اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل| همین امروز برداشت کنید!

نویسنده : مهدی رضائیان

748

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ارزهای دیجیتال

19دی1401|15:10

ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل

پس از مدت‌ زمان طولانی انتظار، ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل از تاریخ 9 ژانویه 2023 (19 دی 1401) در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال معروف مثل بایننس آغاز شد. طبق گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، برخی از کاربران شروع به دریافت ایرداپ شبکه فلیر FLR خود کرده‌اند و این نشان می‌دهد که بالاخره ایردراپ این پروژه نهایی شده است.

توزیع توکن FLR در صرافی‌های متمرکز تنها بین دارندگان توکن XRP انجام خواهد شد. طبق فرمول اعلام شده توسط پروژه، این ایردراپ شامل 15 درصد از کل اندازه صندوق خواهد بود و 85 درصد باقیمانده طبق پیشنهادی که قبلاً توسط بنیاد FLR ارائه شده است، استفاده می‌شود.

بنابراین، هر کاربر به ازای هولد هر واحد توکن ریپل در تاریخ اسنپ شات (تاریخ مقرر شده برای کاربرانی که شانس دریافت ایردراپ دارند)  حدود 0.15  ایدراپ شبکه FLR دریافت می‌کند. اسنپ شات مربوط به این ایردراپ حدود دو سال پیش گرفته شده است و ایردراپ شامل حال کاربرانی می‌شود که در آن تاریخ کوین‌های ریپل را هولد داشتند.

با این تفاسیر در مجموع 4.28 میلیارد توکن FLR از امروز بین دارندگان ریپل در زمان اسنپ شات توزیع خواهد شد. در حالتی که پیشنهاد تغییر شرایط توزیع 85 درصد باقی مانده توکن‌ها تصویب نشود، کاربران به ازای هولد هر ریپل شانس دریافت یک توکن FLR خواهند داشت.

با وجود اینکه صرافی ارز دیجیتال بایننس از ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل پشتیبانی می‌کند اما این صرافی اعلان کرده است که هنوز برنامه‌ای برای لیست کردن توکن FLR در این صرافی ندارد. بایننس دلیل این اتفاق را نیاز به زمان بیشتر برای بررسی ارزشمندی این توکن برای لیست شدن در صرافی اعلان کرده است. برای خرید ریپل و بیش از 300 ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

چرا ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل انجام می‌شود؟

یکی از اهداف اصلی شبکه فلیر پشتیبانی از فعالیت کاربران شبکه ریپل در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ساخته شده با قراردادهای هوشمند عنوان می‌شود. شبکه فلیر یک فناوری جدید و بسیار پیشرفته است که نوید گسترش قابلیت‌ها و ابزارهای ماشین مجازی اتریوم (EVM) را می‌دهد. هدف اساسی بلاک چین Flare این است که قراردادهای هوشمند ایمن و غیرمتمرکز را به پروتکل های دیگر مانند ریپل و لایت کوین بیاورد.

این تکنولوژی مقیاس پذیری بالقوه زیادی را برای این پروژه های بلاک چین عمومی به ارمغان می آورد. در حال حاضر ریپل لجر (XRPL) قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را ندارد و به همین دلیل امکان اتصال این پروژه به بلاک چین‌هایی مانند اتریوم وجود ندارد. شبکه فلیر با ایجاد پل بلاک چین بین خودش با شبکه‌های اتریوم و ریپل امکان اتصال این دو شبکه به هم رابرقرار می‌کند.

با انجام این کار یک رپد توکن برای ریپل با نماد FXRP در شبکه فلیر ایجاد می‌شود که مشابه با رپد اتریوم است WETH و به کاربران اکوسیستم ریپل اجازه می‌دهد تا با داشتن توکن‌های رپد شده در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مربوط به شبکه اتریوم فعالیت داشته باشند. این همکاری استراتژیک به واسطه رپد توکن باعث شده است که ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل اختصاص داشته باشد.

 

ایردراپ FLR به هولدرهای XRP

 

کدام صرافی ها از ایردراپ شبکه فلیر FLR به هولدرهای ریپل پشتیبانی می‌کنند؟

در آخرین اخبار از توزیع توکن‌های فلر برای هولدرهای ریپل عنوان شد که بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی از این ایردرپ پشتیبانی می‌کنند. صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، بیتسمپ، بیترو، اوکی کوین، بیتفینکس و کراکن از اولین صرافی‌هایی بودند که پشتیبانی از این ایردراپ را تایید کردند. در ادامه صرافی کوین بیس و بیتگت نیز به این فهرست اضافه شدند تا جمع صرافی‌هی بزرگ در این ایردراپ را تشکیل دهند.

تیم مدیریتی پروژه فلیر از استقبال بی‌نظیری که صرافی‌ها از این پروژه داشتند احساس خشنودی کرده است و این موضوع را یک قدم اولیه خوب برای پروژه می‌داند. با این حال هنوز خبری در مورد لیست شدن این توکن در صرافی‌های معتبر و اضافه شدن قابلتی خرید و فروش آن نیست.

منبع : u.today

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود