اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ایردراپ Reunit به هولدرهای stg | آیا ایردراپ لیر زیرو نزدیک است؟

نویسنده : عارفه مدنی

242

زمان مطالعه :

۱ دقیقه
ارزهای دیجیتال

27فروردین1402|59:08

ایردراپ Reunit

پروژه «ریونیت» (Reunit) اولین کیف پولی است که بر روی پروتکل Layerzero ساخته شده است. با استفاده از ریونیت، شما قادر خواهید بود تا توان خرید خود را با استفاده از وجوه موجود در چندین بلاکچین، در یک تراکنش و با یک کلیک مهار کنید. در روزهای گذشته خبر ایردراپ Reunit به هولدرهای stg منتشر شده است که این مساله احتمال ایردراپ Layerzero را نیز برای  فعالان اکوسیستم لیرزیرو افزایش داده است.برای این که بفهمید مشمول ایردراپ Reunit هستید یا خیر به ادامه مقاله مراجعه کنید.

 

چگونه بفهمیم مشمول ایردراپ Reunit هستیم؟

برای اینکه بفهمید مشمول ایردراپ Reunit هستید، وارد سایت رسمی این پروژه به آدرس (https://web.everywhere.finance/#contentAirdrop) شده و کیف پول خود را به آن وصل کنید. پس از اتصال کیف پول، از قسمت (Check your Airdrop eligibility)، شبکه‌ای که در آن توکن‌های STG خود را استیک کرده‌اید را انتخاب کنید. آدرس این شبکه را از کیف پول کپی کرده و در قسمت «Address» نمایش داده شده وارد کنید. پس از انتخاب گزینه cheak my eligbility همانند تصویر زیر اینکه مشمول دریافت ایردراپ ریونیت هستید یا خیر به شما نمایش داده می‌شود.

البته نکته مورد توجه آن است که اگر مشمول ایردراپ Reunit هم شده باشید، تا زمان ارائه نسخه beta phase 2 که به احتمال زیاد در may 2023 عرضه خواهد شد، امکان برداشت توکن‌های ریونیت وجود ندارد . توجه داشته باشید که ایردراپ Reunit تنها به کاربرانی که قبل از مارچ 2023 توکن STG استیک کرده بودند تعلق می‌گیرد.

در مجموع تعداد توکن‌های پروژه Reunit برابر 10 میلیون است که از این میزان ۲ میلیون توکن ریونیت برای ایرداپ در نظر گرفته شده است. میزان توکن‌های ایردراپ شده به هر کاربر بر اساس تعداد توکن‌های STG استیک شده تعیین می‌شود و تا زمان راه‌اندازی نسخه بتا قابل برداشت نیست. در حال حاضر قیمت توکت ریونیت در سایت کوین مارکت کپ برابر با $2.77 می‌باشد.

 

ایردراپ Reunit

 

ایردراپ ریونیت مقدمه‌ای برای ایردراپ لیر زیرو ؟

پروژه Stargate Finance اولین پروژه ساخته شده در تیم پروژه Layerzero است. این پروژه به عنوان یک صرافی غیر متمرکز میان بلاک چینی فعالیت می‌کند که در حال حاضر اولویت آن مبادله استیبل کوین‌ها است. از نظر تئوری می‌توان با استفاده از این پروژه هر رمز ارزی را در یک بلاک چین به هر رمز ارز دیگری در بلاک چین دیگر تنها با یک کلیک تبدیل کرد.

کاربران با استفاده از استارگیت علاوه بر تبدیل توکن‌های خود به ارز‌های مختلف در در بلاک چین ‌های متفاوت، امکان تامین نقدینگی در استخرهای موجود و کشت توکن‌های تامین نقدینگی LP برای به دست آوردن توکن STG را دارند. حاکمیت پروژه استارگیت به صورت دائو می‌باشد و کاربرانی که توکن STG را استیک کرده باشند، با دریافت توکن‌های veSTG شانس رای‌دادن به پروپوزال‌های ارائه شده را پیدا می‌کنند. فعالیت در پروژه استارگیت می‌تواند یکی از راه‌های کسب شانس دریافت ایردراپ توکن ZRO باشد.

ایردراپ Reunit به هولدرهای STG نشان داد که پروژه‌های ساخته شده بر روی لیر زیرو به کاربران اکوسیستم خود اهمیت زیادی می‌دهند و همین مساله احتمال ایردراپ پروژه اصلی لیرزیرو را نیز بیشتر می‌کند. هنوز به صورت رسمی خبری مبنی بر ایردراپ لیرزیرو منتشر نشده است اما با توجه به احتمال بالای آن پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله  ایردراپ Layerzero شانس خود را برای دریافت توکن ZRO افزایش دهید.

منبع : web.everywhere.finance

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد