اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس Coinbase

نویسنده : مهدی رضائیان

674

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ایرانصرافی‌ها

13آذر1401|36:08

اضافه شدن 3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس

یکی از اخبار مهم و تاثیرگذار در قیمت ارزهای دیجیتال، خبر لیست شدن آن‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگ و معتبر است. در 4 دسامبر 2022 خبر قرار گرفتن 3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس برای تحقیقات اولیه منتشر شد که می‌تواند گزینه نهایی برای لیست شدن در این صرافی باشد. با لیست شدن یک رمز ارز در صرافی بخشی از نقدینگی کاربران در صرافی به معامله ارز دیجیتال جدید اختصاص پیدا می‌کند و افزایش تقاضا برای خرید توکن یا کوین ارز دیجیتال باعث افزایش قیمت آن می‌شود.

صرافی کوین بیس Coinbase یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال بین المللی مستقر در آمریکا است که معمولا فهرست شدن رمز ارزهای جدید در آن با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه می‌شود. پیش از این کوین بیس رمز ارزهایی که قرار بود در صرافی لیست شوند را معرفی می‌کرد که این مساله باعث سو استفاده افراد آگاه از این خبر می‌شد. به منظور جلوگیری از این اتفاق کوین بیس فهرست تمام ارزهایی که در حال بررسی هستند را پیش از انجام بررسی‌های نهایی برای لیست شدن منتشر می‌کند.

 

3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس

در آخرین اطلاع رسانی 3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس برای تحقیقات انتخاب شده که ممکن است پس از بررسی‌های لازم به فهرست ارزهای پشتیبانی شده صرافی اضافه شود. این سه ارز شامل توکن‌های پروژه‌های Treasure (با توکن MAGIC)، پروژه Rocket Pool (با توکن RPL) و پروژه Aragon (با توکن ANT) است.

پروژه Treasure یک کنسول بازی ویدیویی غیرمتمرکز است که بازی‌ها و کامیونیتی‌ها را از طریق ایده‌ها، توکن MAGIC و توکن NFT به هم وصل می‌کند. این توکن در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده و در حال حاضر در رتبه 230 بر اساس ارزش بازار قرار دارد و با قیمت 0.6 دلار معامله می‌شود. این رمز ارز دز طی یک روز گذشته با رشد بیش از 15 درصدی همراه بوده است.

پروژه Aragon دومین ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس است که یک پلتفرم حاکمیتی غیرمتمرکز بر روی بلاک چین اتریوم است. با استفاده از آراگون کاربران می‌توانند سامانه‌های مدیریت غیرمتمرکز خود به شکل دائو را به راحتی ایجاد و استفاده کنند. توکن این پروژه با نماد ANT در حال حاضر با قیمت 2.2 دلار معامله می‌شود و در رتبه 182 بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

سومین پروژه‌ای که صرافی کوین بیس رمز ارز آن را در فهرست ارزهای قابل بررسی خود پروژه Rocket Pool است. این پروژه به عنوان یک استخر استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. RPL توکن حاکمیتی این پروتکل است و در زمان نگارش مقاله با قیمت 20 دلار معامله می‌شود. این توکن از نظر ارزش بازار در رتبه 215 قرار دارد.

 

ارز دیجیتال جدید در صرافی کوبن بیس

 

معیارهای لیست شدن ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال معروف مثل صرافی کوین برای لیست کردن رمز ارزها از معیارهایی مثل بررسی توکنومیکس پروژه، تیم مدیریتی پروژه و بررسی سایر معبیارهای بنیادی استفاده می‌کنند. جدای از این مساله، میزان توجه کاربران و معامله‌گران به رمز ارزهای مختلف از دیگر دلایل لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها است.

در اوایل سال جاری، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، اعلان کرد که صرافی تا جایی که ممکن است و استانداردهای شرکت اجازه می‌دهد به دنبال لیست کردن دارایی‌های دیجیتال است. در نگاه جدید، آرمسترانگ لیست شدن یک ارز دیجیتال جدید به صرافی را با اضافه شدن یک محصول جدید به آمازون مقایسه می‌کند.

««اضافه کردن توکن جدید به صرافی مشابه آمازون یا چیزی شبیه به آن است که در آن ممکن است یک محصول سه ستاره یا پنج ستاره باشد، اما اگر یک محصول به طور مداوم نمره یک از کاربران دریافت کند، احتمالاً تقلبی یا معیوب یا چیزی شبیه به آن است و شاید آمازون آن را حذف کند.» این سخنان نشان می‌دهد که صرافی کوین بیس رویکرد آسان‌تری برای فهرست کردن رمز ارزها در پیش گرفته است و ممکن است پس از تحقیقات این 3 ارز دیجیتال جدید در صرافی کوین بیس اضافه شوند.

 

منبع : dailyhodl

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش