اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تتر در شبکه TON | ارسال تتر در تلگرام برای کاربران میسر شد!

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

330

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

31فروردین1403|16:13

طبق اخبار جدید منتشر شده تتر در شبکه TON راه اندازی می شود و امکان ارسال تتر در تلگرام برای کاربران میسر می‌شود. طبق این اخبار شرکت تتر و بلاک چین TON با راه اندازی استیبل کوین مبتنی بر دلار USDT و استیبل کوین مبتنی بر طلای XAUT در بلاک چین TON باهم به توافق رسیده اند. با منتشر شدن این خبر قیمت خرید تن کوین افزایش پیدا کرد.

 

تتر در شبکه TON

تیم عملیات شرکت تتر در 19 آوریل از راه اندازی استیبل کوین تتر در شبکه TON و همچنین استیبل کوین Tether Gold (XAUT) روی بلاک چین TON پرده برداشت. این اعلام همزمان با سخنرانی پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر و پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام در رویداد رمزنگاری Token2049 در دبی منتشر شد. در همان رویداد، تتر همچنین از بازسازی و راه‌اندازی چهار بخش تجاری جدید شامل Tether Data، Tether Finance، Tether Power و Tether Edu ئرده برداشت.

 

به گفته آردوینو، TON و Tether چشم انداز یک اینترنت باز و غیرمتمرکز و یک سیستم مالی بدون مرز را به اشتراک می‌گذارند. مدیر عامل تتر اظهار داشت راه اندازی تتر گلد و تتر در شبکه TON امکان انتقال یکپارچه ارزش، افزایش فعالیت و نقدینگی را فراهم می‌کند و در عین حال تجربه مالی را به کاربران ارائه می دهد که می‌تواند با آنچه در سیستم مالی سنتی وجود دارد مطابقت داشته باشد.

 

راه اندازی تتر در شبکه TONنقطه عطف دیگری در گسترش تتر در چندین بلاک چین است و پوشش آن را به 15 بلاک چین از جمله در شبکه‌های ترون و اتریوم افزایش می دهد. این نقطه عطف همچنین برای شبکه TON نیز ضروری و مفید به نظر می‌رسد. تن کوین به واسطه اخبار مثبت اخیر توانست در 16 آوریل از دوج کوین به عنوان نهمین بلاک چین و ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پیشی بگیرد.

 

در اطلاعیه مربوط به مینت تتر در شبکه TON آمده است که بلاک چین TON با تلگرام همکاری می‌کند و از این پس توکن‌های USDT و XAUT روی TON قرار می گیرند و این پتانسیل را دارند که تجربه‌ای ساده و بدون حاشیه برای پرداخت‌های همتا به همتا را برای بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر جهانی تلگرام ارائه دهند و خرید تتر را برای کاربران تلگرام امکان‌پذیر کنند.

 

ارسال تتر در تلگرام برای کاربران میسر شد!

جک بوث، رئیس بازاریابی بنیاد TON، در مورد راه اندازی تتر در شبکه TON به کوین تلگراف گفت که نکته منحصر به فرد در مورد راه اندازی تتر در شبکه TON این است که اکوسیستم TON انتقال بین ارزهای فیات و کریپتو را امکان پذیر می‌کند و جاه طلبی دارد که از نظر کارایی و سهولت استفاده بر امور مالی سنتی غلبه کند. او اضافه کرد که با وجود ساختار داخلی برای مبادله فیات در هنگام راه اندازی و همچنین دسترسی در سطح جهانی به کارت های بانکی، به زودی مخاطبان انبوه می‌توانند از زیرساخت‌های رمزنگاری برای پرداخت‌های جهانی استفاده کنند.

 

راه‌اندازی تتر در شبکه TON اولین نمونه از تلاقی این دو اکوسیستم نیست. حداقل از سال 2023، تتر یکی از ارزهای دیجیتال پیش‌فرض موجود در Wallet به عنوان کیف پول شخصی ثالث که در دسترس کاربران تلگرام است، در کنار ارزهایی مانند بیت‌کوین و تن کوین بوده است. در زمان نگارش این مقاله، شبکه Tron بلاک چین پیش‌فرض موجود برای تتر در کیف پول تلگرام است که تتر TRC-20 را فعال می‌کند.

 

تتر در شبکه TON

 

به گفته هلیل میراحمد، مدیر عامل Wallet در تلگرام، تتر در شبکه TON گزینه دیگری در Wallet خواهد بود و تتر در شبکه ترون نیز همچنان در این کیف پول باقی خواهد ماند. طبق داده‌های شفاف‌سازی منتشر شده توسط شرکت تتر، بلاک چین ترون بیشترین سهم USDT صادر شده را در زمان اعلام به خود اختصاص داده است. خبر راه اندازی تتر در شبکه TON چند هفته پس از آن منتشر شد که تتر ابزار بازیابی را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌داد تتر را بین بلاک‌چین‌های مختلف منتقل کنند.

منبع : Cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟