اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بزرگترین هولدر شیبا کیست؟ نهنگ های اکوسیستم شیبا اینو

نویسنده : عارفه مدنی

285

زمان مطالعه :

۱ دقیقه
ارزهای دیجیتال

07اسفند1401|42:07

بزرگترین هولدر شیبا

در حالی که بی‌صبرانه منتظر انتشار شیباریوم راه حل دوم اتریوم هستیم، این نکته جالب است که بدانیم چه کسی بزرگترین هولدر شیبا و ذینفع اصلی افزایش قیمت اخیر توکن های اصلی اکوسیستم شیبا BONE و LEASH است. در ادامه به بررسی بزرگترین هولدر شیبا و توکن‌های آن می‌پردازیم.

 

بزرگترین هولدر شیبا و توکن‌های اکوسیستم آن

بیش از 40 درصد از عرضه اولیه ارز دیجیتال شیبا در کیف پول خورنده سوزانده شده است و 46.7 درصد از حجم توکن باقی مانده در گردش بین 15 نهنگ، از جمله صرافی‌های متمرکز مانند بایننس ذخیره شده است. علاوه بر این، 38 سرمایه‌گذار هستند که مجموعاً 112.24 تریلیون SHIB را در اختیار دارند که 20.4 درصد از عرضه در گردش فعلی را نشان می‌هد. 67.62 درصد از عرضه فعلی SHIB در حدود 53 آدرس متمرکز شده است که 40 آدرس بین 1 تریلیون تا 10 تریلیون توکن Shiba Inu را در خود جای داده است.

توکن BONE ارزشمندترین توکن اکوسیستم شیبا با حجم عرضه 230 میلیون توکن است، ۳۳.۹۸ درصد از کل توکن BONE روی شش آدرس بزرگ و ۲۱.۰۴ درصد از حجم توکن BONE روی ۸۳ آدرس کوچکتر متمرکز شده‌اند، نکته قابل توجه آن است که نصف کل عرضه اولیه BONE در اختیار سرمایه‌گذاران خرد باقی می‌ماند که در واقع این حجم دوبرابر شیبا است.

توکن BONE مهم‌ترین توکن بعد از خود میم کوین شیبا است. این توکن در پلتفرم شیباریوم نقش توکن کاربردی را بر عهده دارد و کاربران برای فعالیت به عنوان اعتبارسنج و همچنین پرداخت هزینه تراکنش‌های خود در شیباریوم از این توکن استفاده خواهند کرد. 

این وضعیت در مورد توکن دیگر شیبا یعنی LEASH هم صدق می‌کند. شصت و پنج ممیز شش دهم درصد (65.6 درصد) از عرضه کل توکن LEASH در کیف پول 17 سرمایه گذار بزرگ و 69 سرمایه گذار کوچکتر ذخیره شده است نکته قابل توجه دیگر شناسایی نهنگ LEASH است که ۲۵۰۰۰ توکن در کیف پول خود دارد و حدود ۲۰ درصد از کل عرضه توکن LEASH را تشکیل می‌دهد. 42110 توکن LEASH از کل عرضه این توکن برای سرمایه‌گذاران خرد باقی می‌ماند که قیمت نسبتاً بالای توکن را نسبت به شیبا نشان می‌دهد.

بزرگترین هولدر شیبا

 اهمیت شیباریوم برای بزرگترین هولدر شیبا

با ارايه شیباریوم و کم شدن هزینه کارمزد تراکنش‌ها، احتمال توکن سوزی شیبا به خصوص توکن ‌bone بالا می‌رود و متناسب با آن، عرضه این توکن‌ها پایین آمده و تقاضا برای خرید بالا خواهد رفت در نتیجه احتمال پامپ شدن قیمت شیبا و توکن bone بالا می‌رود. این مسإله موجب منفعت بیشتر هولدرهای شیبا به خصوص بزرگترین هولدر شیبا خواهد بود.

در Shibarium ، اعتبار سنج‌ها با اجرای گره‌های تولید Heimdall Validator و Bor و قفل کردن مقدار مشخصی از توکن های BONE، نقش کلیدی در شبکه ایفا می‌کنند و از امنیت عملکرد شبکه پشتیبانی می کنند. گروه اعتبار سنجی یا دارندگان BONE هستند که تصمیم می‌گیرند با قرار دادن توکن های خود در یک گره اعتبارسنجی به شبکه کمک کنند.

دلیل محبوبیت شیباریوم با وجود اینکه هنوز ارایه نشده است بالا بودن هزینه کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم در سال‌های گذشته بود. کاربران برای انجام یک تراکنش چند دلاری گاها مجبور بودند که چند دلار هزینه تراکنش پرداخت کنند که همین مساله باعث شده بود که این بلاک چین برای فعالیت‌های روزمره مناسب نباشد. راه حل لایه دوم اتریوم برای حل این مشکل ایجاد شده است که شامل روش‌های متعددی برای افزایش مقیاس‌پذیری بلاک‌چین اتریوم است.

شیباریوم یکی از پروژه‌های لایه دوم اتریوم است که تراکنش‌های کاربران را خارج از زنجیره اصلی اتریوم پردازش می‌کند و اثبات آن را به صورت دوره‌ای به شبکه اتریوم ارسال می‌کند. با این کار تعداد زیادی تراکنش در نهایت تبدیل به یک تراکنش اصلی در شبکه اتریوم می‌شود که باعث کاهش هزینه کارمزد تراکنش‌ها و افزایش سرعت ثبت آن‌ها می‌شود. امنیت این روش نیز مشابه با بلاک چین اصلی اتریوم است. 

برای خرید شیبا اینو در کمترین زمان ممکن می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin