آکادمی رابکس
ایردراپ
آموزش شرکت در ایردراپ Tapiocadao

ایردراپ Tapioca | آموزش شرکت در ایردراپ TapiocaDAO

  • متوسط
  • 1دقیقه
  • 09 مرداد 1402
5
5

فهرست مطالب

  • آموزش شرکت در ایردراپ TapiocaDAO
  • آیا ایردراپ TapiocaDAO قطعی است؟
  • آیا شرکت در ایردراپ Tapioca رایگان است؟

TapiocaDAO یک شرکت مالی به صورت سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است که در جزایر کیمن مستقر است و احتمال ایردراپ Tapioca وجود دارد. این پروژه برای اولین بازار پول زنجیره‌ای همه‌جانبه (Omnichain) را در بیش از 17 شبکه EVM و غیر EVM ایجاد می‌کند.

 

پروژه TapiocaDAO هنوز توکن خود را ایجاد نکرده اما در صوت انجام این کار احتمالا ایردراپ Tapioca به کاربران اولیه که در تست نت این پروژه شرکت کرده‌اند وجود خواهد داشت. در ادامه مقاله به آموزش شرکت در ایردراپ TapiocaDAO می‌پردازیم.

 

آموزش شرکت در ایردراپ TapiocaDAO

پروژه TapiocaDAO به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را در شبکه‌های بلاک چینی متفاوت وام بدهند، اهرم‌سازی کنند و وام بگیرند. این مساله باعث می‌شود که اصطکاک نقدینگی موجود در اکوسیستم گسترده‌ دیفای کاهش پیدا کند و یک سازه تعامل‌پذیری مهم در فضای دیفای شکل بگیرد.

 

TapiocaDAO در مجموع 6 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران مختلف جمع آوری کرده است. آن‌ها تأیید کرده‌اند که یک توکن با نماد «TAP» راه‌اندازی خواهند کرد. کاربران اولیه ای که اقدامات شبکه آزمایشی را انجام داده‌اند ممکن است هنگام راه اندازی توکن، ایردراپ TapiocaDAO را دریافت کنند. در ادامه این مقاله به آموزش شرکت در ایردراپ TapiocaDAO می‌پردازیم.

 

آموزش شرکت در ایردراپ Tapiocadao

 

مراحل شرکت در ایردراپ Tapioca

در حال حاضر برای شرکت در ایردراپ Tapioca کاربران باید به صفحه تست نت این پروژه مراجعه کرده و پس از دریافت توکن‌های تست در شبکه‌های مختلف از آن‌ها برای انجام فعالیت‌هایی مانند وثیقه‌گذاری، دریافت وام و انتقال ارزهای دیجیتال بین شبکه‌های مختلف استفاده کنند. مراحل انجام این کار برای شرکت در ایردراپ TapiocaDAO به صورت زیر است.

 

مرحله اول: برای شروع به صفحه تست (+) شبکه TapiocaDAO مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: به کیف پول متامسک خود وصل شوید و شبکه را به شبکه‌های تست موجود مانند Arbitrum Goerli و Polygon Mumbai تغییر دهید. اگر این شبکه‌ها را در کیف پول خود ندارید می‌توانید از طریق وبسایت chainlist.org این کار را انجام دهید.

 

مرحله سوم: از همین صفحه تست نت توکن‌های تست موجود در شبکه‌های تست نت مختلف را به کیف پول خود اضافه کنید. در اصل فاست ارز دیجیتال شبکه‌های مختلف در همین صفحه است و هر روز یکبار به شما اممکان دریافت توکن تست در شبکه‌های مختلف را قراهم می‌کند.

 

دریافت توکن تست برای ایردراپ Tapiocadao

 

مرحله چهارم: به قسمت «Mint» بروید و توکن و شبکه مورد نظر خود را برای وثیقه‌گذاری انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید تا صفحه مربوط به وثیقه‌گذاری و دریافت وام برای شما نمایش داده شود.

 

مرحله پنجم:  در صفحه جدید مقدار رمز ارزی که می‌خواهید وثیقه‌گذاری کنید و مقدار استیبل کوین USDO برای دریافت به صورت وام را براساس میزان ریسک‌پذیری خود مشخص کنید. با انتخاب گزینه Mint و تایید تراکنش در کیف پول فرآیند دریافت وام را تکمیل کنید. در این قسمت در واقع شما با وثیقه‌گذاری ارز دیجیتال استیبل کوین جدید ایجاد می‌کنید.

 

دریافت وام برای شرکت در ایردراپ Tapioca

 

مرحله ششم: پس از دریافت استیبل کوین‌ها به قسمت «Lend» بروید و مقداری USDO قرض دهید.

 

مرحله هفتم: به قسمت «Borrow» بروید و برخی از توکن‌های موجود را با وثیقه‌گذاری قرض بگیرید. اگر توکن‌های مورد نیاز را نداشتید دوباره با مراجعه به قسمت فاست توکن‌های تست را مینت کنید.

 

مرحله هشتم: در این مرحله به «Teleport» بروید و ارزهای دیجیتال را از یک زنجیره به زنجیره دیگر منتقل کنید. سعی کنید این کار را با استفاده از توکن‌ها و شبکه‌های مختلف موجود انجام دهید.

 

آیا ایردراپ TapiocaDAO قطعی است؟

اگرچه تیم پروژه ایجاد یک توکن به نام TAP را تایید کرده است و کاربران اولیه تست نت ممکن است هنگام راه‌اندازی توکن ، ایردراپ Tapioca را دریافت کنند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌ها ایردراپ انجام دهند و شرکت در این ایردراپ براساس حدس و گمان انجام می‌شود.

 

آیا شرکت در ایردراپ Tapioca رایگان است؟

در حال حاضر برای شرکت در ایردراپ Tapioca کاربران باید در تست نت شبکه فعالیت کنند. به همین دلیل شرکت در این ایردراپ رایگان است و همه تراکنش‌های انجام شده با توکن‌های تست انجام می‌شود.

برچسب های مرتبط

ایردراپ

امتیاز دهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *