اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ریزش قیمت بیت کوین با اعلام رد پرونده بلک راک| ریزش قیمت بیت کوین در راه است؟

نویسنده : عارفه مدنی

165

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوین

10تیر1402|36:10

ریزش قیمت بیت کوین

در روز 30 ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۱)، پس از باز شدن بازار بورس وال استریت، ریزش قیمت بیت کوین به زیر 30,000 دلار امریکا رسید. این اتفاق باعث نگرانی بازارها شد و دلیل نگرانی آن‌ها سرنوشت صندوق‌های تبادل شده معاملاتی (ETF) بیت کوین بوده است. ETF‌ها صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترکی هستند که در بورس معامله می‌شوند و از مجموعه دارایی‌های متنوعی مانند سهام، اوراق قرضه و یا ارزهای دیجیتال تشکیل شده‌اند. بنابراین، این حادثه منجر به نگرانی و حساسیت بازارها درباره سرنوشت ETF‌های بیت کوین شده است. با اعلام این خبر، قیمت بیت کوین به ۲۹٬۵۰۰ دلار کاهش یافت. برای خرید بیت کوین به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

دلیل ریزش قیمت بیت کوین

به نقل از وال استریت ژورنال (WSJ)، SEC اعلام کرده است که پرونده‌های مربوط به ETF اسپات بیت کوین ناقص هستند و اطلاعات کافی درباره قرارداد نظارتی با صرافی بیت کوین مورد نیاز فراهم نشده است. بنابراین، SEC پرونده‌ها را به صرافی‌ها بازگردانده است، زیرا نام صرافی مربوطه که قرارداد نظارت اشتراکی با آن باید برقرار شود، مشخص نشده است و اطلاعات کافی درباره جزئیات این قرارداد نیز ارائه نشده است.

اما SEC افزوده است که شرکت‌های مدیریت دارایی می‌توانند این نواقص را تکمیل کرده و پرونده‌ها را مجدداً تنظیم کنند. «تدتالکس‌ماکرو» (Tedtalksmacro) به طرز خوش‌بینانه‌ای نظر خود را ابراز می‌کند. او ادعا می‌کند که این رد درخواست‌ها می‌تواند به این معنا تفسیر شود که SEC به شرکت مالی بلک راک، نشان داده است که برای تأیید و تصویب درخواست خود چه اقداماتی باید انجام دهد و این موضوع می‌تواند به عنوان یک نشانه مثبت در نظر گرفته شود.

 

این تصمیم sec منجر به شدت گرفتن ریزش ارزهای دیجیتال امروز شد.در زمان نوشتن این متن، قیمت بیتکوین حدود ۱,۰۰۰ دلار کمتر از بالاترین قیمت روز‌های اخیر خود معامله می‌شود. ریزش قیمت بیت کوین در زمان مناسبی رخ داده است، زیرا زمان نهایی بستن کندل‌های ماهانه و سه ماهه بیت کوین نزدیک است. این اطلاعات می‌توانند برای کسانی که در بازار بیتکوین فعالیت می‌کنند، اهمیت داشته باشند.

 

 

 

ریزش قیمت بیت کوین

 

 

 

امکان افزایش نرخ بهره همزمان با اعلام شاخص PCE

علاوه تاثیر رد پرورنده بلک راک و ریزش قیمت بیت کوین، اطلاعات (U.S. macroeconomic) سبب ابهام بیشتری برای آینده بازار کریپتوکارنسی شده است.  اطلاعات ماکرواقتصادی آمریکا ((U.S. macroeconomic) )، یعنی «شاخص هزینه‌های مصرف شخصی» (PCE Index) با پایین‌ترین سطح از انتظارات به همراه بزرگترین کاهش سالانه خود در یک سال، منتشر شده است و موجب ریزش قیمت بیت کوین شده است.ٓ آیا نرخ بهره آمریکا امکان دارد با کاهش این شاخص افزایش پیدا کند؟

 

 

در حالی که نشانه‌هایی از کاهش تورم وجود دارد، بازارها آغاز به تخمین بالاتری از بازگشت به نرخ بهره‌های بالا در ماه ژانویه کرده‌اند. براساس آخرین داده‌ها از ابزار (FedWatch) گروه CME، احتمال افزایش ۲۵ پایه‌نقطه در نرخ بهره برای ماه آینده به تقریباً ۹۰٪ رسیده است. با این وجود، منبع تحلیلی مالی به نام (The Kobeissi Letter) معتقد است که علی‌رغم این نتیجه، تورم هنوز به شدت بالاست.

 

 

به گزارش کوین تلگراف (cointelegraph) بازارها در حال بررسی تأثیر تورم و تغییرات نرخ بهره بر روند اقتصادی هستند و نگرانی‌هایی درباره تورم همچنان وجود دارد که باعث افزایش نرخ بهره می‌شود. «تورم هسته‌ای» (PCE)، که یکی از معیارهای  ارزیابی نرخ تورم  توسط (Fed) است، از دسامبر ۲۰۲۲ تاکنون تغییر نکرده است. در حال حاضر، تورم هسته‌ای (PEC) در حدود ۴.۶درصد است و همچنان یک مشکل عمده برای Fed است. این اطلاعات نشان می‌دهد که در طول زمانی مشخص از دسامبر ۲۰۲۲ تاکنون، سطح تورم هسته‌ای بر اساس شاخص PCE تغییری نکرده است و همچنان در یک میزان بالا قرار دارد. این ممکن است به این معنی باشد که تورم هنوز یک چالش مهم برای فدرال رزرو آمریکا است و نیاز به برخورد با آن وجود دارد.

 

 

 

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟