اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

لیست شدن پای نتورک در هوبی | آیا امکان فروش توکن PI وجود دارد؟

نویسنده : مهدی رضائیان

12770

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ارزهای دیجیتالایرانصرافی‌ها

09دی1401|07:12

لیست شدن پای نتورک در هوبی

صرافی محبوب کریپتو Huobi روز پنجشنبه 29 دسامبر اعلام کرد که معاملات اسپات برای خرید و فروش PI توکن مرتبط با پای نتورک را آغار می‌کند. این توسعه، هوبی را دومین صرافی ارز دیجیتال می‌کند که پشتیبانی از این رمزارز بحث برانگیز را اعلام می‌کند. با این حال، یک نگاه دقیق‌ به نحوه لیست کردن این توکن نشان می‌دهد که لیست شدن پای نتورک در هوبی با لیست شدن سایر توکن‌ها در این صرافی ارز دیجیتال یکسان نیست. در ادامه به بررسی دقیق‌تر موضوع می‌پردازیم و امکان فروش PI در این صرافی را بررسی می‌کنیم.

 

ارز دیجیتال پای نتورک

پای نتورک در سال 2019 و به عنوان یک پروژه بحث برانگیز مرتبط با رمزنگاری راه اندازی شد. این پروژه به کاربران اجازه می دهد تا عملیات استخراج توکن PI را از طریق تلفن‌های هوشمند خود انجام دهند. برای استخراج توکن‌های مربوط به این پروژه کاربران باید برنامه آن را در گوشی همراه خود نصب کنند و هر 24 ساعت یکبار بر روی گزینه استخراج کلیک کنند تا توکن‌های پروژه را به صورت رایگان دریافت کنند. با این حال، از زمان عرضه، توکن Pi در بازار ارز دیجیتال قابل معامله نبوده است و همین مساله باعث بی ارزش شدن توکن PI شده است.

توسعه دهندگان اصلی پای نتورک ناشناس باقی مانده‌اند. بسیاری از فعالان بازار این توکن را به عنوان یک طرح بازاریابی چند سطحی (MLM) برچسب‌گذاری می‌کنند. دیگران آن را تلاشی برای استخراج داده های کاربران برای اهداف بازاریابی می‌دانند. کاربران در واقع توکن های Pi را به صورت رایگان دریافت می کنند، اما باید در پلتفرم ثبت نام کنند و اقدامات خاصی را انجام دهند تا توکن های تقریباً بی ارزش آن را به دست آورند.

 

لیست شدن پای نتوک در هوبی

طبق اعلام صرافی Huobi، این پلتفرم از ابزارهای واریز و برداشت برای توکن Pi به عنوان بخشی از فرآیند لیست شدن پای نتورک در هوبی پشتیبانی نخواهد کرد. این بدان معناست که میلیون‌ها کاربر که توکن‌های PI را توسط تلفن همراه خود ماین کرده‌اند قادر به فروش توکن PI با سپرده‌گذاری روی پلتفرم Huobi نیستند. دلیل این که چرا امکان فروش PI در صرافی هوبی وجود ندارد واضح است. هیچ بلاک چین یا شبکه‌ای برای توکن های PI وجود ندارد و به همین دلیل امکان انتقال آن‌ها به صرافی یا خارج کردن آن‌ها وجود ندارد.

بنابراین، لیست شدن پای نتورک در هوبی، یک نسخه مشتق شده یا توکن مصنوعی برای این کریپتوکارنسی است و این درحالی است که خود توکن هنوز وجود رسمی ندارد. به نوعی در صرافی هوبی کاربران بر روی تغییرات قیمت احتمالی توکن PI معامله می‌کنند در حالی که هیچ خبری مبنی بر نهایی شدن این پروژه وجود ندارد. در این شرایط صرافی هوبی میلیون ها کارمزد معاملاتی از سرمایه‌گذاران خرده فروش دریافت می‌کند و تنها منتفع این قضیه است.

از آنجایی که کاربران با خرید تتر یا سایر دارایی های رمزنگاری شده و ارسال آن‌ها به صرافی در خرید و فروش توکن PI شرکت می‌کنند، می‌توان توکن لیست شده را نوعی توکن (IOU) برای کاربران دانست تنها برای حدس بر روی قیمت آن و ترید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صرافی هوبی اعلان کرده است که زمانی که پای نتورک سرانجام شبکه اصلی مورد انتظار خود را راه اندازی کرد، سپرده گذاری و برداشت را فعال می‌کند و کاربران خواهند توانست به خرید و فروش PI بپردازند. در یک اعلامیه قبلی این صرافی اعلان کرده بود که بر روی ادامه دادن لیست پای نتورک در هوبی یا منتظر ماندن برای ارائه شبکه اصلی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

فروش PI در صرافی هوبی

 

کدام صرافی‌ها پای نتورک را لیست کرده‌اند؟

لیست شدن پای نتوک در هوبی به عنوان یک صرافی معروف و پیشرو خبر عجیبی است اما این صرافی اولین صرافی نیست که این کار را انجام داده است. صرافی ارز دیجیتال XT.com معاملات ارز دیجیتال پای نتورک را نسبت به ارز دیجیتال تتر در صرافی خود امکان‌پذیر کرده است. مدل لیست شدن پای نتورک در این صرافی مشابه با لیست شدن پای نتورک در هوبی است و امکان ارسال توکن به این صرافی و برداشت از آن وجود ندارد.

در حالی که اکانت رسمی پای نتورک در توئیتر از لیست شدن پای نتورک در هوبی و ایکس تی اظهار تعجب کرده است اما خرید و فروش PI در این صرافی‌ها با نوع خاص توکن مجازی درحال انجام است. در طی مدت زمان کمی که از معامله این توکن در هوبی گذشته، قیمت خرید و فروش PI به بیش از 320 دلار رسیده است و قیمت سقف این توکن در صرافی ایکس تی به 70 دلار رسیده است.

کاربرانی که به معامله توکن‌ پای نتورک در هوبی و ایکس تی می‌پردازند، باید مراقب خطرات و نوسانات عظیم مربوط به تجارت دارایی‌های مصنوعی باشند. به گفته ارائه‌دهنده داده Pi-blockchain.net، عرضه فعلی در گردش Pi در شبکه اصلی بسته آن 175 میلیون توکن است. با توجه به قیمت معامله توکن‌های مصنوعی این رمز ارز، ارزش بازار این پروژه در بین 5 رمز ارز اصلی بازار قرار می‌گیرد که بسیار عجیب است.

 

آیا امکان فروش PI در صرافی هوبی وجود دارد؟

پای نتورک یک پروزه ارز دیجیتال است که هنوز شبکه اصلی آن راه‌اندازی نشده است. توکن PI لیست شده در صرافی هوبی توکن مصنوعی و نوعی پیش بینی قیمت برای توکن اصلی است و به همین دلیل امکان واریز و برداشت توکن PI به این صرافی وجود ندارد و کاربران تنها می‌توانند معاملات خود را بر مینای پیش بینی قیمت این توکن انجام دهند. بنابراین، امکان فروش توکن PI ماین شده کاربران در این صرافی وجود ندارد.

منبع : Coinfomania

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • ناهیده قاسمی 19 بهمن 1402

    سلمام به نظرم حمایت و پشتیبانی بشه برق مصرف نمیکنه ماینز نداره و راحت وجهانی بروز است و همه میتونند استفاده کنند

  • ناهیده قاسمی 19 بهمن 1402

    سلام به نظرم باید این piدر صرافی ها پشتیبانی بشه عتلی میشه این رمز ارز مدرنیته بوده و خیلی جدید وبه روز است بدون ایتفاده از ماینز و اصراف در مصرف برق انقلاب در صنعت اقتصاد به وجود آورده که باید حمایت و پشتیبانی بشه

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود