اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

پاول دورف و ارز دیجیتال | Durov چه ارزهایی را هولد می کند؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

2802

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

31تیر1402|59:13

پاول دورف و ارز دیجیتال

کالین وو، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس چینی فعال در حوزه رمزارز، رابطه بین پاول دورف و ارز دیجیتال را فاش کرده و گفته است که بنیان‌گذار اپلیکیشن تلگرام که محبوب جامعه ارز دیجیتال هم هست، دارایی‌های ارز دیجیتال خود را فاش کرده است. طبق این خبر، «پاول دورف» (Pavel Durov) علاوه بر رمز ارز شبکه تلگرام، بیت کوین هولد می‌کند.

 

پاول دورف و ارز دیجیتال

پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، که به گفته وو تا سال 2023 ،دارای سرمایه 17.5 میلیارد دلاری است، به سرمایه‌گذاری در خانه یا هواپیما اعتقادی ندارد، اما به نظر می‌رسد به بیت کوین اعتقاد دارد. بر اساس توییت وو، سرمایه گذاری پاول دورف شامل سهام تلگرام، بیت کوین و مقداری تن کوین است.

 

«تن کوین» (Toncoin) ارز دیجیتال بومی بلاک چین لایه اول شبکه منبع باز تلگرام است که بر اساس الگوریتم اجماع PoS کار می‌کند. کاربران تلگرام با استفاده از این رمز ارز می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های مالی خود مثل خرید اکانت پرمیوم تلگرام را انجام دهند.

 

در اوایل این هفته، دورف مبلغ هنگفتی برای حمایت از تلگرام جمع آوری کرد. در برنامه تلگرام روزانه حدود 2.5 میلیون کاربر جدید ثبت نام می‌کند و در طول 2.5 سال گذشته، بیش از 300 میلیون کاربر در این برنامه ثبت نام کرده‌اند. در زمان نگارش این مقاله، این اپلیکیشن بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

 

پاول دورف و ارز دیجیتال

 

سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیون دلاری در تلگرام

وبسایت TechCrunch گزارش داده است که در این هفته، اپلیکیشن تلگرام توانسته با فروش اوراق قرضه به سرمایه گذاران، ۲۱۰ میلیون دلار به دست آورد. یک چهارم این اوراق توسط خود بنیانگذار تلگرام، پاول دورف، خریداری شده است.

 

نام سایر سرمایه گذاران فاش نشده است و تنها به “شهرت خیره کننده” آن‌ها که در سرمایه گذاری اوراق قرضه تخصص دارند اشاره شده است. به گفته دوروف، در 10 سال گذشته، او صدها میلیون دلار از پول خود را برای حفظ تلگرام خرج کرده است.

 

به گفته دورف، تلگرام همچنان برای او سوذآوری مالی ندارد و این دور جمع آوری کمک مالی با هدف به دست آوردن پول برای نزدیکتر کردن برنامه به سطحی انجام می‌شود که مخارج و عایدی آن یکی شود و به اصطلاح به نقطه سر به سر برسد.

 

ایلان ماسک، پاول دورف و ارز دیجیتال

ایلان ماسک، مبتکر فناوری، مالک توییتر و مدیرعامل تسلا، در توییت های قبلی خود اعتراف کرده  که بیت کوین، اتریوم و دوج کوین دارد. در اوایل سال 2021، ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کرده و آن را در ترازنامه خود قرار داده است.

 

بعد از اعلان خرید بیت کوین توسط ایلان ماسک، اعلامیه ای از سمت تسلا برای پذیرش بیت کوین در جهت خرید تسلا صادر شد که این امر باعث افزایش قیمت بیت کوین شد اما مدت زیادی دوام نیاورد، زیرا رئیس تسلا در توییتی اعلام کرد که پرداخت های بیت کوینی به دلیل نگرانی های وی در مورد آسیب رساندن به محیط زیست متوقف شده است.

 

ایلان ماسک قول داد که به محض اینکه ماینرها شروع به استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر کنند و حداقل 50 درصد استخراج را سبز کنند، شرکت تسلا پذیرش خرید تسلا با استفاده از خرید بیت کوین را از سر خواهد گرفت. به گفته مایکل سایلر، این هدف در سال 2021 محقق شد.

 

در حال حاضر، تسلا پذیرش بیت کوین را کنار گذاشته است، اما در عوض، تسلا و شرکت دیگری از ایلان ماسک به نامSpaceX  رمز ارز DOGE را برای کالاهای خود می‌پذیرند. ماسک هرگز اشاره نکرده است که آیا هنوز بیت کوین را هولد می‌کند یا خیر، اما به نظر می رسد که او قطعا به نگه داشتن Dogecoin ادامه می‌دهد.

منبع : u.today

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap