اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بازی کتیزن تلگرام | کاملترین آموزش درآمدزایی از بازی Catizen

نویسنده : مهدی رضائیان

1710

زمان مطالعه :

5 دقیقه
ایران

18تیر1403|21:12

catizen game in telegram

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

بازی کتیزن Catizen یکی از معروف‌ترین بازی‌های تلگرام است که در آن کاربران به دنبال پرورش و رشد گربه‌های خود هستند. با تب و تاب شکل گرفته حول بازی های کلیکی تلگرام، پروزه کتیزن نیز مورد توجه بسیاری از کاربران تلگرام قرار گرفته است. اگرچه بازی Catizen جزو بازی‌های کلیکی به شمار نمی‌آید اما به دلیل برنامه ایردراپ طراحی شده، توجه به این بازی نیز رشد چشمگیری را ثبت کرده است.

 

در بازی کتیزن توکن‌ها و روش‌های مشارکت بسیاری زیادی وجود دارد که در نهایت همه آن‌ها باید به پرورش گربه‌های با رتبه بالاتر ختم شود و انتظار می‌رود ایردراپ ارز دیجیتال این پروژه نیز براساس رتبه گربه‌های هر کاربر توزیع شود. در ادامه مقاله به معرفی پروژه کتیزن پرداخته و بخش‌های مختلف و نحوه فعالیت در آن را آموزش می‌دهیم.

 

بازی کتیزن تلگرام

بازی کتیزن با دیگر بازی‌ های کلیکی تلگرام مثل بازی همستر کامبت متفاوت است و نیازی به کلیک برای دریافت توکن‌های درون بازی نیست. با ورود به محیط بازی کتیزن با گربه‌هایی روبه‌رو خواهید شد که هدف بازی افزایش سطح این گربه‌ها است. برای افزایش سطح گربه‌ها نیاز است که گربه‌های هم‌سطح را با هم ترکیب کنید تا گربه‌ای با سطح بالاتر ایجاد شود. هرچه سطح گربه بالاتر باشد، سکه‌های بیشتری در بازی کسب خواهد کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید گربه‌های بیشتری بخرید و میزان پول درون بازی را در طول زمان افزایش دهید.

 

گزینه‌های مختلفی مثل ماهیگری، مغازه، تسک‌های روزانه، خرید گربه‌های جدید و دعوت از دوستان در این بازی وجود دارد که هر کدام به نحوی در مسیر رشد این بازی به شما کمک می‌کنند و درک درست از آن‌ها می‌تواند بازدهی شما در بازی و کسب درآمد از ایردارپ کتیزن را بیشتر کند. در ادامه به بررسی و آموزش بخش‌های مختلف بازی و نحوه استفاده از آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

آموزش فعالیت در بازی کتیزن Catizen

برای ورود به محیط بازی Catizen کاربران می‌توانند روی لینک بازی کلیک کرده و از طریق تلگرام خود آن را باز کنند. توجه داشته باشید که این بازی نیز همانند سایر مینی اپ‌های تلگرام تنها از طریق گوشی در دسترس و امکان باز کردن آن از طریق تلگرام وب یا دسکتاپ وجود ندارد. پس از ورود به بازی با تصویری مشابه تصویر زیر روبه‌رو خواهید شد.

 

آموزش بازی کتیزن catizen

 

همانطور که از تصویر مشخص است، صفحه اصلی بازی شامل دوازده جایگاه برای گربه‌های با سطوح مختلف است که سطح آن‌ها در کنارشان نوشته شده است. ایده این است که دو گربه هم سطح باید با انتخاب یکی از گربه‌ها و رها کردن آن بر روی گربه دیگر، به یک گربه با یک سطح بالا تبدیل شوند.

 

به عنوان مثال، اگر دو گربه با سطح 5 در تصویر وجود دارد، یکی را انتخاب و بر روی یکی دیگر قرار می‌دهیم تا تبدیل به یک گربه با سطح 6 شوند. اگر کل 12 جایگاه با گربه‌ها پر شود و شما آن‌ها را ترکیب نکنید بازی متوقف می‌شود و شما نمی‌توانید گربه جدید را به صورت خودکار یا با خرید از بازار به دست آورید.

 

با بالا رفتن سطح گربه‌ها، عددی که به صورت سبز رنگ در تصویر وجود دارد تغییر می‌کند. این عدد نشان دهنده میزان توکن‌های Vkitty دریافتی در هر ثانیه است. تعداد توکن‌های Vkitty در کنار همین بخش و به صورت قهوه‌ای با لوگوی پنجه گربه نمایش داده می‌شود. این عدد براساس میزان توکن‌های دریافتی در ثانیه براساس رتبه گربه‌ها و همچنین درگیری در سایر فعالیت‌های بازی افزایش پیدا می‌کند.

 

در محیط بازی به صورت عادی شما باید منتظر بمانید تا سیستم به صورت خودکار گربه‌هایی با سطوح مختلف را به شما هدیه بدهد تا شما با ترکیب آن‌ها با یکدیگر سطح گربه‌ها و سرعت دریافت توکن‌های خود را بالا ببرید. برای اینکه با سرعت بیشتری بتوانید این فعالیت را دنبال کنید می‌توانید بر روی علامت موشک در سمت راست عدد سبز رنگ کلیک کنید و سرعت خود را برای مدت محدودی افزایش دهید. در پنجره‌ای که به این کار تخصیص داده شده است سه حالت افزایش سرعت با زمان‌های محدود تعریف شده است.

 

افزایش سرعت بازی کتیزن

 

حالت اول، رایگان و به مدت زمان محدود 10 دقیقه است. حالت دوم زمان بیشتری در حد 75 دقیقه است که برای فعالسازی آن نیاز دارید یک تراکنش را از طریق کیف پول خود در شبکه TON تایید کنید. حالت سوم نیز که برای مدت زمان 240 دقیقه است با پرداخت توکن‌های فیش قابل انجام است. این اعداد همواره به این شکل نیستند و توکن‌های فیش نیز از طریق فعالیت درون بازی یا خرید از بازار به دست می‌آید. توجه داشته باشید که این گزینه‌ها در هر روز به تعداد محدود در دسترس هستند.

 

گزینه دیگری که در بخش اصلی بازی و در سمت راست سرعت دریافت توکن‌ها وجود دارد، لیگ بازیکن است. در این بخش بازیکنان براساس میزان توکن‌های Vkitty جمع‌آوری شده در سطح‌های مختلف برنز، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم، الماس، مستر و رویال دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی نیز می‌تواند برای ایردراپ بازی کتیزن مهم باشد اما طبق اطلاعیه‌های تیم اثر سطح گربه‌ها در ایردراپ بیشتر از سطح لیگ بازیکنان است و بهتر است به جای افزایش سطح لیگ، اولویت بر روی افزایش سطح گربه باشد.

 

توجه داشته باشید که اگر مدت زمان زیادی در محیط بازی فعالیت داشته باشید با تصاویری از میم کوین‌های دوج کوین و پپه در صفحه بازی روبه‌رو خواهید شد. با کلیک بر روی این تصاویر امکان دسترسی به گزینه افزایش سرعت به صورت سه سطح رایگان و کلیم و پرداخت فیش برای شما فعال خواهد شد که به نوعی امتیاز اضافی برای فعالان بازی به حساب می‌آید.

 

گزینه Shop در بازی Catizen

در قسمت پایین و سمت چپ تصویر گزینه Shop وجود دارد که از آن برای خرید توکن‌های فیش و تعداد معینی گربه جدید می‌توانید استفاده کنید. با کلیک بر روی این گزینه گزینه‌های مختلفی برای شما نمایش داده می‌شود که معمولا یکی از آن‌ها با تعداد محدود 4 گربه جدید رایگان است و یک گزینه دیگر با 24 گربه جدید وجود دارد که به دست آوردن با ثبت یک تراکنش در کیف پول انجام می‌شود.

 

سایر گزینه‌های موجود در بخش Shop همگی پولی هستند و برای پرداخت هزینه‌ آن‌ها باید از رمز ارز TON استفاده کنید. برای خرید تن کوین می‌توانید به صرافی رابکس مراجعه کرده و کیف پول خود را با آن شارژ کنید. برخی از بسته‌ها شامل فیش و گربه‌های جدید است اما برخی از آن‌ها تنها شامل توکن‌های فیش است. از فیش‌های خریداری شده برای افزایش سرعت و همچنین خرید گربه‌های با سطح نزدیک به آخرین لول گربه ایجاد شده می‌توان استفاده کرد.

 

گزینه Shop در بازی کتیزن

 

گزینه Earn در ربات کتیزن

بخش EARN در بازی کتیزن یکی دیگر از بخش‌های فعالیت است که با مشارکت در آن می‌توان توکن‌های فیش را به دست آورد. این بخش از دو قسمت Tasks و Achievements تشکیل شده است. در قسمت Tasks، بخش Daily شامل فعالیت‌های روزانه است که شما می‌توانید هر روز با انجام آن‌ها مقداری توکن فیش به دست آورید. توجه داشته باشید که برخی از این تسک‌های روزانه پولی است.

 

گزینه Telegram premium موجود در این بخش برای کاربران پرمیوم تلگرام 200 توکن فیش برای یک بار هدیه می‌دهد. در بخش Basuic Task چند تسک اصلی ارائه شده است که برای یکبار می‌توانید آن‌ها را فعال و توکن‌های فیش را به دست آورید. بخش X Tasks آخرین بخش این قسمت است که مربوط به فعالیت توییتر پروژه کتیزن است.

 

در قسمت Achievements سه قسمت امتیاز اضافی براساس فعالیت کاربران اضافه شود. بخش Check in Bonus براساس بازدید روزانه کاربر از محیط بازی و انجام تسک روزانه مقداری توکن فیش در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در بخش Purchase Bonus براساس میزان پول پرداختی مقداری فیش به کاربران اهدا می‌شود. در نهایت نیز در بخش Invite Bonus به ازای تعداد کاربرهای عادی و پرمیوم دعوت شده، مقداری توکن به کاربر اهدا می‌شود.

 

گزینه Earn در بازی کتیزن

 

بخش Feed در بازی کتیزن

بخش Feed در بازی کتیزن محل خرید گربه با استفاده از توکن‌های درون بازی یا توکن‌های فیش است. هزینه خرید هر گربه در این بخش، براساس سطح آن‌ها متفاوت است و میزان افزایش سرعت دریافت توکن با خرید هر گربه نیز در کنار آن نوشته شده است. خرید گربه تنها برای سطح‌های پایین‌تر از گربنه با بالاترین سطح امکان‌پذیر است و خرید برخی از آن‌ها تنها با استفاده از توکن‌های فیش قابل انجام است.

 

در این بخش گاهی اوقات برخی از گربه‌ها به رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. بنابراین، مراجعه به آن می‌تواند مفید باشد. نکته مهمی که برای خرید گربه باید به آن توجه شود این است که با هر بار خرید گربه در یک سطح خاص، قیمت خرید آن افزایش پیدا می‌کند و این مساله باعث می‌شود که گاهی اوقات هزینه خرید گربه با سطح پایین بالاتر از گربه با سطح بالاتر باشد. بنابراین، در هر بار خرید گربه باید این موضوع مد نظر باشد.

 

گزینه Generate در وسط بازی نیز برای خرید گربه در یک سطح خاص است که این سطح خاص با پیشرفت در بازی افزایش پیدا می‌کند. با کلیک بر روی این گزینه گربه با سطح مشخص به لیست گربه‌های شما اضافه می‌شود. با توجه به نکته بالا بهتر است از این گزینه کمتر استفاده شود زیرا پس از چند بار استفاده هزینه آن بالاتر از سایر گربه‌ها می‌شود.

 

خرید گربه در بازی کتیزن

 

بخش Invite در بازی Catizen

این بخش از بازی کتیزن همانند بازی تپ سواپ و دیگر بازی‌های کلیکی برای دعوت از دوستان به بازی طراحی شده است. شما با دعوت از دوستان خود به بازی کتیزن سه نوع امتیاز به دست می‌آورید. امتیاز اول دریافت مقداری توکن فیش هم برای شما و هم برای کسی که دعوت کرده‌اید، امتیاز دوم دریافت توکن xZEN با هر بار افزایش سطح کاربر دعوت شده و امتیاز سوم دریافت 5 درصد ارزش ایردراپ دوست دعوت شده است.

 

برای دعوت از دوستان خود کافی است گزینه Invite a friend را کلیک کنید و با انتخاب کاربر لینک را برای او ارسال کنید. اگر دوست دارید که به صورت مستقیم به لینک دسترسی داشته باشید پس از انتخاب این گزینه، Saved message خود را به عنوان کاربر مقصد انتخاب کنید تا به لینک دعوت خود دسترسی داشته و آن را در اختیار دوستان خود قرار دهید.

 

دعوت از دوستان برای بازی کتیزن

 

بازی خودکار Catizen

گزینه Auto در محیط بازی کتیزن برای فعالیت خودکار طراحی شده است. با فعالسازی این گزینه در هر نیم ثانیه فعالیت‌های مورد نیاز در بازی شامل ترکیب کردن گربه‌ها، بوست کردن وضعیت، خرید گربه‌های جدید، حذف گربه‌های با سطح پایین و دریافت بونوس‌های ایردراپ به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

 

برای فعال کردن این گزینه در حال حاضر کاربران می‌توانند به جای 6499 توکن فیش، 3900 توکن فیش پرداخت کنند. اگر این فیش‌ها را از طریق بازی کسب کرده‌اید می‌توانید این گزینه را فعال کنید. برای خرید فیش‌ها نیز می‌توانید به قسمت Shop رفته و مقدار مورد نیاز فیش را خریداری کرده و سپس گزینه خودکار را فعال کنید.

 

سایر بخش‌های بازی تلگرامی کتیزن

در قسمت بالای محیط بازی کتیزن یک سری گزینه وجود دارد که مهمترین آن‌ها بخش Fishing با ماهیگیری است. شما در این بخش می‌توانید در صورت امکان به ماهیگیری پرداخته و میزان فیش‌های خود را افزایش دهید. برای اینکه این فعالیت را انجام دهید نیز نیاز است که حداقلی فیش در حساب خود داشته باشید.

 

بخش مهم دیگر این قسمت Mine است که در گذشته از آن برای استیک برخی از توکن‌ها یا دعوت از دوستان به منظور افزایش سرعت فعالیت در بازی استفاده می‌شد اما در حال حاضر برای کاربران جدید غیرفعال است. گزینه Voice در این بخش برای فعال و غیرفعال کردن صدای بازی استفاده می‌شود و گزینه Join kitty club برای پیوستن به گروه‌های مختلف است و کاربران با پرداخت هزینه می‌توانند گروه خود را در صدر این لیست قرار دهند.

 

آيا بازی کتیزن معتبر است؟

بازی کتیزن یکی از مطرح‌ترین و شاید گفت محبوبترین بازی‌های تلگرام است که میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده و با تعریف روش‌های متعدد، یک اکوسیستم مناسب بازی را برای کاربران خود تدارک دیده است. این بازی مورد توجه تیم تلگرام به خصوص پاول دورف بوده است که این مساله نیز اعتبار بازی کتیزن را افزایش می‌دهد.

 

توکن بازی کتیزن کی لیست می‌شود؟

در حال حاضر هیچ زمان قطعی برای لیست شدن توکن بازی کتیزن تعیین نشده است اما با توجه به بیانیه‌های صادر شده ایردراپ ارز دیجیتال این پروژه قطعی است و انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال 2024 نهایی شود. برای قرار گرفتن در لیست کاربران مشمول ایردراپ این پروژه بهتر است تمرکز خود را بر روی افزایش سطح گربه‌های خود قرار دهید. به محض لیست شدن توکن بازی کتیزن صرافی ارز دیجیتال رابکس آن را لیست خواهد کرد.

 

قیمت ارز دیجیتال کتیزن چقدر است؟

در حال حاضر توکن ارز دیجیتال بازی کتیزن راه‌اندازی نشده است و به همین دلیل امکان خرید و فروش آن در صرافی‌های کریپتوکارنسی وجود ندارد. بنابراین، در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال کتیزن مشخص نیست. با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کافی در مورد توکنومیکس پروژه و نحوه توزیع توکن‌ها بین کاربران ارائه نشده است، تخمین قیمت ارز دیجیتال کتیزن نیز امکان‌پذیر نیست.

 

جمع‌بندی

بازی کتیزن تلگرام یک بازی پرورش و نگهداری گربه است که با استفاده از روش‌های مختلف توجه کاربران تلگرام را به خود جذب کرده است. در این مقاله به آموزش کامل فعالیت در این بازی به منظور دریافت ایردراپ احتمالی پرداخته شد. از آنجایی که بازی های کلیکی تلگرام مورد توجه بسیاری از کاربران ارز دیجیتال است،‌ انتظار می‌رود این بازی بتواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت کاربران باشد.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • محمدرضا 20 تیر 1403

    دمتون گرم. خیلی کامل بود

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی کتیزن تلگرام | کاملترین آموزش درآمدزایی از بازی Catizen

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی تلگرامی سید کوین | آموزش 0 تا 100 ربات Seed App