اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

توافق بایننس و SEC بر سر دارایی‌ های بایننس آمریکا

نویسنده : عارفه مدنی

266

زمان مطالعه :

۳دقیقه
صرافی‌هاارزهای دیجیتال

27خرداد1402|51:09

توافق بایننس و SEC

آیا توافق بایننس و SEC بر سر دارایی‌ های بایننس امریکا امکان پذیر است؟ هنوز هیچ توافقی بین این دو طرف به دست نیامده است. صرافی بایننس مهلتی تا روز پنج‌شنبه داشت تا یک توافق برای جلوگیری کامل از توقیف دارایی‌های صرافی بایننس (Binance.US) ارائه دهد. در روز ۴ شنبه هفته گذشته (۲۴ خرداد ۱۴۰۲) طرفین بر روی یک توافق درباره صدور یک دستور قضایی مشترک که به آن توافق‌نامه موافقت گفته می‌شود، کار می‌کنند و پیشرفتی هم در این زمینه صورت گرفته است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان یا جزئیات این توافق ارائه نشده است و باید دید در انتها چه تصمیمی گرفته می‌شود و تکلیف دارایی‌های سرمایه گذاران چه می‌شود؟

 

آیا توافق بایننس و SEC بر سر دارایی‌ های بایننس آمریکا امکان پذیر است؟

 

قاضی پرونده شکایت بایننس امی برمن جکسون (Amy Berman Jackson) با درخواست موقت sec برای توقیف دارایی‌های بایننس موافقت نکرد و به SEC و بایننس مهلتی تا روز پنج‌شنبه داده بود تا درباره پیشنهاد اولیه SEC برای توقیف کامل دارایی‌های این دو شرکت (BAM Management) و (BAM Trading) که (Binance.US) را اداره می‌کنند، به توافق برسند. برای درک بهتر ماجرای شکایت از بایننس توسط sec یه اخبار رابکس مراجعه کنید.

 

 

 

برای توافق بایننس و SEC به گزارش (blockworks) شرکت‌های (BAM Management) و (BAM Trading) موظف شدند تا لیستی از هزینه‌های خود را به دادگاه ارائه دهند. در روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد ۱۴۰۲)، SEC توافق خود را ارائه کرد و تعدادی محدودیت را مانند جلوگیری از دسترسی CEO بایننس به دارایی‌ها و کیف‌پول‌های صرافی آمریکای را لیست کرد.

 

 

 

با این حال، توافق بایننس و SEC به بایننس اجازه می‌دهد تا همچنان پرداخت‌ها را برای خرید کالا و خدمات، دستمزد کارکنان (BAM Trading) و (BAM Management)، شامل مزایای پیشین، هزینه‌های حرفه‌ای و هزینه‌های مشابه مرتبط با عملیات تجاری آنها ادامه دهد. مشتریان و شرکای Binance US به صورت مداوم در حال مراقبت از عملیات حقوقی این صرافی هستند.

 

 

توافق بایننس و SEC

 

 

 

 موارد ذکر شده در توافق بایننس و SEC بر سر دارایی‌ های بایننس آمریکا

 

بر طبق این توافق صرافی( Binance.US) باید کیف پول‌های جدیدی برای رمزارز ایجاد کند که کارمندان صرافی بایننس به آنها دسترسی نداشته باشند. اطلاعات اضافی باید به سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه شود. علاوه بر این، بایننس باید اطلاعات بیشتری را به SEC ارائه کند و با یک طرح «اکتشاف سریع» (Expedited Discovery) موافقت نماید. مشتریان مستقر در ایالات متحده همچنان مجاز به برداشت وجه خود هستند. SEC در هفته گذشته علیه Binance و Binance.US شکایتی را در مورد ارائه و معامله اوراق بهادار غیرثبت‌شده به دادگاه ارائه کرد. توافقنامه پیشنهادی به اصل شکایت تعمیم داده نمی‌شود و فقط بر روی تعداد محدودی مسائل تمرکز می‌کند.

 

 

 

دارایی‌های بسیاری در معرض خطر قرار دارند، به ویژه دارایی‌های ارزدیجیتال متعلق به مشتریان که توسط (Binance) نگهداری می‌شوند، و همچنین ارزهای معمولی استفاده شده برای خرید دارایی‌های دیجیتال در صرافی (Binance.US). در ایمیلی که (Binance US) در روز چهارشنبه به وقت شرق آمریکا به مشتریان ارسال کرده است، شرکت به وجود مشکلاتی مربوط به برداشت‌های مشتریان به دلار اشاره کرده است. صرافی Binance US در ایمیلی که ارسال کرده است، اعلام کرده است که در دو هفته اول ژوئن بیش از 285،000 تلاش برای برداشت انجام شده است.

 

 

منبع : blockworks

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟