اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

افزایش قیمت سولانا | آیا قیمت سولانا 25 دلار را رد می‌کند؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

187

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

18تیر1402|35:14

سولانا (SOL) در هفته گذشته رشد قابل توجهی داشته است و در نمودار هفتگی خود رشد 10 درصدی را ثبت کرده است. در حال حاضر و با افزایش قیمت سولانا این رمز ارز با قیمت 21.80 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش نسبی در قیمت آن است.

 

درست است که سولانا به طور قابل توجهی از بالاترین رکورد خود یعنی 260 دلار فاصله دارد، ولی حرکت صعودی اخیر قیمت سولانا را به بیش از 20 دلار افزایش داده است که نشانه‌‌ی امیدوارکننده‌ای از افزایش تمایلات صعودی است. برای خرید سولانا می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

پشت پرده افزایش قیمت سولانا چیست؟

در حال حاضر چندین عامل وجود دارد که می تواند بر افزایش قیمت سولانا تأثیر داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین عوامل مربوط به متغیرهای اقتصاد کلان مانند تورم و مقررات ارزهای دیجیتال در مناطق مختلف است. علاوه بر این، سولانا موفقیت هایی را در پذیرش توسط برخی از اکوسیستم ها که توکن را اتخاذ کرده و پل های زنجیره ای را راه اندازی کرده اند، تجربه کرده است.

 

با این حال، محتمل ترین عامل افزایش قیمت سولانا در این هفته، افزایش حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز است. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین DefiLlama در گزارشی در اوایل هفته به افزایش حجم سولانا در صرافی‌های غیرمتمرکز اشاره کرده بود.

 

بر اساس این گزارش، حجم معاملات SOL در دکس‌ها بیش از 80 درصد افزایش یافته است. سولانا با این افزایش توالنسته است که رتبه پنجم بازار کریپتو را از نظر حجم معاملا دکس به خود اختصاص دهد. احتمالاً این تحول در هفته گذشته باعث افزایش قیمت سولانا شده است.

 

با وجود رشد هفتگی خوب سولانا، ارزش کل قفل شده (TVL) این رمز ارز، به این روند صعودی واکنشی نشان نداده است و از زمان کاهش قیمت آن در نوامبر گذشته، ثابت بوده است. در حال حاضر، TVL سولانا در حدود 275 میلیون دلار است که علیرغم افزایش قیمت سولانا در روزهای اخیر، افزایش قابل توجهی نداشته است.

 

افزایش قیمت سولانا SOL

 

چشم انداز افزایش قیمت سولانا

رمز ارز SOL در حال حاضر در یک روند صعودی قرار گرفته و به عملکرد مثبت قیمت خود در آخر هفته ادامه می‌دهد. با این حال، کندل‌های قرمز متناوب در نمودار هفتگی این رمز ارز نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان فعال هستند و هنوز با رشد اصلی قیمت سولانا فاصله داریم.

 

با نگاهی به اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، مشاهده می‌شود که شاخص قدرت نسبی RSI برای سولانا در منطقه خنثی بین منطقه اشباع فروش 35 و منطقه اشباع خرید 75 روی 50 است. اندیکاتور MACD (میانگین متحرک همگرایی/واگرایی) در حال حاضر در منطقه خرید قرار دارد که یک سیگنال صعودی است.

 

علاوه بر این، نوارهای هیستوگرام سبز هستند و نشان می دهند که روند صعودی در پیش است و در صورت تداوم روند صعودی، SOL احتمالاً در روزهای آینده یک روند صعودی پایدار خواهد داشت. برای تحلیل دقیق‌تر نیاز است که کاربرها براساس استراتژی خود اقدام کنند.

 

آیا قیمت سولانا 25 دلار را رد می‌کند؟

شکستن سطح مقاومت 22.50 دلار، به افزایش قیمت سولانا و بازیابی سطح مقاومت روانی 25 دلار کمک می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، SOL احتمالاً پس از شکستن 22 دلار به سطح مقاومت 23.00 دلار صعود خواهد کرد.

 

با این حال در کوتاه مدت و به دلیل شرایط کلی بازار کریپتوکارنسی که نزولی است، ممکن است قیمت سولانا به زیر 20 دلار نیر نفوذ کند. باید دید در هفته پیش رو سولانا می‌تواند به افزایش قیمت خود ادامه دهد یا نه.

منبع : newsbtc

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

معرفی پروژه یس کوین تلگرام | آموزش استخراج Yescoin در تلگرام