اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

میکر دائو از بلاک چین اصلی خود رونمایی می‌کند

نویسنده : عارفه مدنی

130

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتالبلاکچین

23اردیبهشت1402|47:15

میکر دائو

میکردائو اعلام کرده است که قصد دارد با انتشار برنامه «اندگیم» (end game) از بلاک چین خود را رونمایی کند. این برنامه به منظور معرفی ابزارهای هوش مصنوعی و در نهایت ایجاد یک بلاکچین جدید طراحی شده است. در ادامه مطلب به برنامه‌ریزی میکر دائو برای پیشبرد اهداف خود با ابزار هوش مصنوعی برای رونمایی از بلاک چین جدید خود خواهیم پرداخت. برای خرید میکر می‌توانید به صرافی رابکس مراجعه کنید.

 

میکر دائو با ابزار هوش مصنوعی از بلاک چین اصلی خود رونمایی می‌کند

برنامه «اندگیم» (end game) به دنبال معرفی و بهره‌برداری از ابزارهای هوش مصنوعی در زیرساخت بلاک چین است. این ابزارها می‌توانند عواملی مانند بهبود کارایی، قابلیت مقیاس‌پذیری بیشتر و اتوماسیون را فراهم کنند. هدف اصلی از این بروزرسانی، ایجاد یک بلاکچین جدید است که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و ابزارهای مرتبط با آن، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

 

این بروزرسانی به منظور افزایش کارآیی، انعطاف‌پذیری و مشارکت طراحی شده است و از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند و آن‌ها را در فرآیندهای منبع باز و قابل مقیاس به کار می‌برد. هدف کوتاه‌مدت این برنامه این است که در عرض سه سال، گسترده‌ترین پروژه استیبل‌کوین را ارائه دهد.

 

 

میکر دائو

 

رون کریستنسن، بنیانگذار میکردائو اعلام کرده است که برنامه «اندگیم» (end game) به منظور ساده‌سازی و همگرایی اکوسیستم میکردائو طراحی شده است. این برنامه باعث ایجاد یک هویت برند یکپارچه جدید می‌شود و همچنین با عرضه ۶ SubDAO جدید، کاربران قادر خواهند بود از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

 

SubDAOها نقش مهمی در نوآوری بدون نیاز به مجوز و تخصیص وثیقه خواهند داشت و این امکان را فراهم می‌کنند تا نوآوری در میکردائو بدون محدودیت انجام شود و منابع مالی بهینه‌تر تخصیص یابند.

 

این به روز رسانی در نهایت منجر به توسعه بلاک چین جدید خواهد شد. عملکرد آن به بلاک چین اتریوم بسیار نزدیک است و در عین حال امنیت اکوسیستم حاکمیتی را افزایش می‌دهد و طیف کاملی از امکانات پیشرفته و توکنومیکس برنامه «اندگیم» (end game) را پیاده‌سازی می‌کند.

 

اولین قدم میکردائو برای پیاده سازی برنامه اندگیم

برنامه «اندگیم» (end game) شامل چند مرحله است که در گام اول، یک نسخه بتا (با قابلیت آزمایش) راه‌اندازی خواهد شد که تمرکز اصلی آن ایجاد یک برند یکپارچه برای اکوسیستم میکر دائو است. در این برنامه، استیبل‌کوین Dai و توکن حاکمیتی (MKR) تغییر نخواهند کرد، اما قابلیت به‌روزرسانی به نسخه‌های جدیدی با نام NewStable و NewGovToken فراهم خواهد شد.

 

برنامه (NewStable) یک نسخه جدید و بسته بندی شده از استیبل‌کوین Dai خواهد بود که به صورت یک توکن ERC20 جدید ارائه می‌شود. از سوی دیگر، NewGovToken نسخه جدیدی از توکن حاکمیتی میکر دائو (MKR) با تغییرات در مقدار عرضه آن خواهد بود. هدف از این بروزرسانی، ایجاد یک برند یکپارچه و مفهومی برای میکردائو است.

 

در حال حاضر، میکر دائو و Dai دو برند جداگانه هستند و این مسئله می‌تواند برای کاربران مشکلاتی ایجاد کند. با انتقال به مرحله «اندگیم» (end game)، این مشکل مهم را میکر دائو حل کرده و برند یکپارچه‌ای را برای خود ایجاد خواهد کرد. پس از اتمام مرحله بتا، مرحله دوم از این برنامه شامل راه‌اندازی SubDAO است.

 

این SubDAOها به عنوان بخش‌های متخصص در میکر دائو عمل خواهند کرد که از طریق آن‌ها می‌توان بدون محدودیت و با تخصیص منابع مالی بهینه‌تر، نوآوری‌های عملیاتی ایجاد کرد. برای خرید دای می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

 

میکر دائو

 

 

در مرحله سوم، ابزارهای هوش مصنوعی برای نظارت و بهبود حاکمیت در سیستم میکردائو معرفی خواهند شد. این ابزارها به کاربران و مشارکت‌کنندگان در سیستم کمک خواهند کرد تا بهبودهای لازم را در فرآیندهای حاکمیتی انجام دهند.

 

در مرحله چهارم، یک برنامه برای تشویق به مشارکت فعال در فرآیندهای حاکمیتی معرفی خواهد شد. این برنامه انگیزه‌هایی را برای اعضا و شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا به عنوان یک مجموعه بهتر و کارآمدتر در فرآیندهای تصمیم‌گیری حاکمیتی مشارکت کنند.

 

به گزارش «د بلاک» (the block) مرحله پنجم و نهایی برنامه «اندگیم» (end game) شامل راه‌اندازی یک بلاک چین جدید است که به آن NewChain می‌گویند. این بلاک چین جدید ارتباط نزدیکی با بلاک چین Ethereum خواهد داشت و همچنین امنیت حاکمیت را در اکوسیستم میکردائو افزایش خواهد داد. علاوه بر این، این بلاکچین قابلیت اجرای ویژگی‌های پیشرفته و توکنومیکس برنامه «اندگیم» (end game) را دارا می‌باشد.

منبع : the block

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود