اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ایلان ماسک کسب درامد از توییتر برای سازندگان محتوا را امکان پذیر می‌کند

نویسنده : عارفه مدنی

265

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ارزهای دیجیتالجهان

10اردیبهشت1402|59:07

کسب درامد از توییتر

ایلان ماسک، مالک اصلی توییتر برای بهبود نتایج این رسانه اجتماعی پر طرفدار و ترویج روزنامه‌نگاری شهروندی، اعلام کرد که کسب درامد از توییتر برای تولید کنندگان محتوا اکنون به شکل اختصاصی امکان پذیر است. از زمان تسلط ماسک بر توییتر، این شرکت چندین اقدام جدی برای تبدیل خود به یک تجارت سودآور انجام داده است که شامل اخراج گسترده کارکنان و معرفی اشتراک‌های «توییتر آبی» (twitter blue) می‌شود. در ادامه مطلب به چگونگی کسب درآمد از توییتر می‌پردازیم.

 

 کسب درامد از توییتر برای سازندگان محتوا چگونه امکان پذیر است؟

طبق گزارش «کوین تلگراف» (cointelegraph) از زمان تسلط ماسک بر توییتر، این شرکت چندین اقدام جدی برای تبدیل خود به یک تجارت سودآور انجام داده است که شامل اخراج گسترده کارکنان و معرفی اشتراک‌های «توییتر آبی» (twitter blue) می‌شود. در حالی که بسیاری از افراد در برابر درخواست هزینه ماهانه برای دریافت علامت آبی در توییتر مقاومت کردند، ماسک آن را به عنوان یک جریان درآمدی مهم برای شرکت تعریف می‌کند.

 

آخرین به روز رسانی توییتر که برنامه «درآمدزایی» (Monitization) نام دارد به کاربران این امکان را می‌دهد تا در برابر تولید هر نوع محتوا در توییتر در سطح جهانی کسب درآمد کنند. هدف ایجاد این اصلاح بهبود تعامل با دنبال کنندگان و ایجاد جریان‌های درآمد جدید در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است.

 

با این تصمیم، توییتر به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا درآمد زیادی از طریق اشتراک برای خود کسب کنند. طبق این تصمیم، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تا 50 هزار دلار درآمد داشته باشند و 97 درصد از این درآمد را به طور کامل برای خودشان نگه دارند. پس از رسیدن به این مبلغ، درصد درآمد به 80 درصد کاهش می‌یابد.

 

کسب درامد از توییتر

ایلان ماسک کسب درامد از توییتر برای سازندگان محتوا را امکان پذیر می‌کند

 

با این حال، درآمد از این طریق تنها برای کاربرانی که حداقل میزان درآمد 50 دلار را کسب کرده‌اند شروع خواهد شد. همچنین، خدمات اشتراک غیر قابل استرداد است، حتی اگر حساب توییتر یک تولیدکننده محتوا به هر دلیلی به حالت تعلیق درآید. در چنین مواردی، کاربران مجبور هستند به طور دستی اشتراک خود را لغو کنند تا پرداخت‌های اتوماتیک ماهانه به حساب‌های توییتر غیر فعال انجام نشود.

 

اعضای توییتر کریپتوکارنسی که سال‌ها است در این پلتفرم فعالیت دارند، با انتشار خبر کسب درامد از توییتر، بسیار خوشحال شده‌ و از این تصمیم به شدت استقبال کرده‌اند. ابتکارات مستمر ماسک برای طراحی مجدد توییتر همچنین شاهد استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای شناسایی و جلوگیری از اطلاعات نادرست در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی خواهد بود.

 

کسب درآمد از توییتر

 

طبق گزارش‌ها، ماسک نزدیک به 10000 واحد پردازش گرافیکی را برای ساخت ابزارهای هوش مصنوعی آینده خریداری کرده است، علیرغم اینکه به دلیل نگرانی‌های اجتماعی به جهان درباره توسعه هوش مصنوعی هشدار داده است. در اخبار رقابت ایلان ماسک با chatgpt | ایلان ماسک موافق یا مخالف هوش مصنوعی ؟ رابکس هم در مورد این دیدگاه اشاره شد.

 

چگونه از توییتر کسب درامد کنیم؟

کسب درامد از توییتر از ۲ طریق امکان پذیر است. مورد اول کسب درامد از توییتر دریافت اشتراک توسط تولیدکنندگان محتوا است. توییتر اکنون به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد که از طریق پول دریافتی از طریق این اشتراک، کسب درامد از توییتر کنند.

به عنوان تولیدکننده محتوا، شما می‌توانید به مخاطبین خود ارائه‌های انحصاری ارائه دهید و از آن‌ها درآمد کسب کنید. برای شروع، باید بررسی کنید که آیا شما می‌توانید در این برنامه شرکت کنید یا نه و آیا این برنامه در کشور شما فعال است یا خیر.

روش دوم کسب درامد از توییتر بازاریابی تبلیغاتی است. در این روش، شما می‌توانید با شرکت در برنامه بازاریابی تبلیغاتی توییتر، با به اشتراک گذاشتن تبلیغات تبلیغ کننده‌ها در حساب توییتر خود، درآمد کسب کنید. به این ترتیب، شما باید برای شرکت در این برنامه، با شرکت‌های تبلیغاتی همکاری کنید.

 

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش