اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

۴ ارز دیجیتال پیشنهادی برای واچ لیست این هفته (۱۷ آبان)

نویسنده : علی‌اکبر اکبرزاده

377

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوینتحلیل

17آبان1401|44:05

در این نوشته می‌خواهیم 4 ارز مطرح این روزهای بازار ارز دیجیتال را با هم تحلیل و بررسی کنیم. در این تحلیل از روش پرایس اکشن استفاده کرده‌ایم و نقاط و نواحی‌ای که بیشترین احتمال چرخش قیمت را دارند مشخص کرده‌ایم. در نظر داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا برای دریافت دیدگاه بوده و برای ترید و معامله نیاز به تایید بیشتر و تحلیل شخصیت خودتان دارید. تحلیل تکنیکال بیت کوین، اتریوم، آپتوس، دوج کوین و دامیننس بیت کوین در ادامه برای شما آماده شده است.

 

این تحلیل‌ها در تام فریم 4 ساعته و 1ساعته انجام شده و تا هفته آینده و شروع هفته معاملاتی جدید معتبر هستند. بعد از این زمان نیاز به بررسی دوباره و پیدا کردن نواحی پرایس اکشنی جدید دارند. در این تحلیل‌ها نواحی عرضه با رنگ قرمز و نواحی تقاضا با رنگ سبز مشخص شده‌اند. در نواحی تقاضا باید با مشاهه تاییدیه‌های دیگر وارد معامله خرید و در نواحی عرضه وارد معامله فروش شویم.

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین حدود 200 روز است که در یک ناحیه بین 18 تا 22 هزار دلار در حال رنج زدن است و این مدت طولانی تمام سرمایه‌گذاران را خسته و نا امید کرده است؛ با این حال فرصت بسیار مناسبی را برای تریدرها فراهم کرده است که بتوانند از این نقاط برای معاملات کوتاه مدت استفاده کنند. بیت کوین بعد از شروع یک رالی صعودی از قیمت 18300 تا 21300 نیز رشد داشت؛ اما بعد با برخورد به یک ناحیه عرضه افت قیمتش را شروع کرد.

 

در حال حاضر همانطور که در تصویر می‌بینید می‌توان در اولین ناحیه عرضه‌ای که شکل گرفته است با مشاهده تاییدیه در تایم‌فریم‌های پایین‌تر وارد معامله فروش و در ناحیه تقاضای مشخص شده که قدرت کمی دارد، وارد معامله خرید شد.

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

 

تحلیل تکنیکال اتریوم

اتریوم نیز به دنبال بیت کوین صعود داشت؛ اما قبل از آن به دلیل مسائلی همچون بروزرسانی شبکه به اثبات سهام رشد بهتری نسبت به بیت کوین داشت و به همین دلیل رشد آن از نواحی بالاتری شروع شد. به همین دلیل نواحی تقاضای آن قوی‌تر و بیشتر از بیت کوین است. با این حال اتریوم بعد از رسیدن به یک ناحیه عرضه یک LOW جدید ثبت کرد و اکنون در مسیر افت قیمت می‌توان در اولین ناحیه عرضه با مشاهده تاییدیه‌های بیشتر در تایم‌فریم‌های پایین‌تر وارد معامله فروش شد. ناحیه تقاضای اتریوم بسیار نزدیک‌تر از بیت کوین است و باید دید وضعیت این ارز با توجه به حرکت بیت کوین به چه شکل خواهد بود. عدد 1256.12 برای اتریوم مهم است.

 

تحلیل تکنیکال اتریوم

 

تحلیل تکنیکال آپتوس

ارز دیجیتال آپتوس به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده و داده‌های تکنیکال زیاد در اختیار ما نمی‌گذارد تا برای یک هفته آن برنامه‌ریزی و معامله کنیم. با این حال به دلیل اینکه آپتوس ارز جدیدی است می‌توان آن را به دید سرمایه‌گذاری خریداری کرد. با مطالعه بررسی آپتوس می‌توانید بهتر در مورد ان تصمیم‌گیری کنید. با توجه به نمودار و تحلیل تکنیکال، آپتوس به طور کامل قیمت‌های جدیدی را در پایین کشف کرده و نمی‌توان ناحیه‌ای برای خرید و تقاضا پیدا کرد. با این حال به نظر می‌رسد این ارز بار دیگر به نقطه 6.8 یا حتی 8 دلار برگردد و اگر شما ارز رمزارز را دارید می‌توانید در آن نواحی به فکر فروش با تاییدیه باشید.

 

تحلیل تکنیکال آپتوس

 

تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است و بسیاری از افراد به دلیل نوسانات خوب آن، به معامله دوج کوین می‌پردازند. دوج کوین اخیرا به دلیل اعلام خرید توییتر توسط ایلان ماسک، رشد بسیار خوب و انفجاری‌را تجربه کرد و مسیرش را از بیت کوین و دیگر ارزهای بازار جدا نمود. حال در مسیر بازگشت و اصلاح نواحی تقاضای خوبی برای خرید دوج کوین وجود دارد. با این حال می‌توان برای رسیدن به آن نواحی با دیدن تاییدیه‌های بیشتر در اولین ناحیه عرضه که در تصویر مشخص شده است، اقدام به فروش کنیم.

اولین ناحیه عرضه به تازگی شکل گرفته است و باید بسیار مراقب آن باشیم و تاییدیه‌های بیشتری را مشاهده کنیم.

 

تحلیل تکنیکال دوج کوین

 

تحلیل تکنیکال دامیننس بیت کوین

قبلا در مقاله آلت سیزن اشاره کرده بودیم که دامیننس بیت کوین چه مقدار اهمیت دارد و بهتر است که در تحلیل‌هایمان از آن نیز استفاده کنیم. تحلیل دامیننس بیت کوین به ما کمک می‌کند متوجه شویم زمان خوبی برای خرید آلت کوین است یا خیر. در تحلیل دامیننس بیت کوین مشاهده می‌کنیم که بالاخره کف تاریخی این ارز بعد از 5 سال شکسته شد؛ اما بعد از آن به سرعت به بالای آن کف تاریخی برگشتیم که می‌تواند نشان‌دهنده جذب نقدینگی و به اصطلاح استاپ هانت بوده باشد.

 

در صورتی که این سناریو درست باشد، می‌توانیم روی بالا رفتن دامیننس بیت کوین و قوی‌تر شدن این ارز نسبت به آلت‌کوین‌ها اطمینان بیشتری داشته باشیم و معاملات خود را بر این اساس انجام دهیم. با این حال دامیننس بیت کوین اصلاحی را داشته است و می‌تواند قبل از رسیدن به ناحیه تقاضا از اولین ناحیه عرضه‌ای که مشخص شده است، دچار ریزش شود.

 

تحلیل تکنیکال دامیننس بیت کوین

 

خرید ارز های دیجیتال

هر چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و آپتوس را می‌توانید در رابکس خریداری کنید. برای خرید به یکی از لینک‌های زیر بروید.

خرید بیت کوین

خرید دوج کوین

خرید اتریوم

خرید آپتوس

 

توجه

این یک پیشنهاد مالی یا سرمایه‌گذاری نیست. مطالب این صفحه صرفا تحلیلی از بازار ارزهای دیجیتال بر اساس علم و مفاهیم تحلیل است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. لطفا پیش از هر سرمایه‌گذاری ملاحظات و مطالعات لازم و کافی را انجام دهید. رابکس هیچ گونه مسئولیتی در زمینه سرمایه‌گذاری کاربران بر عهده نمی‌گیرد. پر سود و پیروز باشید.

منبع : رابکس

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش