اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

برنامه لوکسون | ارز دیجیتال لوکسون Laxsson کلاهبرداری است؟

نویسنده : مهدی رضائیان

19592

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

01مهر1402|24:16

آیا برنامه لوکسون Laxsson کلاهبرداری است؟

این روزها بسیاری از کاربران ایرانی دوستان خود را به فعالیت در پروژه ارز دیجیتال لوکسون دعوت می‌کنند تا با استفاده از آن بتواند سودهای کلان به دست آورند. برنامه لوکسون Laxsson به عنوان یک پلتفرم سرمایه‌گذاری خود را معرفی می‌کند که از تکنولوژی‌های جدید مثل هوش مصنوعی بهره می‌برد. در این مقاله با بررسی وبسایت و محتوای این پروژه به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا برنامه لوکسون Laxsson کلاهبرداری است یا نه.

 

  • برای خرید بیت کوین و بیش از 1000 ارز دیجیتال معتبر بازار به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

لوکسون Laxsson چیست؟

پروژه لوکسون با به اصطلاح دیگر لاکسون خود را به عنوان یک پلتفرم سرمایه‌گذاری مطرح می‌کند که هدف آن استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، پردازش ابری و تجزیه تحلیل کلان داده‌ها برای سرمایه‌گذاری بهینه در بازارهای مالی است. این پروژه علاوه بر وبسایت یک اپلیکیشن نیز دارد که از طریق گوگل پلی قابل دانلود است و به عنوان ربات تریدر برای ترید ارز دیجیتال معرفی می‌شود.

 

طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت لوکسون این شرکت در سال 2016 تأسیس شده است و دو دور برنامه تأمین مالی نزدیک به 10 میلیون دلار را به پایان رسانده است. طبق همین اطلاعات، گروه فناوری دیجیتال LAXSSON بر حوزه مالی تمرکز دارد و دو محصول «پلتفرم هوش مصنوعی فول استک» و «پلتفرم کمی هوش مصنوعی LAXSSON» را راه‌اندازی کرده است تا به مهندسان عادی و حتی پرسنل تجاری اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی استفاده کنند.

 

تیم پروژه چشم انداز شرکت لوکسون را اینگونه تعریف می‌کند: هوش مصنوعی را دموکراتیک کنید تا کسب و کار و مردم را توانمند کنید، از هوش مصنوعی برای توانمندسازی هر سازمان و فردی استفاده کنید تا همه بتوانند از ارزش و زندگی بهتری که هوش مصنوعی به ارمغان می آورد لذت ببرند. LAXSSON اولین پلتفرم سرمایه گذاری هوشمند است که سرمایه گذاری کمی را با هوش مصنوعی/یادگیری ماشینی ترکیب می‌کند.

 

تیم لوکسون هیچ کجای وبسایت «+» یا شبکه‌های اجتماعی معرفی نشده است اما با این جملات ادعا می‌شود که تیم از تجربه قوی در حوزه هوش مصنوعی برخوردار است: «تیم اصلی از تحقیقات شرکت مایکروسافت و فارغ‌التحصیل از دانشگاه های معروفی مانند دانشگاه استنفورد و دانشگاه واشنگتن است. او بیش از 10 سال تجربه در یادگیری ماشینی در مقیاس اینترنت دارد.» دقت داشته باشید که جمله‌بندی تیم در نهایت به او ختم می‌شود.

 

همچنین ادعا می‌شود که «پروژه لوکسون به ده ها هزار توسعه دهنده استراتژی حرفه‌ای خدمت کرده است. موارد موفق زیادی در شرکت های اوراق بهادار، صندوق ها، دانشگاه ها و غیره وجود دارد. این تیم دارای تجربه میدانی غنی است.» این ادعا در حالی است که یک نمونه واقعی از فعالیت‌های شرکت نیز در وبسایت مطرح نشده است.

 

 

ارز دیجیتال لوکسون هوش مصنوعی کلاهبرداری

 

شیوه کار برنامه لوکسون Laxsson

در همان توضیحات اولیه بخش قبل نیز مشخص است که لاکسون پروژه کلاهبرداری است اما برای درک درست مشکلات این پروژه بهتر است به بررسی نحوه کار آن بپردازیم. در این سایت شش سطح کاربری تعریف شده است که کاربران براساس سرمایه درگیر و تعداد افرادی که به پروژه دعوت کرده‌اند در یکی از این سطوح فعالیت می‌کنند.

 

مرحله اول فعالیت در برنامه لوکسون به این شکل است که شما پس از دریافت کد دعوت وارد برنامه لوکسون می‌شوید و 5 دلار دریافت می‌کنید. پس از آن می‌توانید سطح خود را ارتقا داده و به کسب سود (طبق ادعای وبسایت) بپردازید. در ادامه شرایط سطوح کاربری را بررسی می‌کنیم. این اطلاعات در کانال تلگرام پروژه ارائه شده است.

 

سطح کاربری 1 ارز دیجیتال لوکسون

در این سطرح کاربران باید حداقل ۳۹ دلار سرمایه‌گذای کرده باشند و حداکثر سرمایه قابل استفاده برای این سطح 500 دلار است. با داشتن این شرایط کاربران می‌توانند در روز سه بار Laxsson quantization را فعال کنند تا برنامه لوکسون با فعالیت در صرافی‌ها! برای آن‌ها سود بسازد و آن‌ها  روزانه ۱.۸ درصد سود ثابت دریافت کنند.

 

سطح کاربری 2 لاکسون

حداقل سرمایه مورد نیاز برای سطح کاربری دوم 500 دلار است و علاوه بر آن نیاز است که کاربر دو نفر را با کد دعوت خود به برنامه لاکسون دعوت کند. علاوه بر این دو نفر معرفی شده هم باید ۳ نفر دیگر را دعوت کنند. حداکثر میزان سرمایه این سطح هم ۲,۰۰۰ دلار است. کاربران باز هم می‌توانند روزی سه بار در فرآیند کوانتیزیشن شرکت کنید و روزانه سود ثابت 2 درصد به دست آورند.

 

سطح کاربری 3 پروژه Laxsson

اگر سرمایه شما به حداقل 1000 دلار برسد در اینصورت می‌توانید با دعوت مستقیم از 5 نفر برای فعالیت در این پروژه و دعوت آن‌ها از 8 نفر دیگر به سود روزانه 2.5 درصد دست پیدا کنید و شانس رسیدن به سطح کاربری بالا را داشته باشید. حداکثر سرمایه حساب شما در این حالت 5 هزار دلار است.

 

سطح کاربری 4 برنامه لوکسون

برای ارتقا به سطح کاربری 4 نیاز است که کاربران حداقل 10 هزار دلار سرمایه‌گذاری کرده باشند، 10 نفر را به صورت مستقیم به این پلتفرم دعون کرده باشند و افراد دعوت شده هم 30 نفر را به پلتفرم دعوت کنند. حداکثر سرمایه‌گذاری در این سطح کاربری 50 هزار دلار در نظر گرفته شده است. سود این سطح روزانه 3 درصد برای کاربر در نظر گرفته شده است.

 

سطح کاربری 5 ارز دیجیتال لوکسون

اگر بتوانید حداقل 60 هزار دلار سرمایه در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید، به طور مستقیم 20 نفر را با کد دعوت خود به برنامه لوکسون دعوت کنید و  این 20 نفر هم بتوانند 60 نفر را عضو سیستم کنند در این حالت شما عضو سطح کاربری 5 خواهید بود و می‌توانید روزانه 3.5 درصد سود از فعالیت در اپلیکیشن لوکسون به دست بیاورید. ماکزیمم سرمایه این سطح کاربری 100 هزار دلار است.

 

سطح کاربری 6 پروژه Laxsson

در نهایت و در آخرین سطح کاربری لاکسون با داشتن 100 هزار دلار سرمایه، دعوت مستقیم از 50 نفر و دعوت غیرمستقیم 150 نفر می‌توانید عضو سطح کاربری ششم شوید و به صورت روزانه سود 4 درصدی به دست آورید. توجه داشته باشید که اعداد سود اعلان شده در اپلیکیشن و تلگرام متفاوت است.

 

با توجه به این اطلاعات مشخص می‌شود که مدل کاری پروژه لوکسون مدل پانزی و هرمی است که در آن برای به دست آوردن سود نیاز است که کاربران جدید را وارد سیستم کنید. جدای از این مورد، تعریف سود ثابت برای این سطوح کاربری به طور قطع تایید می‌کند که این پروژه کلاهبرداری است.

 

دلیل این امر بسیار ساده است. تا به امروز هیچ رباتی نتوانسته است با اطمینان بگوید که میزان سودآوری ثابت در طی یک روز خواهد داشت و اصولا چنین ادعایی خارج از چهارچوب منطق است.

 

مطالعه بیشتر: پروژه کلاهبرداری تاپ اینوست گروپ | آیا Top Invest Group کلاهبرداری است؟

 

پروژه کلاهبرداری لاکسون Laxsson

 

چرا لوکسون Laxsson کلاهبرداری است؟

وبسایت لوکسون حدود نه ماه پیش راه‌اندازی شده و دامنه آن توسط شخص ناشناسی خریداری شده است. این ناشناس بودن مالک دامنه و همچنین جدید بودن وبسایت یک نشانه قوی برای عدم اطمینان به لوکسون است. در ابتدا این پروژه اطلاعات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال منتشر کرده بود که اکثر آن‌ها دارای غلط املایی، نگارشی و مفهومی بود.

 

با مطرح شدن ارزهای هوش مصنوعی و خود مفهوم هوش مصنوعی محتوای وبسایت نیز به طور کلی تغییر کرد و از ارزهای دیجیتال به سمت هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، بیگ دیتا و اینترنت اشیا تغییر کرد. تیمی که متخصص ارزهای دیجیتال بود به یکباره متخصص هوش مصنوعی شد! حتی در توضیح تیم نیز سوتی وحشتناک داده شد که در بخش قبل به آن اشاره کردیم.

 

وقتی به وبسایت لوکسون مراجعه می‌کنید هیچ نشانه‌ای از سرمایه‌گذاری و فعالیت در آن نمی‌بینید. در واقع تنها راه فعالیت در این پروژه داشتن کد دعوت از دیگران است. دیگران با دعوت از شما به فعالیت در این پروژه سود دریافت می‌کنند. فعالیت در این پروژه با دانلود اپلیکیشن آن نیز امکان‌پذیر است. این مدل فعالیت بیشترین شباهت را به پروژه‌های پانزی دارد که از اصلی‌ترین روش‌های کلاهبرداری است.

 

 

بررسی شبکه‌های اجتماعی برنامه لوکسون

در وبسایت پروژه آدرس شبکه‌های اجتماعی لوکسون قرار داده شده است که بررسی آن‌ها نکات مهم دیگری را در ارتباط با کلاهبرداری بودن یا در بهترین حالت ضعیف بودن این پروژه نشان می‌دهد. در ادامه صفحه رسمی این پروژه در توییتر را بررسی می‌کنیم. همین یک مورد بررسی هزاران دلیل برای کلاهبرداری بودن این پروژه رو خواهد کرد.

 

توییتر این پروژه در کل 244 فالور دارد. عددی که برای یک پروزه معتبر ارز دیجیتال و حتی یک پروژه میم کوین و پانزی بسیار پایین است. نکته دیگر این که حتی از این تعداد فالور هم تعدادکل لایک‌های زیر پست‌ها به ندرت به دو سه لایک می‌رسد که در نوع خود جالب است.

 

در یکی از پست‌های توییتر پروژه، استراتژی اصلی برای پلتفرم ترید کمی لوکسون به این شکل تعریف شده است: «هسته اصلی پلتفرم خرید ارزهای دیجیتال با قیمت های پایین و فروش آن‌ها با قیمت های بالا است.». این جمله در واقع تعریف کار ترید و سود کردن در بازارهای مالی است و عملا هیچ توضیحی در مورد استراتژي پروژه وجود ندارد.

 

در یکی دیگر از پست‌های توییتر پروژه در مورد مزایای همکاری تیمی و کار بر روی تکنولوژی صحبت شده است. توجه به عکس‌های این پست نشان می‌دهد که عمده تمرکز این پروژه بر روی ایرانی‌ها است و تمامی افراد حاضر ایرانی هستند. این در حالی است که در سایت اصلی پروژه حتی از شماره تماس ایرانی هم پشتیبانی نمی‌شود.

 

برنامه لاکسون اسکم است؟

 

در یکی از توییت‌های دیگر در مورد ارز دیجیتال پروژه با نماد LAS صحبت شده است. این پروژه ادعا می‌کند که با راه‌اندازی ارز دیجیتال خود می‌تواند کنترل و استقلال کامل برای پروژه ایجاد کند تا قوانین، عملکردها و عرضه ارزهای دیجیتال به طور مستقل و بدون اتکا به موسسات شخص ثالث یا بانک های مرکزی انجام شوند.

 

در اصل این ادعا توسط هر توکن ارز دیجیتالی می‌تواند عنوان شود و در عمل هیچ کاربرد یا ویژگی متفاوتی برای این رمز ارز ایجاد نمی‌کند. اولین پست توییتر این پروژه در تاریخ 10 مارچ 2023 منتشر شده است در حالی که در همین پست ادعا می‌شود که پروژه از سال 2016 فعال است و میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا داشته است.

 

عجیب است که پروژه‌ای مبتنی بر تکنولوژی بعد از 6 سال فعالیت آن هم با میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا تازه به فکر ایجاد توییتر افتاده باشد و هنوز یک سال از عمر وبسایت آن نگذشته باشد.

 

توکن پروژه لوکسون LAS

اگر توکن LAS را در در گوگل جستجو کنید در کوین مارکت کپ جفت LAS/WBNB را مشاهده خواهید کرد که اگر به صفحه آن مراجعه کنید متوجه خواهید شد که این رمز ارز توسط کوین مارکت کپ تایید نشده است و صرفا براساس داده‌های آنچین ثبت شده است. استخر نقدینگی این توکن سه ماه قبل راه اندازی شده است و نقدینگی معاملات آن زیر 1000 دلار است.

 

در وایت پیپر این پروژه که در حال حاضر در وبسایت آن موجود نیست و فقط از طریق کانال تلگرام قابل دسترسی است زمان راه‌اندازی این پروژه سال 2024 اعلان شده بود! کاربردهای این توکن نیز برای هیچ کس معلوم نیست و در پلتفرم اصلی پروژه نیز این توکن بالاتر از رمزارزهای اصلی مثل بیت کوین و اتریوم قرار گرفته است.

 

آیا برنامه لوکسون Laxsson کلاهبرداری است؟

با بررسی‌ وبسایت، اپلیکیشن و صفحات اجتماعی پروژه مشخص می‌شود که برنامه لوکسون یک پروژه هرمی و پانزی است که ادعای سود ثابت به کاربران را دارد اما در اصل پروژه کلاهبرداری است که از سرمایه‌های جدید برای پرداخت سود کاربران قدیمی استفاده می‌کند و به طور قطع در آینده هیچ سودی را به کاربران خود نخواهد داد.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • مریم 09 مهر 1402

    سلام یکی هست که خلاصه توضیح بده که چطور میشه وارد این برنامه لاکسون شد و سود کرد؟

    • مهدی رضائیان 14 مهر 1402

      ما میگیم کلاهبرداریه شما دنبال سودی؟!!!!

  • محمد اولاد 08 مهر 1402

    کلاه برداریه نرید من همه زندگیم سر این نوع برنامه ها رفته اگه هم پولی دارید سریع پولو وردارید از ما گفتن بود .

  • جوان ایلام 04 مهر 1402

    سلام وقت بخیر. میدونم کامنتم رو کامل درج نمی کنین. اما من خودم آدم خیلی حساسی هستم. این شرکت شماره ثبت و تاریخ ثبت داره که قابل جستجو هست و من خودم جستجو کردم و حقیقی هست. چند ماه توی این شرکت هستم چندین بار برداشت کردم و سود خیلی خوبی هم بدست آوردم. هیچ گونه غل و غشی توش ندیدم تا حالا. در ضمن تمام صرافی ها کد معرف دارن و به معرف سود میدن.اینکه این شرکت از روش تشویقی برای جذب سرمایه گذارهای بیشتر استفاده می کنه موضوع غیر طبیعی نیست.

    • مهدی رضائیان 05 مهر 1402

      سلام وقت شما هم بخیر. کد رفرال صرافی رو اگه بررسی کرده باشید متوحه میشید که سود دادن اونا به معرف یا از کاهش کارمزد هست یا از طریق بخشی از کارمزد معامله فرد معرفی شده. این کاملا با شرکت‌های هرمی فرق داره که صرف آوردن پول و سرمایه افراد دیگه به شما سود میده. در مورد سود کردن شما هم باید بگیم اتفاقا تو روش پانزی همیشه اینطوریه که به افراد اولیه تا یه جایی سود میدن تا شبکه گسترش پیدا کنه اما سود شما رو از افراد جدیدی که آوردین میدن نه که فکر کنید برای شما کار خاصی انجام دادن. بزرگترین شرکت‌های مالی دنیا هم نمیتونن سود ثابت حتی در حد یک دهم درصد رو تضمین کنن بعد یه شرکت نه ماهه که همه جیزش فیکه برای شما تضمین سود سه درصد میده؟ شما اصلا میدونید اگه کسی واقعا بتونه سود سه درصدی بسازه بعد مدتی کمترین پولش چندین برابر میشه؟ این آدم راحت میتونه از بانک وام سالانه 25 درصد نه 30 درصد بگیره و تو کمتر از یه سال کل وام رو برگردونه و کلی سود کنه و نیازی به شبکه سازی شما هم نداره. خلاصه کلاهبرداری بودن این پروژه واضحتر از چیزیه که بخوایم روش شک کنیم. ایشالا که هیچکدوم از دوستان ضرری متوجهشون نشه.

    • حسن محمری 07 مهر 1402

      با سلام
      بنده هر کاری کردن عضو بشم نشدم، حدود ۲ ماه پیش، مطمینا سود میکردم ولی به این قیمت که خیلی دیگه رو بیچاره کنم، این پولها آخر عاقبتی نداره، الان میان میگن تو ۵ میلیون بزار یا سود میکنی یا اوت ۵ تومان که ارزشی نداره از دست میدی، تاسف بیشتر بخاطر اینه که هممون میدونیم کلاهبرداریه ولی باز ادامه میدیم

    • سعید آقایی 07 مهر 1402

      لطفا شماره ثبت بفرستین

    • علیرضا نجفی 07 مهر 1402

      آیا شما از پله کو میباشید؟

    • فرزاد 13 مهر 1402

      سلام هنوزم سر حرفت هستی ؟

  • محسن 03 مهر 1402

    کسی بوده که از این برنامه لوکسون سود کنه ؟

    • sepanta karemi 03 مهر 1402

      بله آشنامون هشتصد دلار سود کرده

      • مهدی رضائیان 04 مهر 1402

        سود آشناتون رو از پول نفرات جدیدی که اومدن دادن

    • مهدی رضائیان 04 مهر 1402

      اگر کسی هم سود کرده باشه به عنوان طعمه‌ای هست که کاربرای بیشتری جذب کنه. همه پروژه‌های هرمی این شکلی هستن. بنابراین سود کردن یکی دیگه دلیل کلاهبرداری نبودن پروژه نیست.

  • حسین نجاتی 01 مهر 1402

    کلا هر جا دیدین سود ثابت میدن فرار کنین من فرار نکردم عاقبت خوبی نداشت

    • احمد 08 مهر 1402

      به کلاهبرداریش شکی نیست ولی نصب کنید و رایگانش را 10دلار میده با اون کار کنید

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap