اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین|دلیل مخالفت A16z

نویسنده : عارفه مدنی

370

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ایران

20بهمن1401|43:10

استقرار صرافی يوني سواپ در بایننس اسمارت چین

پیشنهادی برای استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین ارایه شد که در رای گیری مرحله اولیه توسط اکوسیستم تایید شد. با این حال مرحله اصلی این رای گیری باعث شد تا مخالفان سرسخت این پروپوزال به میدان بیایند و در رای گیری شرکت کنند. اما موضوع مخالفت با این طرح چیست؟

 

مخالفت با استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین

استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین اتفاق خوبی برای این پروژه به حساب می‌آید زیرا با این کار حجم معاملات در این صرافی افزایش پیدا می‌کند و منجر به افزایش سود تامین کنندگان نقدینگی آن می‌شود. انجام این کار نیازمند استفاده از یک پروتکل ارتباط میان بلاک چینی است که همین مساله دلیلی برای مخالفت a16z با این اتفاق شده است.

شرکت OXPLASMA درخواستی مبنی بر استفاده از پل wormhale برای توسعه ورژن 3 unisawap در شبکه بایننس اسمارت چین عنوان کرد. در همین زمان شرکت A16z با استفاده از تمام توکن‌های UNI خود با این پروپوزال مخالفت کرد. این شرکت به دنبال استفاده از پروژه پل بلاک چین لیر زیرو به جای wormhale است زیرا یکی از سرمایه‌گذارهای اصلی آن به شمار می‌آید. در این میان شرکت‌هایی مانند VC و jump crypto هم از این  آب گل آلود ماهی گرفته و این شرکت‌ها را با اخبارهایی که انتشار می‌دادند درگیر کردند.

پروژه Layerzero یک پروتکل بدون نیاز به اعتماد است که به کاربران امکان انتقال توکن یا هر نوع پیام دیگر را در یک تراکنش بر روی اپلیکیشن‌های موجود در بلاک چین‌های مختلف فراهم می‌کند. برخلاف پل‌های بلاک چینی سنتی که کاربران در آن‌ها نیاز به سوزاندن یا قفل کردن دارایی‌ها در بلاک چین مبدا را دارند و معمولا برای اتصال بین دو بلاک چین کاربرد دارند، پروژه Layerzero قابل تعمیم است و می‌توان از آن در تمام زنجیره‌ها استفاده کرد.

 

استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین

 

Layerzero یا Wormhole|آیا A16z پیروز میدان می‌شود؟

A16z که یکی از سرمایه‌گذارهای لیر زیرو است، از استفاده لیر زیرو برای استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین حمایت می‌کند. این در حالی است که شرکت jump از Wormhole برای پل بلاک چین UNI حمایت می‌کند و با A16z مخالف است. شرکت A16z امکان شرکت در رای اولیه استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین را نداشت اما اعضای این شرکت حمایت همه جانبه خود از پروژه ارز دیجیتال لیر زیرو را در رای گیری نهایی اعلام کردند.

دو طرف ماجرا موافقان و مخالفانی دارند. شرکت Eddie Lazzarin عنوان کرد که اگر از نظر فنی ممکن بود بی شک  از همه 15 میلیون خود برای حمایت از لیر زیرو استفاده می‌کرد. اما تنها بحث موجود در این میان سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف نیست و بحث امنیت پل‌ها نیاز بسیار بحث‌برانگیز است.

پل های بلاک چینی در سال های اخیر هدف حملات متعددی بوده‌اند. از جمله این حمله‌ها می‌توان به حمله سال گذشته به پل Wormhole اشاره کرد که منجر به سرقت 325 میلیون دلاری از آن شد. هر دو این شرکت‌ها در حال درگیری بر سر به کرسی نشاندن حرف خود هستند، اما در واقع برای بسیاری از کاربران امنیت پل استفاده شده از اهمیت بیشتری برخوردار است. باید منتظر ماند و دید خروجی این درگیری‌ها  به استقرار صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین منجر می‌شود یا نه.

 در حال حاضر پروژه لیر زیرو توکن مخصوص خود را ارائه نکرده است اما زمزمه‌هایی بر ایردراپ توکن ZRO آن وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید توکن UNI مربوط به صرافی یونی سواپ به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.
منبع : crypto.news

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش