اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بررسی جامع پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ Top Invest Group

نویسنده : مهدی رضائیان

6107

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

08مهر1402|58:12

پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ top invest group

وبسایت تاپ اینوست گروپ Top Invest Group ادعا می‌کند که می‌تواند از سرمایه شما سود بسازد و به صورت ماهانه سود ثابت بین 10 درصد تا 16 درصد را در اختیار شما قرار دهد. سوال اینجا است که آیا با پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ روبه‌رو هستم یا این پروژه به صورت قانونی فعالیت می‌کند؟ در این مقاله به بررسی این پروژه و پاسخ سوال آیا Top Invest Group کلاهبرداری است می‌پردازیم.

 

  • برای خرید بیت کوین و بیش از 1000 ارز دیجیتال معتبر بازار به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ

بدون هیچگونه بررسی اولیه و فقط با اشاره به این نکته که این پروژه برای کاربران خودسود ماهانه 10 تا 16 درصد ارائه می‌دهد، می‌توان گفت با پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ روبه‌رو هستیم. سود ثابت معرفی شده در این پروژه انقدر بالا است که هر آدمی را وسوسه می‌کند تا سرمایه خود را در اختیار تیم پروژه قرار دهد. اما باید توجه داشته باشید که اعداد و ارقام گفته شده تنها یک دام بزرگ برای افراد ناآگاه است.

 

در دنیای سرمایه‌گذاری بازارهای مالی هیچ شرکت معتبری را نمی‌توان پیدا کرد که سود ثابتی را برای مشتریان خود تضمین کند زیرا ماهیت بازارهای مالی به گونه‌ای است که هیچ شخص یا گروهی نمی‌تواند حتی با دانش و تجربه بسیار بالا آینده بازار را مشخص و تضمین کند. جدای از معرفی سود ثابت عدد اعلام شده نیز عدد مشکوک و شبهه برانگیزی است.

 

در دنیای امروز کمتر شرکت مالی را می‌توان یافت که سودآوری ماهانه 16 درصد داشته باشد. بسیاری از بانک‌های بین‌المللی سود سالانه زیر 10 درصد دارند. وقتی شرکتی به ناشناسی Top invest Group ادعا می‌کند که ماهانه بین 10 تا 16 درصد سود تضمینی ارائه می‌کند، مشخصا باید ذهن خود را برای  کلاهبرداری تاپ اینوست گروه آماده کنید. در ادامه دلایل با بررسی پروژه دلایل بیشتری برای کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ معرفی می‌کنیم.

 

پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ

 

بررسی وبسایت تاپ اینوست گروپ

برای بررسی اطلاعات در مورد تاپ اینوست گروپ به وبسایت این پروژه  را با دامنه TopInvestGroup.com (+) مراجعه می‌کنیم. در قسمت About us این پروژه مشاهده می‌شود که فعالیت اصلی این پروژه ترید در بازارهای مالی فارکس، سهام، نفت و ارزهای دیجیتال معرفی شده است.

 

این پروژه مدعی است که یک تیم حرفه‌ای معامله‌گر تشکیل شده است که با پول مشتریان خود در بازارهای مالی فعالیت کرده و سود حاصل شده را بین خود و مشتری تقسیم می‌کند. توضیحات معرفی این تیم در وبسایت به صورت زیر است.

 

«گروه سرمایه گذاری برتر Top Invest Group متشکل از یک تیم معامله‌گر حرفه‌ای در فارکس، نزدک، نفت و ارز دیجیتال است که به طور رسمی در سال 2012 در یک دفتر کوچک شروع به کار کرد، سپس به سرعت رشد کرد و تبدیل به یک ابرقدرت بین المللی سرمایه گذاری شد.

 

هدف ما سود بردن برای همه است، حتی کسانی که تجربه و دانش کافی ندارند. ما تیم معامله‌گر متخصص با تجربه در سراسر جهان داریم. با تیم حرفه‌ای و ربات‌های تخصصی خود که در این بازارها فعالیت می کنیم، معاملات روزانه و ماهانه خود را انجام می دهیم. کلیه دارایی‌های کاربران تحت کنترل سازمان مالیاتی کشور بوده و مطابق با قوانین مالی بین‌المللی نظارت می‌شود.

 

ما مشتاق عملکرد هستیم. ما مالکیت عاطفی هر جنبه از کاری را که انجام می‌دهیم به عهده می‌گیریم و به تخصص قوی در زمینه موضوع و اشتهای سیری ناپذیر برای یادگیری اهمیت می‌دهیم.

 

ما یک گروه سرمایه گذاری برتر هستیم. ما می‌دانیم که کار انفرادی برای رسیدن به بهترین عملکرد مناسب نیست. ما به راه‌حل‌هایمان که از همکاری مداوم بین تیم‌های متنوع ما ناشی می‌شود، افتخار می‌کنیم.

 

ما یک امانت دار برای مشتریان خود هستیم. به زبان ساده، اهداف شما اهداف ما هستند. ما صدای شما، نیازهای شما و اهداف سرمایه گذاری شما را در هر تصمیمی که می گیریم نمایندگی می کنیم.»

 

 

پلن های سرمایه گذاری پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ

اگر به قسمت Plans وبسایت تاپ اینوست گوپ برید طرح‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده توسط این مجموعه را مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر دو پلن Loyalty و Fast در این صفحه معرفی شده است. طرح Loyalty طبق توضیحات سایت یک طرح موقتی است که سود بیشتری را برای کاربران وفادار پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ در نظر می‌گیرد. پلن‌های این طرح به صورت تصویر زیر است.

 

طرح های پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ

 

در مقابل طرح FAST طرح اصلی پروژه است که در همان هفت مدل روش Loyalty تعریف شده است و براساس میزان سرمایه‌گذاری کاربران سود 8 تا چهارده درصدی را به کاربران ارائه می‌کند. نکته مهم در مورد این طرح‌ها این است که قرارداد مربوط به همه آن‌ها یکساله است و تا یک سال کاربران نمی‌توانند اصل سرمایه خود را برداشت بزنند. علاوه بر این حداقل سود قابل برداشت 50 دلار است و هر دوشنبه تسویه انجام می‎‌شود.

 

طرح های پروژه کلاهبرداری top invest group

 

آیا Top Invest Group کلاهبرداری است؟

توجه به مطالب ذکر شده در بخش قبل می‌تواند جزپیات خوبی را در ارتباط با پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ در اختیار ما قرار دهد. نکته اول این است که شرکت ادعا می‌کند یک ابرقدرت بین‌المللی سرمایه‌گذاری است!! شما حتی یک فهرست معتبر شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر در دنیا پیدا نمی‌کنید که اسم Top invest group در آن امده باشد. حتی در دنیای جدید کریپتوکارنسی هم هیچ منبع معتبری از این شرکت نام نمی‌برد که خدا این نشان می‌دهد این ادعا به کل دروغ است.

 

تیم تاپ اینوست گروپ ادعا می‌کند که هدف این تیم سودآوری برای همه است. در حالی است که در اکثر بازارهای مالی سود یک نفر به معنی ضرر یک نفر دیگر است و اصولا سودآوری برای همه یک شعار دروغین برای جذب کاربر به تیم است. در صمن هیچ تیم یا گروه سرمایه‌گذاری هم نمی‌تواند ادعا کند که همواره سودده خواهد بود حال انکه تیم سود ثابت تضمین شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

نکته بعدی این است که پروژه ادعا می‌کند کلیه دارایی‌های کاربران تحت کنترل سازمان مالیاتی کشور بوده و مطابق با قوانین مالی بین‌المللی نظارت می‌شود. در این مورد چند سوال وجود دارد. اول اینکه کدام کشور؟ دوم اینکه اسناد مربوط به ثبت شرکت در این کشور کذایی کجا است؟ سوم اینکه اگر فعالیت قانونی مطابق با قوانین دولت‌ها است چرا واریز وجه فقط از طریق ارز دیجیتال است؟ چهارم اینکه جرا آدرس کیف پول تیم باری واریز ارز داپم عوض می‌شود؟

 

البته اگر به قسمت تماس با در وبسایت مراجعه کنید، اطلاعات تماس از طریق تلفن، تلگرام، واتس اپ و ایمیل را مشاهده خواهید کرد اما همچنان هیچ آدرسی از شرکت در هیچ کدام از صفحات وبسایت وجود ندارد که برای یک شرکت که خود را در اندازه شرکت‌های بزرگ بین‌المللی می‌بیند عجیب است.

 

نکته جالب توجه دیگر در وبسایت پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ این است که قسمتی با عنوان Cart وجود دارد که نشان‌دهنده پرداخت از سیستم بانکی است اما وقتی به این صفحه مراجعه کرده و طرح سرمایه‌گذاری خود را انتخاب می‌کنید با این پیام مواجه می‌شوید.

 

«با عرض پوزش، به نظر می رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست. اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید ترتیبات دیگری را انجام دهید، لطفاً با ما تماس بگیرید.» اگر به واتساپ تیم پیام دهید آن‌ها شما را دوباره به راه‌حل پراخت با ارز دیجیتال در شبکه ارز دیجیتال ترون ارجاع خواهند داد. مشخصا تیم نمی‌خواهد ردپایی در سیستم بانکی داشته باشد.

 

اگر Top invest group کلاهبرداری است چرا من شش ماه است سود دریافت می‌کنم؟

از آن‌جایی که طرح‌های سرمایه‌گذاری این پروژه یک ساله است شما نمی‌توانید اصل پول خود ار قبل از یکسال دریافت کنید. و تا رسیدن به زمان انقضای قرارداد شما تنها می‌توانید سود خود را در صورتی که بالای 50 دلار باشد در روزهای دوشنبه برداشت بزنید.

 

بنابراین، بسته به طرح انتخابی 7 تا 10 ماه اول سودی که به شما پرداخت می‌شود عملا سود نیست و برگشت اصل پول شما است و شما تا زمانی که اصل پول خود را دریافت نکرد‌اید نمی‌توانید مطمئن شوید که پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ به شما سود داده یا بخشی از اصل پول خود را برگشت داده است.

 

این مدل طرح به کاربران القا می‌کند که این پروژه کلاهبرداری نیست و به صورت منظم به آن‌ها سود می‌دهد. بنابرانی کاربران راضی می‌شوند که سرمایه خود را در پروژه بیشتر کنند یا تعدادی از دوستان و آشنایان خود را هم برای کسب سود به این پروزه معرفی کنند. در این بین کاربران اولیه می‌توانند اگر طمع نکنند اصل پول خود را هم برداشت بزنند اما در نهایت فروپاشی این سیستم با عدم ورود پول جدید قطعی خواهد بود.

 

حتی تجربه نشان داده است که بسیاری از کاربران سود برداشتی ماهانه خود را هم دوباره در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در آینده سود بیشتری دریافت کنند و به اصطلاح سود خود را مرکب کنند. غافل از اینکه ممکن است حتی همان مقداری پولی که به عنوان طعمه استفاده می‌شود را هم از دست می‌دهند.

 

  • برای خرید ترون با بهترین قیمت می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

پروژه کلاهبرداری top invest group

 

چرا پروژه تاپ اینوست گروپ کلاهبرداری است؟

در بخش‌های قبلی با جزئات بیشر به بررسی دلایل کلاهبرداری بودن پروژه Top invest group پرداختیم. در این قسمت می‌خواهیم این دلایل را به صورت یکجا و منظم برای شما بنویسیم تا احیانا اگر در شرف سرمایه‌گذاری در پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ هستید این کار را انجام ندهید.

 

  • کلیه تراکنش‌های پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ توسط رمزارزها انجام می‌شود و آدرس ارسال شده برای کاربران نیز در طی زمان عوض می‌شود. این نشان می‌دهد که تیم پروژه نمی‌خواهد ردپایی از خود در سیستم بانکی بگذارد. زیرا دسترسی به افراد درگیر در پروژه‌های کلاهبرداری از طریق سیستم بانکی بسیار آسان است.

 

  • هیچ اطلاعاتی در مورد تیم پروژه در وبسایت رسمی و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده است. این در حالی است که شرکت ادعا می‌کند یکی از بزرگترین شرکت‌های ترید و سرمایه‌گذاری دنیا است. بعید است شخصی مالک یک شرکت بزرگ تریدنک باشد اما نخواهد اسم او در وبسایت پروژه نباشد.

 

  • وبسایت پروژه ادعا می‌کند که سود ثابت ماهانه با درصدهای بین 8 تا 14 به کاربران خود می‌دهد و منبع این سودها را فعالیت ترید در بازارهای مالی معرفی می‌کند. حال آنکه از فعالیت‌های این تیم که به گفته خودشان از سال 2012 فعال هستند هیچ مدرک و استیتمنتی موجود نیست و علاوه بر این هیچ شرکت معتبر سرمایه‌گذاری در دنیا وجود ندارد که سود ثابت آن هم با این اعداد را تضمین کند.

 

  • بررسی دامنه وبسایت این پروژه نشان می‌دهد که سایت پروژه کلاهبرداری تاپ ایوست گروپ از سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرده است حال آنکه در وبسایت تاریخ فعالیت رسمی 2012 عنوان شده است.

 

  • تیم پروژه هیچ آدرسی از محل فیزیکی شرکت در وبسایت ارائه نکرده است. تنها راه تماس با تیم پروژه یک شماره است که هم برای واتس اپ و هم تلگرام استفاده می‌شود. این شماره با پیش شماره آمریکا است اما بسیاری از کاربران محل این شرکت را پاناما اعلان می‌کنند.

 

  • وبسایت پروژه تاکید می‌کند که نهادهای قانونی و نظارتی بر فعالیت پروژه و سرمایه افراد نظارت دارند. این در حالی است که حتی یک مدرک و گواهی ساده از اسناد ثبت شرکت و فعالیت مالیاتی آن در وبسایت پروژه مشاهده نمی‌شود.

 

جمع‌بندی

در این مقاله ما به بررسی پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ پرداختیم و دلایل مهمی که برای غیرمعتبر بودن این پروژه وجود دارد را معرفی کردیم. اگر در این پروژه فعالیت داشته‌اید می‌توانی نظرات خود را با دیگر کاربران در زیر همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

منبع : Topinvestgroup

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • امید رجب هردوئی 14 مهر 1402

    سلام من هم در این سایت 10000 دلار گذاشتم و 1 بار سود داد و دیگر هیچ سودی پرداخت نکرد شکایت کردم از طریق فتا متوجه شدم شرکتی وجود ندارد و مالک ان در ترکیه هست نهایتا با شکایت بنده نصف پولم را به زور پرداخت کردند و رضایت گرفتند.

    • یک بدبخت 18 اردیبهشت 1403

      این داداشمون زر میزنه شرکت تو خود ایرانه سردسته ها هم تو بوشهر – خورموج حسینی ها هستن
      پول هیچکس هم پس ندادن

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

تحلیل قیمت نات کوین | اهداف خوشبینانه و بدبینانه نات کوین

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟