اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

اخبار گالا: نسخه دوم توکن گالا (gala) عرضه شد | ایردراپ گالا جدید نزدیک است؟

نویسنده : عارفه مدنی

957

زمان مطالعه :

1
ارزهای دیجیتالبلاکچین

31فروردین1402|58:15

توکن گالا (gala)

توکن گالا (gala)، نماد اصلی پلتفرم بازی‌های بلاک چین Gala Games است. در 18 آوریل و پس از انتشار خبر ارتقاء GALA v2 به صورت آنلاین، توکن گالا (gala) از 0.043 دلار به بالاترین قیمت 0.049 دلار در زمان نگارش این خبر جهش کرد. توکن گالا (gala) در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش داشت و به 0.048 دلار رسید. این توکن نیز در هفت روز گذشته 15.36 درصد افزایش یافته است. نسخه دوم پروژه گالا (gala) با نام (گالا گیم) «GALA V2» عرضه خواهد شد و به نسبت یک به یک بین هولدرهای گالا تقسیم خواهد شد.

حجم معاملات 24 ساعته گالا، 133 درصد افزایش یافته است. این خبر در حالی بازار ارز دیحیتال را ملتهب می‌کند که در ۱۳ آیان ۱۴۰۱ پروژه گالا هک شد و صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرد که توکن GALA را از فهرست ارزهای معاملاتی خود خارج می‌کند. این اتفاق زمانی رخ داد که یکی از کاربران توانست توکن‌های «pGALA» به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار ایجاد کند و از آن‌ها برای خالی کردن استخرهای موجود در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ استفاده کند. برای اطلاع کامل از ماجرای هک گالا به اخبار رابکس می‌توانید مراجعه کنید.

ایردراپ نسخه دوم توکن گالا (gala)

گالا گیمز (GALA V2) راه‌اندازی GALA v2 را برای ۱۵ می اعلام کرده است. با این ارتقا، کاربران نسخه جدیدی از نشانه‌های Gala (V2) را از طریق airdrop دریافت خواهند کرد. نسخه دوم توکن گالا (gala) با نام گالا گیمز (GALA V2) به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، تیم گالا اعلام کرده است که با راه‌اندازی GALA V2، این توکن به همه هولدرهایی که اکنون صاحب GALA (v1) در اتریوم هستند، به طور خودکار توکن GALA (v2) به نسبت ۱ به ۱ توکن گالا جدید را دریافت خواهند کرد، به عبارت دیگر هر فردی که توکن گالا در دارایی خود دارد، یک واحد از توکن گالا گیمز دریافت خواهد کرد.
پس از این تغییر نسخه قبلی گالا پشتیبانی نخواهد شد زیرا پس از انتشار توکن Gala v2 هیچ ارزشی نخواهد داشت. انتظار می‌رود ارتقاء قرارداد اتریوم برای توکن گالا شامل چندین پیشرفت، مانند بهبود مکانیسم‌های توکن سوزی، ارتقاء امنیتی و قابلیت ارتقاء در آینده باشد. 
توکن گالا (gala)
به گزارش utoday قبل از snapshot در 15 می، به کاربران توصیه می‌شود که توکن‌های گالا خود را از هرگونه استخر نقدینگی یا قراردادهای هوشمند حذف کنند، زیرا توکن‌هایی که به این قراردادها منتقل شده‌اند ممکن است قابل بازیابی نباشند.
به کاربران توصیه می‌شود که برای اینکه بتوانند ایردراپ‌های خود را دریافت کنند، توکن‌های GALA خود را در یک کیف پول شخصی نگهداری کنند. با نزدیک شدن به انتقال در 15 می، تیم Gala Games قول می دهد که کاربران را با به روز رسانی ها و اطلاعیه های مکرر به روز نگه دارد.

در سال گذشته، در رابطه با حوادث هک گالا و بریج PNetwork، کاربران مجبور بودند pGALA خود را به GALA تبدیل کنند و بسیاری از کاربران ایرانی که این رمزارز را داشتند با مشکل روبرو شدند. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه این تغییرات روی دهند، به دقت اطلاعیه‌های گالا گیمز و صرافی‌های ایرانی و خارجی را دنبال کنید. ما در اخبار رابکس به روز‌ترین اخبار گالا را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

اگر در کیف پول خود توکن گالا (gala) دارید برای دریافت ایردراپ GALA  نیاز است که اقدامی انجام دهید؟

به گفته تیم گالا گیمز، اگر توکن GALA در کیف پول شما باشد و در هیچ قرارداد هوشمند یا استخر نقدینگی نباشد، نیازی به انجام کاری نیست و توکن GALA جدید به والت شما ایردراپ می‌شود.

تکلیف توکن گالا (gala) قدیمی چه خواهد بود؟

توکن GALA قدیمی (نسخه اول) پس از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) بدون استفاده خواهد بود و دیگر از آن پشتیبانی نخواهد شد.

من در صرافی رمزارز ایرانی یا خارجی GALA دارم؛ تکلیف GALA من چیست؟

قبل از از انجام آپدیت و ایردراپ GALA، صرافی‌های ایرانی و خارجی در این خصوص اطلاعیه‌هایی صادر خواهند کرد. اگر در صرافی ایرانی یا خارجی، GALA دارید، به اطلاعیه‌های آنها در خصوص پشتیبانی از این ایردراپ توجه کنید. تیم رابکس از طریق راه‌های اطلاعاتی خود شما را مطلع خواهد کرد.

منبع : utoday

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود