اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

146

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ایران

09مرداد1402|46:06

کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی

یک شرکت مرتبط با داده‌های بازار ارز دیجیتال می‌گوید که پس از جنجال‌های اوایل سال جاری، کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی را شاهد هستیم. این رمزارزها با ارائه Chatgpt رشد شدیدی را در اوایل سال تجربه کردند اما نتوانستند این رشد را ادامه دهند.

 

کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی

به گفته شرکت اطلاعات ارز دیجیتال Kaiko، توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی مانند Oasis Network (ROSE)، Render (RNDR) و The Graph (GRT) اخیراً مقدار زیادی از سرعت رشد خود را از دست داده‌اند.

 

توکن های مرتبط با هوش مصنوعی شتابی که در گذشته داشته‌اند را از دست داده ‌ند و به همین دلیل شاهد کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی در معاملات هفتگی از ژانویه (حدود دی_ بهمن 1401) بوده‌ایم. برای خرید ارزهای هوش مصنوعی می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

در ماه ژانویه، شایعاتی مبنی بر سرمایه گذاری خیره کننده 10 میلیارد دلاری غول فناوری مایکروسافت در Open AI، به گوش رسید. Open AI یک آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی مستقر در ایالات متحده است که ChatGPT، یک چت ربات هوش مصنوعی که بسیار فراگیر شده است را ایجاد کرده است و به تارگی از پروژه ارز دیجیتال ورلد کوین خود رونمایی کرد.

 

در آن زمان، پروژه‌های ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی، از جمله SingularityNET (AGIX)، Fetch.ai (FET) و Ocean Protocol (OCEAN)، به میزان قابل توجهی از جنجال‌های پیرامون این شایعه سود بردند و به ترتیب 136٪، 91٪ و 37٪ افزایش قیمت را تجربه کردند.

 

افزایش حجم معاملات در ارز دیجیتال ورلد کوین

به گفته «ریاد کری» (Riyad Carey)، یک تحلیلگر تحقیقاتی در Kaiko ،علی‌رغم کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی، پروژه ورلد کوین (WLD)، پروژه رمزنگاری که توسط سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI، راه اندازی شد، در اوایل این هفته راه اندازی بی نظیری داشت و خیلی خوب مردم را متقاعد می کرد تا از فناوری اسکن چشم آن استفاده کنند.

 

Riyad Carey می‌گوید: «راه‌اندازی ورلد کوین (WLD) یکی از منحصربه‌فردترین مواردی است که می‌توانم به خاطر بسپارم: نزدیک به 90 درصد از عرضه در گردش به بازارسازان وام داده شد. تنها 1 درصد از کل عرضه آزاد شد. همانطور که انتظار می رفت، فهرست بندی بسیار کارآمد بود، هرچند مشکوک به چند مورد پول شویی بودیم.

 

این راه‌اندازی نشان می‌دهد که تیم احساس می‌کند باید ارزش دلاری جذابی را به توکن خود اختصاص دهد. متقاعد کردن مردم برای اسکن چشمان خود با 25 واحد توکنی که هنوز وجود ندارد می تواند چالش برانگیز باشد. اگر قیمت خرید ورلد کوین مثلاً 0.10 دلار باشد، حتی چالش‌برانگیزتر نیز هست.

 

25 توکن WLD در حال حاضر کمی بیش از 50 دلار ارزش دارند و احتمالا تا سه ماه آینده در این محدوده باقی خواهند ماند. به نظر می‌رسد که تا این لحظه، این موضوع برای ثبت نام و اسکن افراد ترغیب کننده بوده است. Worldcoin در حال حاضر در بریتانیا و فرانسه به دلیل نگرانی هایی که در مورد حفظ حریم خصوصی وجود داشته، تحت بررسی است.

 

کاهش حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی بر خلاف ورلد کوین

 

افزایش حجم معاملات ریپل

سپس کایکو روی XRP متمرکر می‌شود، دارایی دیجیتالی که برای کارکرد سیستم پرداخت Ripple Labs استفاده می‌شود. ریپل اخیراً یک حکم قابل توجه به نفع خود و علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) داشته است که تمایل به ترید و معامله این رمز ارز را افزایش داده است.

 

بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده، سیگنال‌های نرخ حجم به اپن اینترست آتی توکن ریپل، علاقه منطقی‌ای را را برای حفظ این دارایی دیجیتال نشان می‌دهد. کایکو می‌گوید: «نسبت بهره حجم به به اپن اینترست آتی XRP در بیشتر صرافی‌ها بالاتر از حد متوسط ​​است که نشان‌دهنده سود نظری پایدار است».

 

در کنار بررسی ریپل و ورلد کوین که برخلاف کاهش شدید حجم معاملات ارزهای هوش مصنوعی، حجم معاملات خوبی را ثبت کرده‌اند کایکو ارزهای بیت کوین و اتریوم را نیز از این منظر بررسی کرده است.

 

او می‌گوید: «در هر دو  رمز ارز BTC و ETH شاهد کاهش نوسانات 90 روزه در سال جاری بوده‌ایم. در حال حاضر، نوسان حجم معاملات و قیمت آن‌ها حول پایین‌ترین سطح دو سال اخیر است.» باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی باعث افزایش حجم معاملات در بازار خواهد شد.

 

منبع : dailyhodl

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap