اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ایردراپ SEI نهایی شد | شرایط دریافت ایردراپ SEI چیست؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

753

زمان مطالعه :

4 دقیقه
ایران

25مرداد1402|39:20

شرایط دریافت ایردراپ SEI

ایردراپ SEI یکی از جالب‌ترین ایردراپ‌ ها در دنیای ارز دیجیتال است که هر گوشه از دنیای وب 3 را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس از لیست شدن SEI در صرافی‌های معروف، شرایط مربوط به ایردراپ SEI نیز منتشر شد که علاوه بر فعالان تست نت پروژه، شامل کاربران فعال تعداد زیادی از بلاک چین‌های مطرح نیز می‌شود.

ایردراپ SEI

ایردراپ SEI یک ایردراپ واقعاً «میان زنجیره‌ای» (cross-chain) است که کاربران پیشگام فناوری بلاک چین را از بسیاری از اکوسیستم‌ها شناسایی می‌کند. کاربران محبوب‌ترین بلاک چین‌ها در سال 2023 احتمالاً در لیست سفید قرار می‌گیرند و واجد شرایط شرکت در ایردراپ می‌شوند.

 

وقتی شبکه مین نت عمومی راه اندازی شد کاربران قادر به بررسی این خواهند بود که آیا واجد شرایط ایردراپ SEI هستند یا خیر.  کاربران با مراجعه به سایت https://app.sei.io/ خواهند توانست توکن‌های جایزه خود را دریافت کنند. پیش از بررسی واجدان شرایط ایردراپ SEI کمی به بررسی خود پروژه می‌پردازیم.

پروژه SEI

پروژه Sei یک بلاک چین لایه اول منبع باز و بدون نیاز به مجوز است که به طور خاص در پاسخ به کاربرد اساسی بلاک چین‌ها، یعنی توانایی تبادل دارایی های دیجیتال، طراحی شده است. همانطور که دارایی های دیجیتال ( از NFT ها و دارایی های بازی گرفته تا DeFi ) همچنان در حال رشد هستند، تقاضا برای بلاک چین‌هایی که کارایی بالا دارند نیز افزایش می‌یابد.

 

در پاسخ به این نیاز، Sei به عنوان مقصدی ایده آل برای برنامه‌های کاربردی با کارایی بالا و تجربه کاربری خیلی بهتر‌، در Web3 طراحی شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، Sei با تاکید بر سرعت، عملکرد و نوآوری های تکنولوژیکی ساخته شده است.

 

به لطف استفاده از فناوری‌های پیشرفته، می‌توان مزایایی مانند نهایی شدن در سریع‌ترین زمان در بین بلاک‌چین‌ها، توان عملیاتی بالقوه بالاتر از حداکثر تئوری هر لایه دوم ساخته شده بر روی اتریوم، و تأخیر کم را برای پروژه نام برد. این ویژگی‌ها شامل پردازش موازی، نهایی شدن فوری بلاک، و مکانیسم‌های جدید برای انتشار و پردازش کارآمد بلاک است.

 

بلاکچین Sei یک گام هم فراتر رفته است و زیرساختی را فراهم می‌کند که به هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، امکان می‌دهد تعامل با برنامه‌های web3 را با سرعت پلک زدن تجربه کنند. بنابراین، Sei نه تنها کارایی را تسهیل می‌کند، بلکه یک سطح کاملاً جدید از برنامه Web3 را ارائه می‌کند.

 

شرایط دریافت ایردراپ SEI

 

شرایط دریافت ایردراپ SEI

برای شرکت کردن در این ایردراپ، کاربرانی که در لیست سفید قرار گرفته‌اند باید رمزارزهای مشخص شده توسط تیم را از طریق پل بلاک چین به SEI انتقال دهند تا بدین ترتیب مشمول ایردراپ شوند. بنیاد Sei از نزدیک با شرکای خود همکاری کرده است تا کاربران فعال در بلاک چین‌های زیر را شناسایی کند.

 

  • سولانا
  • اتریوم
  • آربیتروم
  • پالیگان
  • زنجیره هوشمند بایننس
  • اوسموسیس

 

این به این معنی است که کاربران فعال در بلاک چین‌های بالا در صورت انتقال رمزارزهای تعریف شده به SEI شانس دریافت ایردراپ SEI را خواهند داشت. این زنجیره‌ها به این دلیل انتخاب شدند که کاربران آن‌ها بیشترین فعالیت را در میان بلاک‌چین‌های امروز بر عهده دارند.

 

کاربران فعال در هر یک از این زنجیره‌ها احتمالاً می‌توانند در این ایردراپ شرکت کنند. اولین قدم در این مسیر ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال Sei مانند Compass خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که کیف پول‌های Sei بیشتری در روزهای آینده برای شبکه اصلی آماده شوند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

اگر برای اولین بار است که کیف پول را نصب می‌کنید، لطفاً دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که عبارت بازیابی خود را ایمن نگه دارید. اگر قبلاً یکی از این کیف پول‌ها را به عنوان بخشی از آزمایش آتلانتیک 2 نصب کرده‌اید، لطفاً مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید و به Pacific-1 Mainnet متصل است.

 

پس از نصب کیف پول دستورالعمل‌های موجود در برگه «Airdrop» را دنبال کنید تا یک کیف پول ارز دیجیتال خارج از زنجیره موجود را به یک آدرس کیف پول Sei پیوند دهید و روی هر یک از توکن‌های فهرست‌شده در رابط کاربری Sei bridging UI پل بزنید.

 

برای انتقال ارزهای دیجیتال از بلاک چین‌های ذکر شده به SEI پل‌های wormhole و Axelar مطرح شده‌اند اما این پل‌ها اساسا از بنیاد Sei جدا هستند و بنیاد Sei هیچ تأثیری بر پروتکل‌های Wormhole و Axelar ندارد. توکن‌های قابل انتقال برای هر یک از بلاک چین‌ها در پل‌ Wormhole به صورت زیر است.

 

  • اتریوم: USDC، ETH، WBTC
  • آربیتروم: USDC.e (arbUSDC)
  • پالیگان: USDC (maticUSDC)
  • آبتیمیسم: USDC (opUSDC)
  • سولانا: USDC (solUSDC)
  • بی ان بی: USDT (bnbUSDT)

 

با استفاده از پروتکل IBC در شبکه Osmosis نیز امکان انتقال ارزهای Atom و OSMO وجود دارد. برای پل Axelar نیز توکن‌ها و شبکه‌های قابل انتقال به SEI به صورت زیر هستند.

 

  • اتریوم: axlUSDC
  • آربیتروم: axlUSDC
  • پالیگان: axlUSDC
  • زنجیره بی ان بی : axlUSDC

 

در حال حاضر هنوز به طور دقیق مشخص نیست که فرایند این انتقال‌ها و مشخص شدن افرادی که شامل ایردراپ شدند به چه شکل است اما به طور قطع کاربران دیگر بلاک چین‌ها باید کار انتقال رمز ارزها به SEI را انجام دهند.

 

 

منبع : sei

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap