اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

توقف برداشت‌‌های بیت کوین توسط بایننس | هجوم توکن‌ BRC-20 بر شبکه بیت کوین

نویسنده : عارفه مدنی

157

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
بلاکچینصرافی‌ها

19اردیبهشت1402|35:06

توقف برداشت‌‌های بیت کوین توسط بایننس

صرافی بایننس برای دومین بار برداشت‌های بیت کوین را ۱۲ ساعت به دلیل بالا بودن حجم تراکنش‌های تایید نشده در (۱۸ اردیبهشت ) متوقف کرد. به گفته بایننس این توقف به دنبال شلوغی بی‌سابقه و ازدحام شبکه بیت کوین و افزایش تراکنش‌های تایید نشده بوده است پس از وقفه ۱۲ ساعته برداشت‌ها به حالت عادی خود برگشت. برای خرید بیت کوین می‌توانید به صرافی رابکس مراجعه کنید.

 

در همین زمان توکن‌های BRC-20 بر شبکه بیت کوین هم برای کاهش هزینه تراکنش‌ها هجوم آوردند. در ادامه خبر به ماجرای توقف برداشت‌های بیت کوین توسط بایننس و دلیل هجوم توکن‌های BRC-20 بر شبکه بیت کوین می‌پردازیم.

 

 

ماجرای توقف برداشت‌های بیت کوین در بایننس

صرافی «بایننس» (binance) در حساب توییتر خود دلیل توقف برداشت‌های بیت‌ کوین را حجم غافلگیر کننده تعداد تراکنش‌های تایید نشده در شبکه بیت کوین اعلام کرده است. این صرافی در اعلامیه خود اضافه کرد که این تراکنش‌ها هنوز در حال انتظار هستند، این موضوع به دلیل محدودیت‌های بایننس در تنظیم هزینه‌های تراکنش بوده است. هزینه انجام یک تراکنش نیز افزایش یافته و صرافی‌ها باید هزینه بیشتری را بپردازند تا تراکنش را به سرعت انجام دهند.

 

 

توقف برداشت‌‌های بیت کوین توسط بایننس

 

 

تقریبا سه ساعت پس از ارسال توییت اولیه، «بایننس» (binance) اعلام کرد که برداشت‌های بیتکوین با هزینه‌های تراکنش بیشتر، در انتظار پردازش هستند. این صرافی افزود که در حال کار بر روی فعال سازی برداشت از طریق «شبکه لایتنینگ» (Lightning Network) است که می‌تواند به کاهش چنین محدودیت‌هایی در آینده کمک کند. شبکه لایتنینگ به عنوان یک راهکار جدید، برای انجام تراکنش‌های رمزارزی با سرعت بسیار بالا و کم هزینه، معرفی شده است.

 

 

توقف برداشت‌‌های بیت کوین توسط بایننس

 

 

پیش از این در 7 می (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)، بایننس مجبور شد به طور موقت برداشت بیت کوین را متوقف کند و ادعا کرد که تراکنش‌ها روی بلاک چین سرریز شده است. بیش از یک ساعت و نیم بعد برداشت ها را دوباره روال طبیعی خود را طی کرد. در آن زمان، ممپول بیت کوین حدود 400000 تراکنش معوق داشت که منتظر پردازش بودند. طبق داده‌های mempool.space، این رقم در زمان توقف دوم برداشت بایننس به نزدیک به 485000 افزایش یافت.

 

«مم پول» (Mempool)، جایی است که تراکنش‌های بیتکوین پیش از تأیید توسط هر نود بلاکچین در شبکه بیت کوین، در انتظار قرار می‌گیرند. بایننس در ۷ می (۱۷ اردیبهشت) جریان خروجی منفی قابل توجهی از بیتکوین را تجربه کرد. بر اساس داده‌های CryptoQuant، حدود ۱۷۵٬۶۵۰ بیتکوین به ارزش حدود ۴٫۹۵ میلیارد دلار در آن روز از صرافی خارج شد. بایننس ادعا کرد که این داده‌های خروجی در واقع انتقال بیتکوین بین کیف‌های سرد و گرم آن بوده است.

 

توقف برداشت‌‌های بیت کوین توسط بایننس

 

 

با توجه به داده‌های Cointelegraph، نرخ بیتکوین نیز حدود ۳٫۵٪ از بیشترین نرخ هفته‌ای خود به بیش از ۲۹٬۷۰۰ دلار در تاریخ ۶ ماه مه (۱۶ اردیبهشت) کاهش یافته است. برای خرید بیت کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

هجوم توکن‌های BRC-20 بر شبکه بیت کوین

باافزایش محبوبیت میم کوین‌ها، توکن‌هایی که در ظاهر بی ارزش هستند اما اخیراً در شبکه بلاک چین بیت کوین به محبوبیت رسیده اند، در حال استفاده از استاندارد BRC-20 در بلاک چین بیت کوین به جای استفاده از شبکه اتریوم هستند.

 

افزایش تعداد تراکنش های BRC-20 در بلاک چین بیت کوین و هیجان پیرامون  میم کوین‌ها، باعث شده تا کارمزدها در این شبکه به بالاترین سطح در دو سال اخیر برسند. به عبارت دیگر، همزمان با افزایش تعداد تراکنش ها، هزینه تراکنش‌ها هم افزایش یافته است و  موجب هجوم توکن‌های BRC-20 بر شبکه بیت کوین شده است.

 

یکی از میم کوین‌هایی که  باعث این هجوم شده است میم کوین pepe است که در خبر‌های گذشته در مورد رکورد میم کوین پپ (pepe) در رالی با میم کوین‌های دیگر صحبت کردیم توکن پ پ یکی از میم کوین‌هایی است که اخیرا با رشد ۴۰٬۰۰۰ درصدی خود به ازدحام شبکه اتریوم دامن زده است و موجب هجوم توکن‌های BRC-20 به شبکه بیت کوین شده است.

 

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود