اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

افرایش قیمت بیت کوین همزمان با ورشکستگی بانک First republic

نویسنده : عارفه مدنی

255

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
تحلیلبیت کوین

05اردیبهشت1402|30:13

تجارت با رمز ارز های دیجیتال

در ۲۴ ساعت گذشته افرایش قیمت بیت کوین همزمان با ورشکستگی بانک فرست ریپابلیک (first republic) اتفاق افتاد و قیمت این رمز ارز ۳ درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت در پی شایعات ورشکستگی رسمی این بانک اتفاق افتاد و موجب ایجاد ترس نسبت به دومینوی ورشکستگی بانک‌های امریکا یکی پس از دیگری برای سرمایه‌گذاران شده است.

 

این در حالی است که قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر در محدوده پایین ۲۷,۰۰۰ دلار بوده است و این خبر قیمت بیت کوین را دیشب به بالای سطح ۲۸,۰۰۰ دلار بازگرداند و کندل روزانه قیمت بیت کوین دیشب در سطح ۲۸,۰۰۰ دلار بسته شد. برای خرید بیت کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

ب روز رسانی: قیمت بیت کوین در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه ۶ اردیبهشت ارز مرز ۳۰/۱۵۰ دلار عبور کرد.

افرایش قیمت بیت کوین همزمان با ورشکستگی بانک first republic

به گزارش کوین‌تلگراف، مت ویلمسن (Matt Willemsen) رئیس تحقیقات کوین تلگراف برنامه آموزشی کولکتیو شیفت به افرایش قیمت بیت کوین همزمان با ورشکستگی بانک فرست ریپابلیک توییتی پست کرد که در آن به افزایش ۲.۹ درصدی قیمت بیت کوین در ۹۰ دقیقه اشاره کرد. پس از اینکه چارز گاسپرینو خبر داد بانک‌دارانی که با این بانک کار می‌کنند، انتظار دارند این بانک در نهایت تحت نظارت نهاد‌های دولتی قرار بگیرد. قیمت بیت کوین در زمان انتشار این توییت ۲۷,۵۰۰ دلار بود و در حال حاضر ۲۸,۱۵۰ دلار است.

 

افرایش قیمت بیت کوین همزمان با ورشکستگی بانک First republic

فرست ریپالبکی یک بانک در ایالات متحده آمریکا است که در اوایل ماه مارس، این بانک با مشکلاتی در مدیریت مالی مواجه شد. برای حمایت از این بانک و کمک به آن در مقابله با این مشکلات، یازده بانک بزرگ دیگر در ایالات متحده، از جمله بانک J.P. Morgan و شرکت بانکی Bank of America Corp، تصمیم گرفتند که مبلغ 30 میلیارد دلار را در بانک First Republic قرار دهند. این پول به صورت وام یا سرمایه‌گذاری در بانک قرار گرفته است و هدف آن کمک به بانک First Republic در مقابله با مشکلات مالی و افزایش سرمایه بانکی آن بوده است.

 

به گرازش cointelegraph در روز دوشنبه ۲۳ آوریل، بانک First Republic در تماس با سهامدارانش، گزارش درآمد سه ماهه اول سال خود را اعلام کرد و در این گزارش ادعا کرد که مجموع سپرده‌های آن به بیش از 100 میلیارد دلار کاهش یافته است و برای تقویت وضعیت مالی خود به سرعت گزینه های استراتژیک را دنبال خواهد کرد.

 

با وجود وضعیت بد بازار سهام آمریکا در روز سه‌شنبه، قیمت بیت کوین صعودی کرد. در روز گذشته، شاخص‌های S&P 500 و NASDAQ 100 به ترتیب ۱.۵٪ و ۱.۸۹٪ کاهش یافتند، در حالی که گزارش عملکرد فصلی شرکت‌های مایکروسافت و آلفابت نتایج نسبتاً مثبتی را نشان دادند. به نظر می‌رسد که نوسانات قیمت بیت کوین از بازار سهام در حال جدایی و تقویت هستند.

 

شاخص‌های S&P 500 و NASDAQ 100 دو شاخص اصلی بورس آمریکا هستند. شاخص S&P 500 شامل 500 شرکت بزرگ در بورس نیویورک و ناسداک است و به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی بورس آمریکا محسوب می‌شود. این شاخص در واقع نماینده‌ی عملکرد بازار سهام آمریکا است.

 

شاخص NASDAQ 100 نیز شامل 100 شرکت بزرگ و پیشرو در حوزه فناوری و ارتباطات در بورس ناسداک است. این شاخص معمولاً به عنوان یکی از شاخص‌های برتر و پررونق بورس ناسداک مطرح است.در حالی که شاخص S&P 500 شامل شرکت‌های مختلف از بسیاری از صنایع، از جمله فناوری، بهداشت، مالی و غیره است، شاخص NASDAQ 100 به دلیل تمرکز زیاد بر صنایع فناوری و ارتباطات، بیشتر به عنوان شاخص شرکت‌های فناوری شناخته می‌شود.

 

هر دو شاخص به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا مورد استفاده و تحلیل قرار می‌گیرند. این شاخص‌ها به عنوان یکی از شاخص‌های مهم و معتبر جهت ارزیابی عملکرد بازار سهام آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تحلیل قیمت بیت کوین با توجه به تغییرات بازار

قیمت اتریوم در زمان نگارش  این خبر حدود ۱۸۶۴ دلار است و ارزش کل بازار کریپتو به حدود ۱.۱۴ تریلیون دلار می‌رسد. همچنین، دامیننس بیت کوین در شرایط فعلی حدود ۴۷.۸۹٪ است. شاخص ترس و طمع کریپتو در حال حاضر حدود ۵۶ و در محدوده طمع حرکت ‌می‌کند. حرکت صعودی بازار در شب گذشته باعث شد که حجم لیکویدیشن‌ در ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۷۸ میلیون دلار برسد.

 

منظور از دامیننس بیت کوین سهم ارزش بازار بیت کوین نسبت به ارزش کل بازار ارز دیجیتال است. این معیار درصدی از کل بازار ارزهای دیجیتال است که از بیت کوین تشکیل شده است. به عبارت دیگر، تسلط بیت کوین نشان می‌دهد که چه مقدار از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است. به عنوان مثال، اگر بیت کوین دارای ارزش بازار 1 تریلیون دلار باشد و کل بازار ارزهای دیجیتال دارای سرمایه 2 تریلیون دلار باشد، تسلط بیت کوین 50 درصد خواهد بود. برای درک بهتر مفهوم دامیننس بیت کوین می‌توانید به مقاله دامیننس بیت کوین چیست؟ بررسی شرایط بازار بر اساس Dominance در آکادمی رابکس مراجعه کنید.

 

منبع : cointeleghraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود