اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تغییر نام توییتر به X | ایلان ماسک X را اپلیکیشنی همه کاره خواند

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

3815

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

03مرداد1402|56:07

تغییر نام توییتر به X

توییتر با لوگوی پرنده آبی خداحافظی کرد زیرا ایلان ماسک نام توییتر را به X تغییر داد. تغییر نام توییتر به X یکی از برنامه‌های اصلی ایلان ماسک بود که پس از مدت‌ها انتطار عملی شد. ایلان ماسک پلتفرم X را اپلیکیشینی همه کاره خواند که می‌تواند در آینده نصف فعالیت‌های مالی دنیا را به خود اختصاص دهد.

 

تغییر نام توییتر به X

پلتفرم  اجتماعی محبوب توییتر که اسم آن ماه‌ها توسط ایلان ماسک مسخره می‌شد، رسماً به X تغییر نام داد. تغییر نام تجاری باعث شد که برنامه محبوب رسانه‌های اجتماعی لوگوی پرنده قابل تشخیص خود را کنار بگذارد و آن را با یک X ساده جایگزین کند.

 

تغییر نام تجاری همچنین باعث شد که این شبکه اجتماعی طرح رنگ خود را از آبی به مشکی تغییر دهد.ایلان ماسک در مصاحبه اخیر در رابطه با تغییر نام توییتر به x گفت که اگر X به درستی پیش برود، پتانسیل جذب کردن نیمی از سیستم مالی جهانی را دارد.

 

به عنوان بخشی از تغییر نام تجاری، آدرس اینترنتی توییتر به x.com تغییر یافت. X.com یک بانک آنلاین اولیه بود که در سال 1999 توسط ایلان ماسک و گرگ کوری تأمین مالی می شد و بعدا به پی پال فروخته شد.

 

همین دو نفر سرمایه گذاری شرکت‌های بعدی ماسک، یعنی تسلا و اسپیس ایکس را برعهده داشتند. ماسک از حرف X در چندین مورد از علایق تجاری خود از جمله مدل های خودروهای اسپیس ایکس و تسلا استفاده می‌کند که نشان از علاقمندی شدید او به این حرف دارد.

 

دوران تصدی ماسک به عنوان رئیس توییتر از همان ابتدا بحث برانگیز بود. با این حال، برنامه های او برای تغییر نام توییتر به X مدت ها قبل از تصاحب آن آغاز شد. علی‌رغم فروش شرکت مالی دامنه X.com همچنان دست خود ایلان ماسک بود.

 

تغییر نام توییتر به x توسط ایلان ماسک

 

استفاده از ارزهای دیجیتال در پلتفرم X

ماسک X Corp را در ماه مارس به عنوان شرکت مادر توییتر تأسیس کرد و راه را برای تغییر نام تجاری توییتر باز کرد. تغییر نام توییتر به X بخشی از برنامه‌ریزی ماسک برای ایجاد یک «اپلیکیشن فوق العاده» با چندین عملکرد است که به گفته خود او می‌تواند نصف فعالیت‌های مالی دنیا را به خود اختصاص دهد.

 

در ماه آپریل، توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران برنامه اجازه می داد از داخل برنامه به بازار کریپتوکارنسی و سایر خدمات این بازار مالی دسترسی داشته باشند. در مصاحبه اخیر، ماسک تکرار کرد که انگیزه اصلی در پس تغییر نام توییتر به X ایجاد یک «اپلیکیشن همه کاره» است.

 

این مفهوم  در چین بسیار رایج است. رسانه‌های اجتماعی چینی، مانند وی چت، برای تماس‌های متنی و ویدیویی استفاده می‌شوند و مقرراتی برای پرداخت قبوض، رزرو تاکسی، رزرو رستوران و سایر فعالیت‌های مالی بدون خروج از برنامه دارند.

 

ماسک تاکید کرد که اگر تغییر نام توییتر به X به درستی انجام شود، این برنامه می‌تواند به یک پلتفرم محبوب برای امور مالی، بانکی، پرداخت‌ها و داده‌ها تبدیل شود و به مرور زمان این پتانسیل را دارد که به «نیمی از سیستم مالی جهانی» تبدیل شود.

 

اضافه شدن حرف D به پروفایل جدید ماسک شایعه همیشگی استفاده از دوج کوین در توییتر را به سر زبان‌ها انداخت. برای خرید دوج کوین و بیش از 500 ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

با این حال، بسیاری از کاربران توییتر معتقد بودند که تغییر نام توییتر به X و کنار گذاشتن پرنده آبی معروف برای یک مفهوم جدید ایده خوبی نیست. بنابراین تغییر نام تجاری توییتر حمایت این افراد را جذب نکرد.

 

منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap