اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

نویسنده : مهدی رضائیان

53039

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

15بهمن1402|51:07

انتقال نات کوین به پاول دورف

در هفته‌های گذشته ربات نات کوین طرفداران زیادی در دنیا و به خصوص در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال و کاربران تلگرام پیدا کرد. اخیرا گزینه جدیدی برای انتقال نات کوین به پاول دورف مالک تلگرام ایجاد شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند همه یا بخشی از نات کوین‌های ماین شده خود را به پاول دورف ارسال کنند. در این خبر به بررسی نحوه انتقال نات کوین به پاول دورف می‌پردازیم.

 

انتقال نات کوین به پاول دورف

نات کوین یک ربات بازی درون تلگرام است که کاربران با کلیک بر روی صفحه آن ارزهای مجازی نات کوین را به دیت می‌آورند که در آینده احتمال تبدیل شدن آن به رمز ارز در بستر شبکه ‌TON وجود دارد. پیش از این درون این بازی‌های قابلیت‌های زیادی مثل تغییر پوسته سکه با پرداخت بخشی از نات کوین‌ها به وجود آمده بود که منجر به سوزانده شدن بخشی از نات کوین‌های ایجاد شده می‌شد.

 

اخیرا در بخش BOOSTS مربوط به بازی گزینه‌ای به نام Send notcoins to durov’s balance اضافه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بخشی از نات کوین‌های استخراج شده خود را به پاول دورف مالک تلگرام ارسال کنند. این قابلیت منجر به کاهش موجودی نات کوین شما و افزایش نات کوین های مالک تلگرام می‌شود و تاثیری در تعداد کل نات کوین‌های موجود ندارد. هنوز نه در صفحه تلگرام و نه در وبسایت نات کوین توضیحی برای این گزینه عنوان نشده است و معلوم نیست که انتقال نات کوین به پاول دورف چه مزیتی دارد.

 

ممکن است این گزینه برای جلب توجه دوباره پاول دورف به نات کوین برای ادامه کار باشد. ممکن است تیم به کاربرانی که از گزینه انتقال نات کوین به پاول دورف استفاده کرده‌اند پاداشی بعد از لیست شدن در نظر بگیرد و ممکن است این گزینه نیز صرفا برای سرگرمی به ربات بازی اضافه شده باشد و هیچ ارزش نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نات کوین مطالعه مقالات زیر توصیه می‌شود.

 

۱. نات کوین میم کوین تلگرام | آيا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟

۲. لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

۳. فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

 

نحوه انتقال نات کوین به پاول دورف

برای انتقال نات کوین به پاول دورف باید ابتدا وارد محیط ربات نات کوین شوید و به قسمت Boosts مراجعه کنید. در بالای این قسمت گزینه Send notcoins to durov’s balance قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن از محیط ربات خارج شده و در محیط چت ربات پیام جدید برای انتقال نات کوین به پاول دورف نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که صرف کلیک بر روی این گزینه به معنی انتقال نات کوین به پاول دورف نیست.

 

نحوه انتقال نات کوین به پاول دورف

 

در محیط چت ربات پیامی برای شما نمایش داده می‌شود با این مضمون که چند درصد از نات کوین‌های خود را می‌خواهید به پاول دورف انتقال دهید. در زیر این پیام گزینه‌های 0،10،25،50 و 100 درصد به همراه گزینه Keep for ypourself وجود دارد. با کلیک بر روی هر یک از این گزینه‌ها مقدار نات کوین انتخابی به حساب پاول دورف انتقال داده می‌شود و اگر از گزینه Keep for ypourself استفاده کنید نات کوین‌ها همچنان در حساب شخصی خودتان خواهد ماند.

 

آموزش انتقال نات کوین به پاول دورف

 

با یک بار انتخاب این گزینه‌ها دیگر امکان عوض کردن گزینه‌ انتخابی وجود ندارد و حتی گزینه انتقال نات کوین به تلگرام در قسمت Boosts نیز نمایش داده نمی‌شود. با کلیک بر روی یکی از این گزینه‌ها پیامی منتشر می‌شود که در آن گفته شده است شما گزینه خود را از قبل انتخاب کرده‌اید و منتظر زمان بعدی باشید. این لحن پیام نشان می‌‌دهد که ممکن است این گزینه به صورت مرحله به مرحله در زمان‌های معین فعال شود.

 

انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

در حال حاضر به غیر از انتقال نات کوین به پاول دورف انتقال Notcoin به حساب هیچ کاربر دیگری فعال نیست. انتقال نات کوین به پاول دورف نیز از ارز مجازی است و هیچ تراکنش انتقالی در بلاک چین TON یا بلاک چین دیگری انجام نمی‌شود. در واقع در حال حاضر به دلیل ایجاد نشدن رمز ارز نات کوین در بلاک چین امکان انتقال ان از طریق کیف پول ارز دیجیتال وجود ندارد. در محیط ربات و بازی نات کوین نیز تیم توسعه‌دهنده چنین گزینه‌ای برای انتقال نات کوین قرار نداده و این امکان در حال حاضر تنها برای پاول دورف فعال شده است.

 

آیا امکان برگشت انتقال نات کوین به پاول دورف وجود دارد؟

اگر شما با استفاده از گزینه انتقال نات کوین به پاول دورف، نات کوین‌های ماین شده خود را به حساب پاول دروف انتقال داده‌اید باید این نکته را در نظر بگیرید که هیچ شانسی برای برگشت دادن این انتقال وجود ندارد و انتقال نات کوین به پاول دورف همیشگی است. از آنجایی که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد کاربرد انتقال نات کوین به پاول دورف وجود ندارد توصیه می‌شود حتما در مورد انتقال نات کوین خود از این طریق احتیاط کنید.

 

انتقال Notcoin

 

انتقال نات کوین به کیف پول چگونه انجام می‌شود؟

در حال حاضر امکان اتقال نات کوین به کیف پول ارز دیجیتال وجود ندارد زیرا هنوز توکن نات کوین بر بستر بلاک چین ایجاد نشده است. طبق آخرین پیام منتشر شده توسط تیم توسعه‌دهنده در هفته‌های آتی نات کوین به صورت توکن بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد و کاربران قادر به مینت کردن نات کوین‌های خود در شبکه خواهند بود.

 

پس از اجرایی شدن این مرحله امکان انتقال نات کوین به کیف پول ارز دیجیتال فراهم می‌شود. از آنجایی که نات کوین قرار است در بستر شبکه TON ایجاد شود کاربران برای نگهداری و انتقال نات کوین باید از کیف پول‌های رسمی این شبکه استفاده کنند. کیف پول موجود در خود تلگرام با نام Wallet و کیف پول‌های دیگری مثل Tonkeeper بهترین گزینه‌ها برای این کار خواهند بود.

 

بنابراین شما می‌توانید حساب کاربری خود را در این کیف پول‌ها درست کنید تا در زمان آینده و با مینت شدن نات کوین‌ها بتوانید آن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه تراکنش‌های انجام شده در شبکه تن با استفاده از رمز ارز TONانجام می‌شوید و شما باید مقداری از این ارز را در کیف پول خود داشته باشید. برای خرید ارز TON می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

جمع‌بندی

انتقال نات کوبن به پاول دورف یکی از گزینه‌های جدید در ربات نات کوین است که شما با استفاده از آن می‌توانید همه یا بخشی از نات کوین‌های خود را به پاول دروف مالک تلگرام منتقل کنید. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد چرایی انجام این کار موحود نیست و معلوم نیست که انجام دادن یا ندادن این کار چه تاثیر بر روی کاربران داشته باشد. از آنجایی که در حال حاضر انتقال نات کوبن به پاول دورف یک طرفه است توصیه می‌شود حتما قبل از انجام این کار بررسی شخصی انجام شود.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • محمد 16 بهمن 1402

    من که همه 5 میلیون نات خودمو انتفال دادم چون باید از سازنده برنامه‌ای بنام تلگرام بنحوی تشکر میکردم و الانم پشیمون نيستم

    • سجاد 12 اسفند 1402

      سلام
      توی قسمت سطح بندی لیگ
      هنوز نشون میده ۵ میلیون تاحالا دریافت کردی یا نه؟

  • فرشید باقری 15 بهمن 1402

    من نمی‌دونستم ۲ میلیون ارسال کردم واسش ،کوفت ات بشه ،انگشا عزیزم شرمنده

  • سعید 15 بهمن 1402

    انتقال نات کوین از یک شخص به شخصی دیگه برای همه امکان پذیره. و از همون اوایل هم امکان پذیر بود. مثلا کانال رسمی community تعداد ۲۱ میلیون هدیه ۱۰۰ هزارتای گذاشت که هرکسی با کلیک روش ۱۰۰ هزار نات دریافت میکرد

  • Arad 15 بهمن 1402

    من نمی‌دونستم این Send Notcoins to Durov’s balance 💸

    Choose how much of your balance you would like to transfer:
    یعنی چی
    100% دادم رفت 16میلیونننن

    چیکار کنم

  • امیر 15 بهمن 1402

    من نمیدونستم چیه ۱۰میلیون داشتم پرید😭

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin