اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تاریخ دقیق فروش نات کوین مشخص شد |شروع معامله از 27 اردیبهشت

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

872

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

20اردیبهشت1403|06:09

تاریخ دقیق فروش نات کوین مشخص شد

بالاخره تاریخ دقیق فروش نات کوین با خبر لیست شدن نات کوین در بای بیت به عنوان اولین صرافی منتشر شد. طبق اطلاعیه های رسمی منتشر شده در وبسایت صرافی Bybit و صفحات اجتماعی پروژه نات کوین، از 27 اردیبهشت مصادف با 16 می 2024 فروش نات کوین به صورت اسپات در این صرافی آغاز می شود.

 

تاریخ دقیق فروش نات کوین مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تاریخ دقیق فروش نات کوین با خبر لیست شدن نات کوین در بای بیت به عنوان اولین صرافی منتشر شد و با این اتفاق رویای تبدیل شدن توکن های درون بازی به توکن‌های ارزشمند به واقعیت پیوست. طبق اطلاعیه منتشر شده از هم‌اکنون امکان دیپازیت نات کوین به صرافی به وجود آمده و پس از لیست شدن نات کوین در بای بیت در تاریخ 27 اردیبهشت امکان معامله NOT برای کاربران فراهم خواهد شد.

 

علاوه برمشخص شدن تاریخ دقیق فروش نات کوین در بای بیت، تیم پروژه از اضافه شدن نات کوین به قسمت Jumpstarter صرافی OKX خبر داد. بخش Jumpstarter این صرافی بخشی برای توکن‌های جدید و پرپتانسیل است که امکان استخراج توکن‌ها را پیش از لیست شدن نهایی آن ها به کاربران می‌دهد و مقدمه‌ای برای مشخص شدن تاریخ دقیق فروش نات کوین در این صرافی است.

 

رویه استخراج توکن‌های مختلف برای با یکدیگر فرق دارد. برای پروژه نات کوین کاربران می‌توانند با خرید تن کوین و استیک کردن آن از تاریخ 13 می تا 16 می (24 تا 27 اردیبهشت) به ماین نات کوین بپردازند. 1.25 درصد از کل نات کوین‌ها برای این فرایند در نظر گرفته شده است و هرچه کاربران TON بیشتری را به مدت بیشتری استیک کرده باشند، نات کوین‌های بیشتری به دست خواهند آورد.

 

تاریخ دقیق فروش نات کوین در بای بیت و Okx

 

تاریخ دقیق فروش نات کوین در دیگر صرافی‌ها؟

تاریخ دقیق فروش نات کوین در بای بیت به صورت رسمی توسط تیم پروژه و صرافی تایید شده است. با توجه به اضافه شدن نات کوین به قسمت Jumpstarter صرافی OKX انتظار می رود این صرافی نیز تاریخ دقیق فروش نات کوین را همان تاریخ 27 اردیبهشت تعیین کند. اما هنوز در مورد صرافی های دیگر اطلاعاتی نه از طرف تیم پروژه و نه از طرف صرافی‌ها منتشر نشده است.

 

به هر حال هنوز یک هفته تا تاریخ دقیق فروش نات کوین وقت باقی مانده است و به احتمال زیاد صرافی‌های بیشتری در این مدت خبر از لیست شدن نات کوین خواهند داد و یک شروع قدرتمند برای این پروژه شکل خواهد گرفت. از آن‌جایی که قیمت هر 10000 نات کوین (پس از حذف سه صفر) در حال حاضر به صورت NFT برابر با حدود 80 دلار است، قیمت اولیه احتمالی هر نات کوین انتظار می رود برابر با 0.8 سنت باشد.

 

البته براساس عرضه و تقاضای شکل گرفته در صرافی در تاریخ دقیق فروش نات کوین، این عدد می‌تواند نوسانات زیادی داشته باشد. توجه داشته باشید که هنوز گزینه Claim برای نات کوین در ربات بازی فعال نشده است. به محض فعال شدن این گزینه شما امکان اضافه کردن توکن‌های خود را به کیف پول TON خواهید داشت که این کار مستلزم ایجاد کردن کیف پول شبکه TON و اضافه کردن مقداری ارز TON برای پرداخت هزینه‌های انتقال است.

 

بهترین کیف پول برای این کار Tonkeeper است که به راحتی می‌توانید آن را برای اندروید و IOS تهیه کنید و حساب کاربری خود را در شبکه TON ایجاد کنید. برای خرید ارز TON نیز می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید و پس از خرید به راحتی آن را به کیف پول خود انتقال دهید تا با استفاده از آن امکان کلیم و انتقال نات کوین برای شما در تاریخ دقیق فروش نات کوین فراهم شود.

 

توجه داشته باشید که با مشخص شدن تاریخ دقیق فروش نات کوین در بای بیت و دیگر صرافی‌ها، نات کوین در صرافی ارز دیجیتال رابکس نیز لیست خواهد شد و شما پس از کلیم کردن نات کوین‌های خود امکان انتقال آن‌ها  به رابکس و خرید و فروش آن‌ها را به دست خواهید آورد. اگر هنوز حساب کاربری خود را در صرافی ایجاد نکرده‌اید با مراجعه به وبسایت صرافی ارز دیجیتال رابکس ثبت نام و احراز هویت خود را نهایی کنید تا با لیست شدن نات کوین به سرعت به معامله توکن‌های خود بپردازید.

منبع : Bybit

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • حسین نجاتی 20 اردیبهشت 1403

    بالاخره داره لیست میشه. امیدوارم قیمتش خیلی بیشتر از قیمت فعلی بشه

    • مهدی رضائیان 20 اردیبهشت 1403

      پرسود باشه براتون

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

معرفی پروژه یس کوین تلگرام | آموزش استخراج Yescoin در تلگرام

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری