اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال: بیت کوین تا اتم

نویسنده : علی‌اکبر اکبرزاده

496

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوینتحلیل

02بهمن1401|31:17

بازار ارز دیجیتال دوباره رونق گرفته است و به دنبال رشد بازار بورس آمریکا و به خصوص شاخص نزدک، بیت کوین حدود 40 درصد رشد داشته است. در تحلیل تکنیکال منتشر شده قبلی در مورد نقاطی که امکان رشد از آن‌ها وجود داشت را مشخص کردیم و اکنون بعد از رشد اکثرهای بازار، با تحلیل دیگری در خدمت شما هستیم تا شاید این موارد بتوانند در ترید شما کاربرد داشته باشند.

در این تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از روش پرایس اکشن استفاده کرده‌ایم و نقاط و نواحی‌ای که بیشترین احتمال چرخش قیمت را دارند مشخص کرده‌ایم. در نظر داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا برای دریافت دیدگاه بوده و برای ترید و معامله نیاز به تایید بیشتر و تحلیل شخصیت خودتان دارید. تحلیل تکنیکال بیت کوین، اتریوم، اتوم، آدا و دامیننس تتر در ادامه برای شما آماده شده است.

این تحلیل‌ها در تام فریم 4 ساعته و 1ساعته انجام شده و تا هفته آینده و شروع هفته معاملاتی جدید معتبر هستند. بعد از این زمان نیاز به بررسی دوباره و پیدا کردن نواحی پرایس اکشنی جدید دارند. در این تحلیل‌ها نواحی عرضه با رنگ قرمز و نواحی تقاضا با رنگ سبز مشخص شده‌اند. در نواحی تقاضا باید با مشاهه تاییدیه‌های دیگر وارد معامله خرید و در نواحی عرضه وارد معامله فروش شویم. دقت کنید که بدون تاییدیه به هیچ وجه وارد معامله نشوید.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین بعد از یک رنج طولانی مدت بالاخره توانست خودش را از منطقه 16 الی 17 هزار رها کند. این ارز دیجیتال اکنون در حوالی 23 هزار دلار معامله می‌شود و همینجا یک ناحیه عرضه نه چندان قوی دارد که انتظار می‌رود بعد از باز شدن بازارهای جهانی در روز دوشنبه، این ناحیه نیز رد شود. با این حال نواحی عرضه و تقاضای مشخص شده در تصویر زیر مشخص است که با رسیدن به نواحی عرضه می‌توانید با دیدن تریگر فروش و داشتن تاییدیه وارد معامله فروش شوید. در حال حاضر مومنتوم صعودی است و معاملات لانک منطقی‌تر هستند تا اینکه یک ناحیه تقاضا شکسته شده و به آن پولبک زده شود.

نواحی تقاضا نیز با رنگ سبز مشخص شده‌اند که با دیدن تاییدیه در تایم فریم‌های پایین‌تر می‌توانید وارد معامله لانگ یا خرید شوید. توصیه می‌شود در صورتی که از قبل کوین خاصی را هولد کرده‌اید، در نواحی عرضه کم کم اقدام به فروش کنید. زیرا برخی از داده‌های اقتصادی خبر از رکود در اقتصاد ایالات متحده و دنیا را می‌دهند و بیت کوین و ارز دیجیتال تا به حال تجربه حضور در رکود را نداشته‌اند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتریوم

طبق تحلیل گذشته اتریوم می‌توانست از ناحیه سبز مشخص شده به بالا حرکت کند که بعد از یک توقف در ناحیه عرضه، دوباره به مسیر خودش ادامه داد و به خوبی مومنتوم صعودی خودش را حفظ کرده است. اتریوم از اینجا به بعد احتمالا بتواند رشد بهتری را نسبت به بیت کوین تجربه کند و در اصلاحات نیز از بیت کوین افت کمتری داشته باشد.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتریوم

با این حال اتریوم نیز مانند بیت کوین در یک ناحیه عرضه گیر افتاده است که دلیل درجا زدن موقت و اندک آن نیز تعطیل بودن بازارهای جهانی باشد و این ناحیه قدرت زیادی برای به عقب بردن اتریوم ندارد. به خصوص که این ناحیه قبلا سه بار وظیفه خود را انجام داده و اکنون حریف مناسبی به نظر نمی‌رسد. ناحیه بعد بر سر راه اتریوم منشا حرکت نزولی این ارز دیجیتال است که احتمالا باعث برگشت کامل و نزولی شدن روند اتریوم شود.

تا آن زمان می‌توان در نواحی عرضه مشخص شده، با دیدن تریگر و داشتن تاییدیه در تایم فریم‌های پایین‌تر اقدام به فروش در این نواحی کرد. در نواحی تقاضا که با رنگ سبز مشخص شده‌اند نیز با دیدن تاییدیه مناسب می‌توان وارد معامله خرید یا لانگ شد. با در نظر داشتن این نکته که اتریوم از اینجا به بعد احتمالا بهتر از بیت کوین حرکت خواهد کرد، خرید اتریوم در نواحی تقاضای این دو ارز منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتریوم

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کاردانو (ادا)

آدا یا کاردانو نیز یکی دیگر از پرچمداران بازار ارزهای دیجیتال است که به دنبال بیت کوین وارد روند صعودی موقت شده است. در تصویر زیر می‌توانید نواحی عرضه و تقاضای مشخص شده برای این ارز دیجیتال را مشاهده کنید که در نواحی عرضه با رنگ قرمز می‌توان با دیدن تاییدیه مناسب، اقدام به فروش و با در نواحی تقاضا با رنگ سبز با دیدن تاییدیه‌های مناسب در تایم‌فریم‌های پایین‌تر، اقدام به لانگ یا خرید کرد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کاردانو

در بین اتریوم و بیت کوین و آدا، به نظر می‌رسد با وجود رشد درصدی خوب آدا، خرید کاردانو در نواحی تقاضا، خرید منطقی‌تری نسبت به دیگر ارزهای معرفی شده تا اینجا باشد.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتوم

ارز دیجیتال اتم همیشه یکی از محبوب‌ترین‌ ارزها در بولران‌ها بوده‌‎اند و در این روند صعودی نیز توانسته خود را اثبات کند. شاید اتوم به اندازه سولانا یا آپتوس چند برابر نشده باشد؛ اما باز هم می‌توان با ریسک بر روی نواحی تقاضا نسبت به خرید و سود از ان اقدام کرد. نواحی عرضه نیز در نمودار مشخص شده‌اند که با دیدن تریگر فروش و مشاهده تاییدیه‌های مناسب در تایم‌فریم‌های پایین‌تر می‌توانید سبدتان را از اتوم سبک کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتوم

 

تحلیل تکنیکال دامیننس تتر

دامیننس‌ هر ارزی و به خصوص دامیننس تتر، برای داشتن ایده و دید خوب نسبت به بازار اهمیت دارد. در صورتی که دامیننس تتر در یک روند نزولی قرار داشته باشد، می‌توان به بالا رفتن بازار امید داشت؛ زیرا هرچه تتر در بازار کمتر شود، به معنای خریداری شدن ارزهای دیجیتال دیگر است.

در این تحلیل مشاهده می‌کنید که تتر، که اکثرا به خاطر چاپ زیاد تتر در هفته‌های گذشته بوده است، در یک روند نزولی قوی قرار دارد؛ اما به زودی به نواحی‌ای خواهد رسید که می‌تواند باعث رشد و افزایش تسلط تتر بر روی بازار بشود. با رسیدن دامیننس تتر به این نقاط می‌توان کم کم به فکر نزولی شدن بازار افتاد.

تحلیل دامیننس تتر

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin