اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

آیا پروژه اوربیت نتورک Orbit network کلاهبرداری است؟

نویسنده : عارفه مدنی

29327

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتال

27خرداد1402|43:12

شرکت اوربیت نتورک Orbit Network در سال ۱۹۹۶ در کالیفرنیا بنیان‌گذاری شد و در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت برای جمع آوری سرمایه از افرادی که علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال هستند، یک طرح پانزی را پیاده‌سازی می‌کند. در این طرح، افراد می‌توانند در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال شرکت سهیم شوند. در ادامه به بررسی این مورد که آیا  اوربیت نتورک Orbit Network یک پروژه کلاهبرداری است یا خیر می‌پردازیم .

 

  • برای خرید بیت کوین و بیش از 1000 ارز دیجیتال معتبر دیگر به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

 آیا پروژه اوربیت نتورک Orbit network کلاهبرداری است؟

به گزارش سایت (scamwatcher) در سرمایه گذاری در هر پلتفرمی باید به این نکته توجه داشت که در صنعت ارزهای دیجیتال، وجود ریسک‌ها و تهدیداتی وجود دارد، از جمله ریسک کلاهبرداری‌ها، برخی شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها ممکن است به نام ارائه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری انجام دهند. برای همین، در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری یا هرگونه همکاری با شرکت‌های مشابه اوربیت نتورک، باید با دقت و مطالعه کافی از صحت و قابل اعتماد بودن آنها اطمینان حاصل کرد و اقدام به هرگونه تعامل مالی نمود.

 

شرکت اوربیت نتورک Orbit Network یک شرکت توسعه بلاکچین جهانی است. محصولات بلاکچین اوربیت نتورک Orbit Network به شرکت‌ها امکان می‌دهند دارایی‌ها را انتقال داده و پرداخت‌ها را به صورت زمان‌واقع بین کشورها انجام دهند، برای انتقال وجوه، تجارت مالی، پردازش پرداخت و موارد دیگر.

 

اوربیت نتورک Orbit Network یک بستر معاملات دارایی دیجیتال به نام Orbitex و ۳ دارایی دیجیتال، NYE Coin، SNL و RKN را اجرا می‌کند. اوربیت نتورک Orbit Network راه‌حل‌های نرم‌افزاری مبادله و پردازش پرداخت، خدمات ICO و IEO و موارد کاربردی سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

 

کلاهبرداری  orbit network واقعی است؟

اوربیت نتورک Orbit Network با استفاده از برنامه‌ها و راهکارهای بلاکچین در زمینه هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ و اینترنت اشیا ارتقاء فناوری را ایجاد می‌کند. این شرکت با اجرای استراتژی‌های نوآورانه برای تبدیل دیجیتال برای مشتریان در سراسر جهان، چالش‌های دشوار را حل می‌کنیم. اما آیا واقعا ساز و کار این شرکت قانونی و معتبر است؟

 

به طور قطع، یک پروژه معتبر باید نقشه‌راه دقیق، تیم توسعه قوی و حامیانی معتبر داشته باشد. اما شرکت اوربیت نتورک Orbit Network هیچکدام از این عوامل را ندارد. علاوه بر این، عملکرد مشخصی از این شرکت وجود ندارد و توضیحات ارائه شده در وب‌سایت آن، پر از ابهام است. سرمایه گذاری در جایی که اطلاعات کمی از خود به اشتراک گذاشته و هیچ مبنای قانونی و معتبری نداشته باشد زنگ خطر بزرگی برای جلوگیری از از بین رفتن سرمایه‌ شما است.

 

 

 

 

آبا در اوربیت نتورک Orbit Network سرمایه گذاری کنیم؟

به احتمال زیاد شرکت اوربیت نتورک (Orbit Network) یک شرکت کلاهبرداری است. این شرکت ممکن است با هدف تقلب و فریب سرمایه‌گذاران، فعالیت خود را آغاز کرده و سپس به طور ناگهانی از بین برود و باعث از دست دادن سرمایه سرمایه‌گذاران شود. در نتیجه، توصیه می‌شود که اگر قصد سرمایه‌گذاری در این شرکت یا شرکت‌های مشابه را دارید، حتماً همه جوانب مربوطه را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

 

به علاوه، پیشنهاد می‌شود حداقل مقدار سرمایه خود را در این نوع شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنید، تا در صورتی که شرکت واقعاً کلاهبرداری باشد، خسارت جدی به سرمایه‌شما وارد نشود. این اقدامات احتیاطی به شما کمک خواهند کرد تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهید.

منبع : scamwatcher

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • ناشناس 03 مهر 1402

    باسلام و سپاس فراوان از روشنگری شما
    دوستان عزیز، اوربیت نتورک، یک شبکه کلاهبرداری وسیع است که در سه سال گذشته در ایران و غالبا در استان های بوشهر و فارس و استان های همجوار فعال یا کرده و متاسفانه با غفلت مسیولین امنیتی و مسیولین فضای مجازی چند هزار نفر را وادار و تشویق به سرمایه گذاری کرده اند و هر کدام افراد با دو هزار، پنج هزار و یا بسته ده هزار دلاری وارد این شبکه شده اند. اینان وعده سود ماهانه ۴درصدی را می دادند ولی چندماه است که این سود را تبدیل نکرده و قابل برداشت نیست و کسانی که دوره سرمایه گذاری آنها هم دو ساله بوده و به پایان رسیده، با وجود گذشت یکسال نتوانسته اند اصل پول خود را دریافت کنند!
    متأسفانه این شبکه کاملا هرمی و پانزی بوده و افراد زیادی بیش از چند هزار نفر در سایه غفلت مسیولین مربوطه، متضرر و مال باخته شده اند! لذا از شما خواهش میکنم سرمایه و زندگی خود را دست اینان ندهید که کاملا پودر می شود و چیزی برایتان نمی ماند! فقط سر شبکه های این شبکه هرمی سودهای کلان و باداورده ای دست می آورند. سرشبکه های این شبکه در ایران دو برادر ۲۲ و ۲۴ ساله به نام محمد و علی مصدق اهل تنگ فاریاب و ساکن برازجان و عارف شایان فر ۲۸ ساله اهل دهرود دشتستان و ساکن برازجان و در ترکیه فردی به نام اشکان آتشکار( مشهور به دکتر الکس آتشکار) و محمد صابر هستند که در سایه غفلت مسیولین مربوطه و مردم، هر کدام قریب به ۵۰۰ هزار دلار جمع کرده و برای خود در ترکیه و در ایران ملک پنت هوس خریداری کرده در حالی که تا سه سال قبل هیچ آهی در بساط نداشتند و هیچ ثروت خانوادگی هم نداشتند.
    آگاه باشید و نکته دیگر اینکه از چندماه قبل مسیر فعالیت خود را تغییر داده و در قالب تبلیغ و تشویق دیگران به سرمایه گذاری در اولتراورس و زمین های مجازی اوربیت، باز به فروش زمین چند هزار دلاری به دیگران می پردازند که این یکی نیز کلاهبرداری دیگر و بزرگتری است که متأسفانه افراد زیادی را وارد ان کرده اند!!!
    پس به هوش باشید و از شبکه هرمی و پانزی اوربیت و اخیراً شبکه فروش زمین های مجازی اولتراورس برحذر باشید و سرمایه و زندگی خود را بر باد ندهید. بنده با اطلاع و شناخت کامل این واقعیات را خدمت شما هموطنانم عرض کردم که در دام این کلاهبرداران و سودجویان نیفتید. خدا نگه دار

    • مهدی رضائیان 03 مهر 1402

      ممنون از کامنت شما. از آنجایی که ما اطلاعات دقیقی از تیم کلاهبرداری پشت پروژه نداریم اسامی را نه رد می‌کنیم و نه تایید.

      • ج.کریمیان. 23 مهر 1402

        سلام
        خیلی ممنون از اطلاعات شما
        بنده قبل از خواندن کامنت شما میخواستم سرمایه گذاری کنم ولی دودل بودم ،پس از خواندن پیامتون تصمیم قطعی گرفتم که بیخیال بشم.
        بازم تشکر

        • میثم 04 بهمن 1402

          سلام بخدامنم میخواستم سرمایه گذاری کنم ولی الان دیدماشتباه وا قعا ممنون ازاین لطفی که بنا کردید

    • کوروش 04 مهر 1402

      ایشون درست میگن منم دو هزار تا در اوربیت نت ورک گذاشتم متاسفانه up line یه خانم بنام فاطمه کشاورز با کمک برادرش میلیونها تومان پول به جیب زده اند الآنم کوین اوربیت برگشته اما فاقد ارزش چون هیچ صرافی حاضر به تبدیل به تتر نیست .الآنم شماره اش از دسترس خارج کرده گول نخورید .اگه کسی در اطلاعات سپاه نهادهای امنیتی آشنا داره این شماره‬ و این سر شبکه را در شیراز و استان اطلاع رسانی کنه .

      • امید 07 مهر 1402

        سلام و ادب لطفا برای شکایت از اوربیت به اایمیل من پیام بدین omiddf2000@yahoo.com ، من هم پولم رفته باید چند نفر بشیم بریم برای شکایت کنیم

        • جکسون 25 مهر 1402

          درود دوست عزیز
          من قصد شکایت دارم . شما کدوم استان هستید‍؟

        • رضا توکل 17 فروردین 1403

          منم می‌خوام شکایت کنم …

    • علی امیدی 05 مهر 1402

      سلام به همگی
      دوستان این اوربیت و ادامه اون در این چندماه که اولتراورس اوربیت را تبلیغ می کنند کلاهبرداری و شرکت هرمی است که فقط سرشبکه ها سود می برند و بقیه مال باخته و متضرر! اینها فقط دامی پهن کرده آند که جوانان و مردم بیچاره را بیچاره کنند و بدبخت کنند. به خدا ۲۰۰ میلیون وام گرفتم و در این اوربیت سرمایه گذاری کردم اولش سود دادند ولی بعد نه سود دادند و اصل پول و سرمایه هم نمی دهند!
      آهای به خدا به دادگاه شکایت کنید به پلیس فتا شکایت کنید به اطلاعات شکایت کنید تا این لیدرها را بگیرند و مردم را بدبخت نکنند هزاران نفر سرمایه و زندگی خود را برای چند جوون فریب خورده از دست می دهند و این دلارها و سرمایه سر از ترکیه در می آورد!!
      و من با خود فکر میکنم چرا مسیولین مربوطه در مقابل این شرکت های هرمی و کلاهبرداری خود را به خواب زده اند؟!!!

      • Masoud abdolahi 19 مهر 1402

        درود عزیزان بنده هم در اوربیت سرمایه گذاری کردم اما هیچ مشکلی ندارم.و دوستان من چندساله کار میکنن بدون کوچکترین مشکل.واقعا موندم شماها مشکلتون کجاست؟

        • Deli 28 فروردین 1403

          سلام شما میتونید سود ماهیانه تون رو برداشت کنید؟

    • Mi 16 مهر 1402

      سلام کاملا درست و دقیق توضیح دادید ، من اسم اینایی که نوشتین رو شنیدم ، خودم یه اکانت فعال دارم و الان چند ماهه سود ماهیانه رو تبدیل نمیتونم کنم و هر روز یه بهانه جدید میارن ، یه روز میگن آمریکا قراره بیانیه جدید بده و صبر کنین ، یه روز دیگه یه چیز دیگه ، از من میشنوید اصلا نزدیک نشید که تمام سرمایه ای که با بدبختی جمع کردید رو از دست میدید

      • جکسون 25 مهر 1402

        شما توی این چندماه سود گرفتید؟ من خودم عضوم اما این چندماه نه سودی گرفتم نه چیزی. یکی از دوستام مدت قراردادش تموم شده و بعد از پنج ماه هنوز اصل سرمایش قابل برگشت نیستید

  • موسوی 22 شهریور 1402

    ۸ ماهه عضو هستم سود ماهانه هرماه دقیقا واریز میشه ولی اصلا قابل برداشت نیست گفته بودن از طریق صرافی میشه برداشت کرد من ۲بار انجام دادم ولی نشد و هنوز همون ۲بار سودی که انجام نشده به حسابم برنگشته و هر بار بهانه و دروغ میگن که به فلان دلیل بوده و اوکی میشه .از طریق درون شبکه ای هم روزهای اول ممکن بود ولی الان تقریبا یکماه طول میکشه که سود رو برداشت کنیم اونم با کلی کسری .خلاصه من اصلا به هیچ بنده خدایی توصیه نمیکنم درضمن بعد از ۸ ماه هنوز خبری از زمین هم نیست

    • محمدی 16 اسفند 1402

      سلام
      منم زخم خورده م .ولی خب اون پولی که زدی برا تبدیل به ضرافی بین ۱ تا ۳ ماه طول میکشه بیاد و اخر سر هم حدود ۳۵ درضد ازش کم میشه

      من سود این ۵ کاه رو به اپ لاین دادم که نقد کنه با کارمزد ۶۰ درصدی 😑

  • علی 21 شهریور 1402

    خواهشمندم وارد نشید حرفه ای ترین کلاهبرداری تاریخ توسط شخصی به نام الکس آتشکار طراحی شده وارد نشین.سودددد تمامی افراد توسط ورودی جدید نقد میشه .خواهشن سرمایتون به باد ندیدن بنده هم ورودی دارم هم سرمایه گذاری کردم پایان قراردادی وجود نداره کنسلی وجود نداره

    • اکبر مهردادیان 02 مهر 1402

      ای وای که من دیر امدم و این نظرها را نخوندم و الان چهار ماهه دو هزار دلار سرمایه گزاری کردم نه سودی دادن نه چیزی ، به اصرار کسانی که کلی تعریف کرده بودن آمدم سمت این شرکت ، ولی همش الکی هست خواهشاً خواهشاً هیچکسی حتی هزار تمن تو هیچ سایتی سرمایه گذاری نکند، البته معرف من نگفت پولت به زمین تبدیل میشه ولی کلا تو هیچ سایتی نرید

      • امید 07 مهر 1402

        سلام و ادب لطفا برای شکایت از اوربیت به اایمیل من پیام بدین omiddf2000@yahoo.com ، من هم پولم رفته باید چند نفر بشیم بریم برای شکایت کنیم

  • Ali 26 تیر 1402

    میتونید در سایت های خبری مثل Bloomberg و Forbes درباره orbit network تحقیق کنید، اینجا من ادعا های محکمی در رابطه با کلاهبرداری نمیبینم

    • مهدی رضائیان 26 تیر 1402

      شما آزاد هستید پول و سرمایه خودتون رو هر کاری دوست دارید باهاش بکنید. ما طبق گزارش‌های دریافتی از شرکت کنندگان و بررسی خود پروژه احتمال کلاهبرداری این پروژه رو بسیار بالا میدونیم و قطعا توصیه میکنیم هیچکسی یک ریال هم تو همچین پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری نکنه. خواهشا اگر خودتون فعالیت می‌کنید و دلتون برای دارایی خودتون نمیسوزه بقیه رو درگیر این پروژه‌ها نکنید.

      • Ali 06 شهریور 1402

        شما کامنت ما رو پاک نکن ، دلسوز بقیه نمیخاد باشی

        • مهدی رضائیان 11 شهریور 1402

          ما کامنت شما رو پاک نکردیم اما شما لطفا بیخیال مردم شو! برو تنهایی سود کن میلیارد شو. به خدا ما هم خوشحال میشیم. فقط با خوندن دو تا سایت خبری پول مردم رو به فنا نده! پول خودت رو آتیش هم بزنی به کسی ربطی نداره اما حق نداری مردم رو به سمت چیزی هدایت کنی که خودت کامل در جریانش نیستی. خود بازار ارز دیجیتال پرریسکه، این همه پروژه‌های اسم و رسم دار پر ریسکن بعد انتظار داری ملت رو تشویق به سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای کنیم که اصلا معلوم نیست چیه و از کجا اومده؟

    • مهدی رضائیان 11 شهریور 1402

      چه سایت‌های معتبری! شما میتونید پولتون رو هر جا که دوست دارید سرمایه‌گذاری کنید ما وظیفه‌مون هست هشدار بدیم به کسایی که در این مورد اطلاعات ندارن. اگر شما هم فقط یک درصد احتمال میدید که ممکنه پیش فرض‌هاتون غلط باشه کسی رو وارد این پروژه‌ها نکنید.

      • Ali 02 مهر 1402

        شما که در جریانی پروژه PAY CAP رو میدونی ؟
        پروژه آلتراورس سیتی رو ؟
        ایردراپ هایی که انجام داده؟
        ضمنا Bloomberg و Forbes و yahoo finances
        معتبر نیستن؟
        اصلا از نحوه استخراج NYE خبر داری؟
        ضمنا همون آلتروارس سیتی کافیه برای این کمپانی ،پروژه های دیگه پیش کش

        محوریت الان آلتروارس هست که پروژه متاورسی این کمپانی هست که دارایی رو به صورت NFT بهت میده

        از اون مهم تر اگه خیلی می‌ترسی از خونه بیرون نیا چون خودش یک ریسکه شاید گربه شاخ ات بزنه

        • مهدی رضائیان 03 مهر 1402

          داداش تو فکر میکنی خبر رفتن تو سایت‌های خبری مثل فوربس و بلومبرگ و یاهو سخته؟! معلومه معتبر نیستن این سایتا اونم واسه همچین کاری. همه اون چیزایی که میگی در نهایت حرف و حرف واسه آدم پول نمیشه. در ضمن معنی ریسک کردن رو هم لوس نکنید. ریسک تو جایی معنی داره که واقعا یه کاری انجام بشه و تو ریسکت این باشه که ممکنه کار به نتیجه نرسه. وقتی یه پروژه کل کارش جمع کردن پول مردم به روش پانزیه پول دادن به اینا اسمش ریسک نیست یه چیز دیگه است.

          • Ali 13 مهر 1402

            بیخیال
            پانزی یعنی پروژه نداشته باشه
            بحث رو تموم میکنم
            برا کامل شدن مقاله گفتم

        • رویال 08 فروردین 1403

          👏👏👏👏👏👏

      • Ali 02 مهر 1402

        ضمنا اینها رو نگفتم که کسی رو متقاعد کنم
        آبا شما به جز ارزهاش از دیگه پروژه ها اسمی بردی ؟
        هولدینگ رو میدونی؟
        پس همه رو بنویس و سپس نتیجه گیری کن

        اینها ‌‌رو فقط و فقط برا کامل شدن مقاله نوشتم

        التماس تفکر

        • مهدی رضائیان 03 مهر 1402

          دوست عزیر حداقل 100 تا بازی بلاک چین و متاورس میتونم بهت معرفی کنم بدون اینکه یکیشون روش همچین شرکت‌هایی رو پیش رفته باشه. این اسم گذاری‌ها رو بزار کنار واقعیت‌ها رو ببین. من میگم تمساح اومده تو رو بخوره تو میگی عوضش قدش بلنده؟ بیخیال

          • Ali 13 مهر 1402

            بیخیال
            پانزی یعنی پروژه نداشته باشه
            بحث رو تموم میکنم
            برا کامل شدن مقاله گفتم

          • آرش 27 مهر 1402

            این بنده خدا که میگه هلدینگ میدونی چیه و اسم پروژه هاش رو نام ببر ،خداوکیلی ازش بپرسین اسم دوتا از کارمندا یا مدیرعامل یا مدیران هلدینگ و پروژه ها رو نام ببر ببینم میگه یا نه

        • فرزانه 27 فروردین 1403

          احمق نباش
          نگرش هایی که میگیری برا دور نگه داشتنت از واقعیت و شستشوی ذهنیه
          اگه خیلی مطمعنی پکیج منو بخر سودشو ببر

    • جاوید 23 مهر 1402

      اقای محترم
      ادعای محکمی واسه رد این پروژه لازم نیست.همین که بصورت هرمی هستش بعنی کلاهبرداری.
      درضمن کجای دنیا شما دیدی کسی با پرداخت مثلا ۲۰۰۰دلار ماهی ۸تومن یا ۱۰تومن بگیره و تازه هیچ گونه کار مفیدی هم با اون سرمایه انجام نشه فقط بین بالادستیا تقسیم میشه والسلام.
      الان هرکدوم از افراد آزادن و این اختیار رو دارن تا راه درست انتخاب کنند.
      بعد از این همه سال و منحل شدن تعداد زیاد شرکت های هرمی ،واقعا اگه هستن کساییکه دوست دارن اینکارو انجام بدن ،و بیفتن تو دامش ،پس دیگه دولت و مسئولان پرتلاش حکومت اسلامی چیکارکنن ، مردم آزادن هرکاری انجام بدند

      • Ali 16 آبان 1402

        پروژه ها :
        Ultravers City
        Pay Cap
        RKN
        NYE
        SNL
        ONCS
        Orbitex
        IO Exchange

        اسم :
        Nathan yorkres
        می تونید به لینکد این و سایت ارز NYE هم مراجعه کنید

        ضمنا

        • فرزانه 27 فروردین 1403

          همش تبلیغ
          غیر کاربردی
          با عدم برگشت سرمایه

    • فرزانه 27 فروردین 1403

      احمق نباش
      نگرش هایی که میگیری برا دور نگه داشتنت از واقعیت و شستشوی ذهنیه

  • صالح 13 تیر 1402

    با سلام حدود یک ساله در این شرکت عضو شدم بعد از یک ماه یک نفر رو هم عضو کردم بعد از 4 ماه دوستم را که عضو کرده بودم کنسلی زد هنوز پولش رو ندادن در کل نه 5 ماه از کنسلی اکانت ایشان می گذرد .در همان زمان زمین هم خریدم به مبلغ 700 دلار که الان میگن قیمتش شده 23000 ولی کسی از لیدر ها از من 1000 دلار هم نمیخواد گول نخورید سود ماهیانه تا موقعی که ورودی باشه هست در صورتی که ورودی قطع بشه سودی در کار نخواهد بود.

    • سعید 19 تیر 1402

      سلام
      لطفا توضیح بیشتر میشه داد.تا من متوجه بشم.چون پیشنهاد بهم شده.ممنون.

      • مهدی رضائیان 19 تیر 1402

        سلام توصیه اینه که در فضای ارز دیجیتال با کمترین شک ایجاد شده نسبت به یک پروژه از اون دوری کنید. مهمترین مساله حفظ سرمایه‌ای هست که با کلی زحمت به دست آوردید. صدها کاربر هستند که عضو این پروژه شدند و الان نمیتونن پولشون رو زنده کنند. پس بیخیال حرفای کسایی بشید که بهتون پیشنهاد میدن چون رفتن شما برای اونا سود داره اما برای خودتون فقط ضرر خواهد بود.

        • مریم 02 مهر 1402

          راجع به تاپینوست هم لطفا اگه اطلاعات دارید بگید

        • محمد محمدی 05 مهر 1402

          سلام لطفا ینفر کانال تلگرام برنه و به اجماع برسیم واسه شکایت من ۱۵ هزار دلارم گذاشتم نه سودی میتونم بردارم نه اصل پولم رو اولین نفر حاضرم بریم واسه شکایت

          • مهدی رضائیان 08 مهر 1402

            سلام دوست عزیز ما یه صرافی ارز دیجیتال به نام رابکس هستیم و هدفمون از انتشار این مقاله‌ها هم اینه که جامعه رو نسبت به پروژه‌های کلاهبرداری این حوزه آگاه کنیم. فعالیت مد نظر شما باید توسط تیم حقوقی انجام بشه و در حیطه فعالیت‌های ما نیست. امیدوارم همگی باهم بتونید شکایت خودتون رو پیش ببرید و به نتیجه برسونید.

        • محمد محمدی 05 مهر 1402

          شما زحمت کاناال بکش تا من چند نفری که سراغ دارم بیارم و بریم واسه ادامه کار در ضمن چند نفر اول مثل حامد سقفی یا فرشید تقی نژاد از لبدرهای زیر دست اشکان اتشکار من کامل میشناسم و حتی شمارشون دارم

          • ماری 15 اسفند 1402

            سلام.خدایی یعنی کلاهبرداری؟

      • امید 07 مهر 1402

        سلام و ادب لطفا برای شکایت از اوربیت به اایمیل من پیام بدین omiddf2000@yahoo.com ، من هم پولم رفته باید چند نفر بشیم بریم برای شکایت کنیم

    • امیر حسین 31 شهریور 1402

      اصلا وارد نشید که کلاهبرداری محض هست سه ماهه که اربیت دیگه سود نمیده یعنی بصورت نمادین در کیف دیجیتال شما سود واریز میشه ولی موقع نقد کردن به مشکل میخورید چون هیچ کمپانی ویا صرافی ارز اربیت رو قبول ندارن الا صرافی پروبیت که از خود اربیت هست کلا پروژه کلاهبرداری هست

    • سامانتا 28 دی 1402

      اصلا اینطور نیست.
      من توی این دوسال شبکه سازی نکروم و هیچ ورودی نداشتم ولی هرماه سودم رو گرفتم و هر وقت خواستم چینج شده.الان بخاطر هاوینگ نمیتونیم با درصد پایین طبق روال قبل چینج کنیم .فقط در صرافی پروبیت با کارمزد ۵۰درصد که این هم به مدت کمی هست و بعد از دوره هاوینگ همه جی به روال قبل برمیگرده

      • Deli 28 فروردین 1403

        سلام دوره هاوینگ چی هست لطفا بیشتر توضیح بدید؟

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟