اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

نحوه کلیم نات کوین | استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچر به NOT

نویسنده : مهدی رضائیان

23287

زمان مطالعه :

۳ دقیقه
ایران

23اردیبهشت1403|37:13

کلیم نات کوین و استیکینگ آن

روز گذشته کلیم نات کوین برای کاربران پرمیوم تلگرام باز شده بود اما از امروز کاربران عادی تلگرام نیز می‌توانند نات کوین‌های خود را کلیم کنند. علاوه بر این، امکان تبدیل ووچرهای نات کوین به توکن نیز در اپلیکیشن فراهم شده و کاربران غیرایرانی امکان انتقال نات کوین به صرافی‌های بایننس، اوکی‌اکس و بای بیت را به دست آورده است.

 

به‌روزرسانی مهم دیگر، اضافه شدن امکان استیکینگ نات کوین برای کسب نات کوین‌های بیشتر در فعالیت‌های آتی است. در ادامه 0 تا 100 کلیم نات کوین و استیکینگ آن را آموزش داده و نکات مهم مربوط به این فرایند را آموزش می‌دهیم. برای خرید نات کوین و فروش آن در روز راه‌اندازی می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید.

 

نحوه کلیم نات کوین

در حال حاضر امکان کلیم Notcoin برای تمامی کاربران بازی فراهم شده است. برای کلیم نات کوین نیاز است که شما ابتدا یک کیف پول ارز دیجیتال مخصوص شبکه TON ایجاد کرده و آن را برای کلیم معرفی کنید. برای این کار می‌توان از Wallet داخل تلگرام یا ولت‌های غیرحضانتی مثل Tonkeeper استفاده کرد. برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها استفاده از گزینه دوم توصیه می‌شود.

 

برای ساخت کیف پول Tonkeeper می‌توانید نرم‌افزار آن را از طریق وبسایت رسمی (+) یا بازارهای اپلیکیشن موجود موبایل‌های خود دانلود کنید. پس از دانلود روی گزینه Create new wallet کلیک کنید و یک رمز چهار عددی برای کیف پول خود تعیین کرده و با وارد کردن دوباره آن تایید نهایی کنید. پس از این کار گزینه Enable Notifications را هم فعال کنید تا کیف پول شما ساخته شود.

 

ساخت کیف پول برای کلیم نات کوین

 

پس از این مرحله بهتر است از عبارت بازیابی کیف پول خود بک آپ بگیرید و از آن در یک جای امن نگهداری کنید. برای این کار در صفحه اول کیف پول روی گزینه Backup the wallet recovery phrase کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه یک پیام هشدار برای شما نمایش داده می‌شود که نکات امنیتی در ارتباط با حفاظت از عبارت بازیابی در آن گوشزد شده است.

 

روی گزینه Continue کلیک کنید تا صفحه مربوط به عبارت بازیابی که شامل 24 کلمه انگلیسی است نمایش داده شود.  این 24 کلمه را باید یادداشت کنید و در یک جای امن نگهداری کنید. دسترسی شخص دیگر به این 24 کلمه به معنی دسترسی او به تمام دارایی‌‌های شما در این کیف پول خواهد بود. روی گزینه Check Backup کلیک کرده و تایید کلمات خواسته شده را انجام دهید.

 

بک آپ ولت برای کلیم نات کوین

 

اتصال کیف پول به نات کوین

برای کلیم نات کوین، به صفحه ربات بازی مراجعه کرده و روی گزینه Open که در محیط ربات نمایش داده می‌شود کلیک کنید تا محیط ربات برای شما نمایش داده شود. در حال حاضر در صفحه اول این بازی مقدار نات کوین کاربران و گزینه Claim نمایش داده می‌شود. اگر این گزینه برای شما فعال نبود چند بار از محیط بازی خارج شده و دوباره وارد ربات شوید تا گزینه Claim نمایش داده شود.

 

گزینه کلیم نات کوین در ربات بازی

 

با کلیک بروی این گزینه از شما خواسته می‌شود که کیف پول خود را به صفحه بازی وصل کنید. در بین کیف پول‌های نمایش داده شده روی گزینه Tonkeeper کلیک کنید و به صفحه کیف پول خود مراجعه کرده و تایید اتصال کیف پول به اپلیکیشن را قبول کنید. با این کار کیف پول به ربات نات کوین وصل می‌شود و کلیم نات کوین برای کیف پول شما انجام می‌شود.

 

 

استیکینگ نات کوین

طبق اطلاعات منتشر شده توسط تیم نات کوین کاربران پس از کلیم نات کوین های خود می‌توانند آن‌ها را به مدت یک ماه در ربات نات کوین استیک کنند و براساس میزان توکن‌های استیک شده سطح خود را برای کسب نات کوین‌های بیشتر در ادامه فعالیت ربات افزایش دهند. نکته مهم در ارتباط با استیکینگ نات کوین این است که با این کار امکان فروش نات کوین در روز راه‌انداری وجود نخواهد داشت و کاربران براساس تحلیل قیمت نات کوین به صورت شخصی می‌توانند در مورد انجام این کار تصمیم بگیرند.

 

در حال حاضر برای کاربران بین‌المللی، پس از کلیم نات کوین چهار گزینه دیپازیت به صرافی‌ها (Exchanges)، دیپازیت به ولت داخلی تلگرام (Wallet in telegram)، استیکینگ نات کوین (Level up to earn more) و برداشت به کیف پول‌های غیرامانی (Non-Custodial wallet) فعال شده است. این امکانات در صفحه اصلی برای کاربران ایرانی نمایش داده نمی‌شود اما در صفحه اصلی دو گزینه برای استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچرها به نات کوین نمایش داده می‌شود.

 

برای استیکینگ نات کوین می‌توانید روی گزینه Level up کلیک کنید. با این کار صفحه جدید باز می‌شود که در آن نشان می‌دهد که شما با قفل کردن توکن‌های خود به چه سطحی در ربات نات کوین ارتقا پیدا می‌کنید. با تایید اطلاعات و تراکنش‌ها استیکینگ نات کوین شما انجام می‌شود و شما برای یک ماه آینده امکان دسترسی به نات کوین‌های خود را از دست می‌دهید.

 

استیکینگ نات کوین

تبدیل ووچر به نات کوین

علاوه بر استیکینگ نات کوین گزینه تبدیل ووچر به نات کوین نیز برای کاربران ایرانی فعال است. کاربرانی که در مرحله پیش فروش نات کوین، امتیازات نات کوین خود را به ووچرهای NFT برای فروش تبدیل کرده‌ بودند می‌توانند با استفادخه از این گزینه ووچرهای خود را دوباره به نات کوین تبدیل کنند تا در روز لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها بتوانند آن را به فروش برسانند.

 

پس از کلیم کردن نات کوین از گزینه + می‌توان برای تبدیل ووچر به نات کوین استفاده کرد. با کلیک بر روی این گزینه ابتدا باید روی گزینه Redeem کلیک کنید تا صفحه بعدی برای شما نمایش داده شود. در این صفحه باید تعداد ووچرهایی که می‌خواهید تبدیل به نات کوین کنید را انتخاب کرده و تراکنش را در کیف پول خود تایید کنید. پس از تایید تراکنش و گذشتن چند ساعت ووچرها به نات کوین تبدیل خواهند شد.

 

تبدیل ووچر به نات کوین

 

توجه داشته باشید که در هر تراکنش امکان تبدیل 4 ووچر به نات کوین وجود دارد و اگر تعداد ووچرهای شما زیاد است باید چند بار این کار را انجام دهید. برای تایید تراکنش‌ها نیز نیاز است که در کیف پول خود رمز ارز تن داشته باشید. باتوجه به اینکه در زمان لیست شدن نهایی نیز نیاز به ارز تن خواهید داشت پیشنهاد می‌شوید با خرید تون کوین از صرافی رابکس، و انتقال آن به Tonkeeper برای انتقال سریع توکن‌های خود آماده شوید.

 

آيا امکان برداشت نات کوین برای کاربران ایرانی وجود دارد؟

در حال حاضر برداشت نات کوین و انتقال آن به صرافی‌های متمرکز برای کاربران ایرانی فعال نیست و ایرانی‌ها در روز 16 می و با لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها امکان برداشت نات کوین و انتقال آن به کیف پول غیرحضانتی و فروش نات کوین‌های خود را به دست خواهند آورد.

 

هزینه کلیم نات کوین چقدر است؟

در حال حاضر برای کلیم نات کوین در ربات بازی کاربران هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند اما برای انتقال آن به صرافی‌های متمرکز و ولت تلگرام نیاز به پرداخت هزینه است که این گزینه‌ها نیز برای کاربران ایرانی فعال نیستند. به هر حال برای برداشت نات کوین در 16 می و انتقال آن به صرافی‌ها و کیف پول‌های غیرحضانتی کاربران نیاز به پرداخت هزینه تراکنش خواهند داشت. خرید مقداری تن کوین ترجیحا بالای 1 عدد برای پوشش دادن این هزینه‌ها توصیه می‌شود.

 

آیا امکان فروش نات کوین در رابکس وجود دارد؟

همزمان با لیست شدن نات کوین در صرافی‌های معتبر بین‌المللی رابکس نیز امکان خرید و فروش با بهترین قیمت نات کوین را در روز پنچ شنبه برای کاربران خود فعال خواهد کرد. اگر به دنبال فروش نات کوین در صرافی ارز دیجیتال رابکس هستید بهتر است از امروز حساب کاربری خود را در رابکس ایجاد و احراز هویت خود را تکمیل کنید.

 

جمع‌بندی

در حال حاضر کلیم نات کوین برای فعالان پروژه نات کوین فراهم شده است. کاربران بین‌المللی علاوه بر کلیم نات کوین می‌توانند آن‌ها را به صرافی‌های معتبری مثل بایننس و کیف پول داخلی ارسال کرده و در روز معامله بفروشند اما کاربران ایرانی تنها امکان استیکینگ نات کوین و تبدیل ووچرهای خود به نات کوین را دارند و پس از لیست شدن نات کوین امکان انتقال نات کوین‌های خود به کیف پول یا صرافی را خواهند داشت.

منبع : Rabex

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • رضا آریایی 27 اردیبهشت 1403

    عرض سلام، من ووچر رو دو روز پیش ردییم کردم. تراکنش انجام شد اما نات هنوز به موجودیم اضافه نشده. وقتی تو هیستوری تون اسپیس چک میکنم ووچر به یه حساب دیگه انتقال پیدا کرده. به این حساب UQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJKZ
    به نظرتون چطور میتونم به پشتیبانی notcoinپیام بدم؟

    • مهدی رضائیان 29 اردیبهشت 1403

      سلام در این مورد اطلاعاتی نداریم.

      • ام کی 01 خرداد 1403

        میشه بررسی کنید و راهنمایی کنید از چ طریقی پیگیر بشم
        چون خیلیا مثل من و این دوستمون با این مشکل مواجه شدیم. جالبه ک طبق آموزش از داخل برنامه دکمه + رو زدیم ولی برنامه ووچر های مارو ب ی آدرس دیگ ارسال کرده

        • مهدی رضائیان 05 خرداد 1403

          سلام این کار نیازمند اینه که ما بتونیم ربات شما رو ببینیم که امکانش نیست. در کل امکان نداره شما یه کیف پول معرفی کنید اما پول به آدرس دیگه ارسال بشه. مطمئن بشید کس دیگه‌ای به رباتتون دسترسی نداشته.

  • محمد علوی 26 اردیبهشت 1403

    سلام من در یک حساب تلگرام ۴ تا خط ناتکوین دارم، وقتی کیف پولو وصل میکنم به یکیشون، به همشون وصل میشه. میخوایتم بدونم مشکلی پیش نمیاد؟ یا حساب مسدود بشه؟

    • مهدی رضائیان 29 اردیبهشت 1403

      الان یکی یکی بزنید ببینید اضافه میشن به ولت یا نه. اطلاعاتی در این مورد نداریم متاسفانه.

  • شاهین محمدی 26 اردیبهشت 1403

    سلام من ووچر رو فرستادم رباتم تراکنش موفق هم زده ولی اونجا نوشته 0/1 ووچر اد شده و رو موجودی ناتکویینم هم اضافه نشده
    این 0/1 یعنی چی؟

    • مهدی رضائیان 26 اردیبهشت 1403

      سلام یعنی از 1 ووچری که داری 0 تاش به نات کوینات اضافه شده. یه بار دیگه تراکنش رو بزن.

      • رضا آریایی 27 اردیبهشت 1403

        نمیشه یه بار دیگه زد. وچر نمونده که دوباره بشه زدش.
        امیدوارم ما تنها کسایی نباشیم که این مشکل رو داریم

        • مهدی رضائیان 29 اردیبهشت 1403

          خب پس یه آدرس دیگه زدید احتمالا.

  • ابوالفضل دهقانی 24 اردیبهشت 1403

    سلام.. ببخشید من بات نات کوین رو ک باز میکنم اصلا گزینه کلیم برام وجود نداره.. چند بار هم ربات رو باز و بسته کردم ولی بازم هیچی… فقط یه گزینه Notcoin result is finally ready follow the white rabbit وجود داره که اونم میزنم چیزی نمیاره ب ام

    • مهدی رضائیان 24 اردیبهشت 1403

      سلام. ممکنه مشکل از فیلترشکنتون باشه چون برای همه هم گزینه کلیم رو نشون میده هم میزان توکن‌ها رو.

    • مارد 25 اردیبهشت 1403

      ببخشید من استیک کردم. احتمال دارە نوتکوین هام از بین برە یا بعد یک ماه حتما پس میدن؟

      • مهدی رضائیان 25 اردیبهشت 1403

        سلام خیلی بعدیه مشکلی برای نات کوین‌هاتون به وجود بیاد. تنها ریسک احتمالی اینه که قیمت نات کوین ممکنه در زمان آزادسازی پایین باشه که اونم قطعیتی براش وجود نداره.

  • نیره جلالی 24 اردیبهشت 1403

    سلام وقتتون بخیر
    من ووچر نات کوینم رو خواستم به توکن تبدیل کنم، تراکنش ها هم موفق بود ولی هنوز با گذشت ۳۵ ساعت برنگشته! به پشتیبانی تون کیپر هم پیام دادم ولی هنوز جوابی نگرفتم . به نظرتون باید چکار کنم؟

    • مهدی رضائیان 24 اردیبهشت 1403

      سلام وقت شما هم بخیر
      اگر مطمئن هستید که ووچرهاتون رو برای فروش تو پلتفرم Getgems نگذاشتید، یکبار دیگه هم تراکنش تبدیل ووچر به نات کوین رو بزنید. اگر هم برای فروش گذاشتید، اول باید برید تو اون پلتفرم فروش رو لغو کنید بعد بتونید ووچر رو تبدیل به نات کنید.

      • مصطفی 25 اردیبهشت 1403

        سلام ممنون بابت توضیح های خیلی کاملتون تو تمام زمینه ها
        معذرت بنده گزینه استیکینگ رو انتخاب کردم بعد ۳۰ روز میتونیم به کیف پول منتقلش کنیم؟ امکان داره با انتخاب این گزینه اشتباه کرده باشیم واز دسترس خارج شه کلا؟

        • مهدی رضائیان 25 اردیبهشت 1403

          سلام. ممنون از پیام پرمهر شما. بعیده مشکلی برای انتقال نات کوین‌ها بعد 30 روز وجود داشته باشه. احتمالا سود خوبی هم به صورت نات کوینی در اختیار استیک کننده‌ها قرار میگیره. تنها مشکلش اینه که ممکنه تا اونموقع قیمت نات کوین مثلا پایین باشه که اونم قطعیتی نداره.

          • سفاری 27 اردیبهشت 1403

            نات کوینم تا سی روز قفل شد. آیا به نفعه یاضرر. یا میشه برگشتشون داد؟

          • مهدی رضائیان 29 اردیبهشت 1403

            سود یا ضررش رو قیمت مشخص میکنه به نظر میرسه قیمت همینجاها داره کف سازی میکنه و ممکنه تا اون موقع قیمت زیر این عدد نباشه و خوب باشه ولی خب قطعیتی وجود نداره. امروز یه خبری در کامیونیتی نات کوین منتشر شد که میشه نات کوین های استیک شده رو هر لحظه آن استیک کرد. برید محیز ربات ببینید همچین گزینه‌ای آورده یا نه.

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap