اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

رکورد میم کوین پپ (pepe) در رالی با میم کوین‌های دیگر

نویسنده : عارفه مدنی

2943

زمان مطالعه :

1
ارزهای دیجیتالبلاکچین

31فروردین1402|50:15

ارز pepe

میم کوین پپ (pepe) با افزایش ۵۰ درصدی در میان میم کوین‌های دیگر رکورد زد. میم کوین نوعی ارز دیجیتال است که با الهام از میم‌ها و جوک‌های اینترنتی ساخته می‌شود و نسبت به رمز ارزهایی همچون (بیت کوین) «BTC» و (اتریوم) «ETH» نوسان بیشتری دارد. این نوسان از این مسئله ناشی می‌شود که میم کوین‌ها بسیار وابسته به شرایط جامعه طرفداری خود هستند و قیمت آن‌ها به سرعت تغییر می‌کند. برای خرید پپ (PEPE) می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

برخلاف بیت کوین و اتریوم، که از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کنند، بسیاری از میم کوین‌ها بر اساس شبکه‌های مختلفی مانند بایننس اسمارت چین (BSC) ساخته شده‌اند. در ادامه در مورد رکورد شکنی میم کوین پپ و توکن aidoge بیشتر صحبت خواهیم کرد. در به روز رسانی اخبار جدید رابکس در مورد موج سواری ارز pepe در بازار کریپتوکارنسی همرا با افزایش و کاهش قیمت این رمز ارز پرداختیم برای اطلاعات بیشتر می‌تواند به این مطلب مراجعه کنید.

 

رکورد میم کوین پپ (pepe)

به طور کلی، میم کوین‌ها برای کسانی جذاب هستند که به دنبال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستند و به دنبال یافتن فرصت‌های سریع الوصول هستند، اما باید توجه داشت که قیمت آن‌ها بسیار نوسانی است و سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار خطرناک است.
میم کوین پپ (pepe)
 قیمت میم کوین پپ (PEPE) که از شخصیت «پپه قورباغه» به عنوان طلسم خود استفاده می‌کند، طی چند ساعت  گذشته 7500 برابر افزایش یافت. محققان ارزهای دیجیتال از تیم Arkham داستان بزرگترین نهنگ بالقوه آن را ردیابی کردند.
از امروز، میم کوین پپ (PEPE) به رشد نفس گیر خود ادامه می‌دهد تا رکورد‌های جدیدی ثبت کند. این توکن در 24 ساعت گذشته 50 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات آن بیش از 40 میلیون دلار است. CoinGecko و CoinMarketCap ردیابی عملکرد آن را آغاز کرده اند و در حال حاضر قیمت آن در سایت CoinMarketCap برابر $0.0000002744 دلار است.
میم کوین پپ (PEPE)، توانسته است در صرافی‌های گوناگونی از جمله Huobi لیست شود .Huobi سپرده‌های خود را باز کرده است و قرار است تجارت این ارز دیجیتال را آغاز کند. این توکن از سه روایت قدرتمند سال 2023 بهره می‌برد، زیرا بر پایه Arbitrum (ARB) ساخته شده است، از سبک Doge استفاده می‌کند و به عنوان یک محصول “تولید شده توسط هوش مصنوعی” توصیف می‌شود.
میم کوین پپ (pepe)

نقدینگی بیشتر برای نسل جدید DOGE و SHIB با میم کوین پپ

میم کوین پپ (PEPE) تنها ارز دیجیتال با مضمون میم نیست که در اواسط آوریل 2023 مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، رمز ArbDoge (AIDOGE) که نمی‌خواهد به عنوان میم کوین نامیده شود هم نوعی میم کوین است و در 24 ساعت گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

توکن aidoge برای استفاده در اکوسیستم Arbdoge طراحی شده است. این توکن دارای سیاست تورم کمی است، به این معنی که با گذشت زمان تعداد توکن‌های موجود در بازار کاهش می‌یابد. مجموع توکن‌های قابل تبادل در این پروژه ۲۱۰ تریلیون توکن است.

توکن aidoge به اعضای جامعه آربیتروم (Arbitrum) تعلق دارد و همچنین به عنوان یک کلید ضروری برای باز کردن فصل‌های آینده داستان aidoge طراحی شده است. با داشتن توکن aidoge، شما می‌توانید به عنوان شریک در اکوسیستم aidoge شرکت کنید.

توکن aidoge دارای سیاست مالیات سوخت و ساز ۱۵ درصد است. این به معنی این است که هر بار که شما توکن aidoge خریداری می‌کنید، ۱۵ درصد از تعداد توکن‌های خریداری شده شما سوزانده می‌شود و از دسترس شما خارج می‌شوند. بنابراین، برای اطمینان از موفقیت معاملات خود، توصیه می‌شود که تحمل سرریز خود را حداقل به ۲۰ درصد برسانید.

در مورد ایردراپ Arbdoge به برندگان ایردراپ آربیتروم | نحوه دریافت توکن Aidoge در اخبار رابکس صحبت کردیم برای اینکه بدانید مشمول ایردراپ ArbDoge می‌شوید یا خیر به اخبار رابکس مراجعه کنید.

 

ماهی گرفتن تریدر هوشمند همزمان با رکورد میم کوین پپ (pepe)

بر اساس گزارش  utoday، یک تریدر 0.125 ETH برای خرید میم کوین پپ (pepe) هزینه کرد. با توجه به داده‌ها، این سرمایه گذاری اولیه 4500 درصد از نظر ارزش، افزایش یافت و اکنون 1.14 میلیون دلار ارزش دارد. غیر معمول نیست که معامله گران مبالغ هنگفتی مانند این مبلغ در اکوسیستم رمزنگاری امروزی به دست آورند، جایی که ممکن است تبلیغات زیادی پیرامون یک میم کوین خاص وجود داشته باشد.

 

در سال جاری تاکنون، تعداد کمی از میم کوین ها با شتاب رشد قابل توجهی در کنار PEPE وجود داشته است. توکن BONK، یک ارز دیجیتال مبتنی بر Solana، در اوایل سال بازار ارز دیجیتال را با دستاوردهای بالایی تحت تاثیر قرار داد.
میم کوین پپ (pepe)
با این حال، یکی از عوامل تعیین کننده برای میم کوین‌ها این است که رشد آنها به سرعت از بین می رود. همانطور که توسط utoday گزارش شده است، رشد بیش از 7500 درصدی میم کوین پپ (pepe) که طی چند روز گذشته طی کرده است، ممکن است در دراز مدت ناپایدار باشد. تبلیغات توکن BONK محو شده است، و همچنین تبلیغات میم کوین پپ (pepe) ممکن است به همین روند دچار شود.
سودهای هنگفتی که توسط معامله‌گران به دست می‌آید، با توجه به غلظت مقادیر زیادی از میم کوین پپ (pepe) در چند آدرس منجر به سوء ظن شده است. تعداد زیادی از اعضای جامعه درباره تجارت فرضی و درآمد جعلی که معامله‌گر از آن سود می‌برد، اظهار نظر کرده‌اند. بسیاری بر این باورند که معامله‌گر ارز دیجیتال، توسعه‌دهنده اصلی این پروژه است، که شاید از این توکن برای جذب کاربران به سمت یک راگ پول قریب‌الوقوع استفاده می‌کند.
برخی افراد معتقدند با سرمایه‌گذاری در این توکن، سود 4500 درصدی کسب می‌کنند. اما به دلیل محدودیت‌های نقدینگی در این توکن، این مبلغ مورد بحث و اختلاف قرار گرفته است. با این حال، میم کوین پپ (PEPE) توجه هر دو گروه نهنگ‌ها و تاجران خرده‌فروش را به خود جلب کرده است و برای خرید و فروش، کاربران را وسوسه کرده است.
منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش