اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

جذب سرمایه ۱۲۰ میلیون دلاری لیر زیرو Layerzero | اخبار رابکس

نویسنده : عارفه مدنی

161

زمان مطالعه :

1
بلاکچین

16فروردین1402|49:11

جذب سرمایه لیر زیرو

«لیر زیرو» (LayerZero) یک پروتکل ارتباطی بین بلاک چین‌های مختلف است که برای حل مشکلات پل‌های بلاک چینی موجود به وجود آمده است. این پروژه به موضوع ایمن‌سازی پیام‌های زنجیره‌ای که در سال‌های اخیر بسیار حاد شده است، توجه می‌کند و باعث بالاتر رفتن امنیت پل‌های بلاک چین می‌شود.

لیر زیرو با مشارکت ۳۳ سرمایه گذار ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه برای افزایش تعداد کارمندان و گسترش حضور پروتکل پیام رسانی زنجیره‌ای در منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند، ارزش این شرکت به ۳ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه مقاله به اهمیت وجود لیر زیرو و نتیجه جذب سرمایه در آن می‌پردازیم.

 

لیر زیرو و جذب سرمایه ۳ میلیارد دلاری

توسعه دهنده پروتکل پیام رسانی زنجیره ای (لیر زیرو) «LayerZero» طبق اعلامیه 4 آوریل، 120 میلیون دلار دیگر جذب سرمایه کرده است. این شرکت قصد دارد از سرمایه خود برای افزایش تعداد کارکنان و گسترش دامنه فعالیت به منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده کند. این شرکت در گذشته هم 135 میلیون دلار در مارس 2022 جذب کرده بود.

LayerZero Labs که به خاطر پروتکل پیام‌ رسانی متقابل خود با نام لیر زیرو شناخته می‌شود، اغلب برای ایجاد پل‌های دارایی بین شبکه‌های بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تکمیل این دور جذب سرمایه، ارزش این شرکت اکنون به 3 میلیارد دلار رسیده است. لیر زیرو همچنین از حامیان پل چند زنجیره ای Stargate نیز است.
به گزارش cointelegraph رایان زریک، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری LayerZero Labs، عنوان کرده است که جمع آوری سرمایه جدید به ایجاد یک محیط چند زنجیره ای کمک می‌کند که در آن برنامه‌ها می‌توانند بهترین استفاده را از مزایای منحصر به فرد هر شبکه داشته باشند. آینده‌ای را تصور کنید که در آن یک برنامه کاربردی تنها بتواند از سرعت Solana، امنیت اتریوم و ذخیره‌سازی فایل‌های ارزان Arweave با هم استفاده کند و در عین حال به طور کامل نیاز‌های کاربر را براورده کند.
لیر زیرو
 رایان زریک در  ادامه بیان کرد: «این چشم انداز ما است که با پروتکل لیر زیرو بتوانیم به طور یکپارچه همه بلاک چین‌ها را به هم متصل کنیم و برنامه‌های کاربردی زنجیره ای را قادر سازیم تا در بلاک چین‌های مختلف ساخته شوند و بهترین تجربه کاربری در نوع خود ایجاد شود». در حال حاضر صرافی‌های غیرمتمرکز پرطرفدار فضای دیفای مانند یونی سواپ، سوشی سواپ و پنکیک سواپ برای انجام تراکنش‌های بین زنجیره‌ای از پروتکل LayerZero استفاده می‌کنند.

براساس گزارش Chainanalysis، تامین امنیت پیام‌های زنجیره‌ای در سال‌های اخیر به امری نگران کننده تبدیل شده است، زیرا در سال 2022 بیش از 3 میلیارد دلار از پل‌های بلاک چین به سرقت رفته است. در 31 ژانویه، LayerZero با کسب 37.58 درصد از آرا، تبدیل به پروتکل پل Uniswap برای حاکمیت زنجیره ای بین اتریوم و زنجیره BNB شد و پس از Wormhole در رده دوم قرار گرفت. در 30 مارس، Gnosis اعلام کرد که LayerZero با پلتفرم میان زنجیره‌ای خود به نام Hashi، ادغام خواهد شد تا امنیت پل های بلاک چین را بیشتر کند.

LayerZero سعی کرده است این مشکل را با استفاده از یک relayer و اوراکل برای ایمن‌سازی پیام‌ها حل کند، که در آن پیام تنها در صورتی تایید می‌شود که هم relayer و هم اوراکل در مورد معتبر بودن آن توافق کنند. پروژه لیرزیرو هنوز کوین خود را راه‌اندازی نکرده است و به همین دلیل مستعد ایردراپ برای کاربران است. برای آموزش کامل ایردراپ این پروژه به مقاله «معرفی پروژه لیر زیرو (Layerzero) | آموزش شرکت در ایردراپ Layerzero» مراجعه کنید.

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟