردازند.

 

در حال حاضر امکان ساخت و انتقال NFT در شبکه‌های اتریوم، پلیگون، بایننس ،آوالانچ، آربیتروم و آپتیمیزم در این شبکه وجود دارد و شبکه‌های دیگری مثل Mantle در حال اضافه شدن به آن هستند. با ساخت ان اف تی و انتقال آن به یک بلاک چین دیگر در Holograph می‌توانید شانس دریافت ایردراپ Layerzero را افزایش دهید.

 

پروژه holograph از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو

 

پروژه Aptos Bridge  و Liquidswap

پروژه ارز دیجیتال آپتوس یکی از بلاک چین‌های لایه اول جدید است که برای افزایش مقیاس‌پذیری ایجاد شده است. این پروژه با ماشین مجازی اتریوم سازگار نیست و برای انتقال ارزهای دیجیتال از شبکه اتریوم و دیگر شبکه‌های سازگار با EVM به آپتوس و برعکس از Aptos Bridge (+) استفاده می‌شود که توسط لیر زیرو راه‌اندازی شده است.

 

با استفاده از آپتوس بریج امکان انتقال ارزهای اتریوم، تتر، USDC و بایننس از شبکه‌های آپتیمیزم، آربیتروم، آوالانچ، اتریوم و بایننس به آپتوس و برعکس وجود دارد. علاوه بر این پروژه صرافی غیرمتمرکز Liquidswap (+) که اولین صرافی در آپتوس است از لیر زیرو برای انتقال ارزهای دیجیتال بین آپتوس و بلاک چین‌های سازگار با اتریوم استفاده می‌کند. برای خرید APT به صرافی رابکس مراجعه کنید.

 

پروژه Merkly بهترین پروژه اکوسیستم لیر زیرو برای انتقال کوین

پروژه Merkly (+) یکی از عجیب‌ترین و بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو است. یکی از فعالیت‌های اصلی که می‌توان با استفاده از این پروژه انجام داد ساخت و انتقال توکن‌های قابل معاوضه همه‌جانبه (OFT) و غیرقابل معاوضه همه‌جانبه (ONFT) و بریج آن‌ها در شبکه‌های مختلف (در حال حاضر 28 شبکه بلاک چین) است.

 

ویژگی عجیب و جالب این پروژه امکان دریافت کوین‌های اصلی پروژه‌ها برای پرداخت هزینه کارمزد است. به عنوان مثال اگر شما در یک شبکه بلاک چینی به مقداری کوین بومی نیاز دارید تا یک تراکنش را تایید کنید می‌توانید با استفاده بخش Get GAS مقداری ارز بومی یک شبکه دیگر را به ارز بومی این شبکه تبدیل کنید.

 

در قسمت Checker این پروژه نیز ابزارهای بررسی فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های لیر زیرو، zksync و لینیا معرفی شده است که می‌تواند به عنوان یک راهنمای خوب برای شرکت در ایردراپ این پروژه‌‌ها باشد و هزینه‌ای در حد چند دلار دارد.

 

پروژه Merkly از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو

 

پروژه Testnet Brridge بهترین پروژه اکوسیستم لیر زیرو برای شرکت در تست نت‌ها

پروژه Testnet Bridge (+) یکی دیگر از پروژه‌های جالب در اکوسیستم لیرزیرو است که امکان خرید و فروش توکن تست اتریوم را برای کاربران فراهم می‌کند. با استفاده از این پروژه شما می‌توانید با پرداخت مقدار کمی اتریوم در شبکه‌ها آربیتروم، آپتیمیزم و خود اتریوم مقدار زیادی توکن تست در شبکه‌ تست نت Goerli اتریوم به دست آورید.

 

توکن تست Goerli برای فعالیت در تست نت پروژه‌های ساخته شده در شبکه اتریوم استفاده می‌شود. اکثر شبکه‌های لایه دوم نیز از فورک شده Goerli برای تست استفاده می‌کنند کعه شما با استفاده از بریج آن‌ها می‌توانید توکن تست در شبکه گوارلی اتریوم را به شبکه تست نت آن‌ها منتقل کنید.

 

پروژه Corebridge

پروژه Corebridge (+) یکی دیگر از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو است که برای انتقال ارز دیجیتال از شبکه‌های اتریوم و بایننس به شبکه Coredao استفاده می‌شود. بلاک چین CoreDAO یک بلاک چین لایه اول است که از ترکیبی از الگوریتم‌های اجماع POW و DPOS استفاده می‌کند تا یک اکوسیستم امن، غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر ایجاد کند.

 

پروژه Interport از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو

پروژه Interport (+) از بهترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو در حوزه دیفای است که امکان انتقال ارزهای دیجیتال بین بلاک چین‌های مختلف را به همراه قابلیت‌های تامین نقدینگی و کشت سود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پروژه از شبکه‌های zksync و Polygonzkevm نیز پشتیبانی می‌کند که استفاده از آن‌ها می‌تواند شانس دریافت ایردراپ zksync و Polygonzkevm را نیز افزایش دهد.

 

پروژه interport در اکوسیستم Layerzero

 

پروژه BTC.b بهترین پروژه اکوسیستم لیر زیرو برای بیت کوین

پروژه BTC.b (+) یکی از بهترین پروژه‌های اکوسیستم لیر زیرو است که هدف آن همه‌جانبه کردن بیت کوین برای استفاده در بلاک چین‌های مختلف است. با استفاده از این پل امکان انتقال بیت کوین بین شبکه‌های مختلف مثل آوالانچ، انریوم و بیت کوین وجود دارد. برای استفاده از این پروژه نیاز است که کیف پول Core را نصب کنید.

 

پروژه TapiocaDAO از جامع‌ترین پروژه های اکوسیستم لیر زیرو در حوزه دیفای

پروژه TapiocaDAO یکی از جامع‌ترین پروژه‌های حوزه دیفای است که امکان وام‌دهی و سپرده‌گذاری میان زنجیره‌ای را در بلاک چین‌های مختلف برای کاربران فراهم می‌کند. این پروژه در حال حاضر در حالت تست نت قرار دارد و شما با فعالیت در تست نت آن می‌توانید علاوه بر شرکت در ایردراپ Layerzero در ایردراپ Tapiocadao نیز شرکت کنید.

منبع : Coingecko

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap