اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا| SOL و MATIC اوراق بهادار نیستند!

نویسنده : عارفه مدنی

131

زمان مطالعه :

4دقیقه
ارزهای دیجیتال

22خرداد1402|28:16

بنیاد سولانا و پولیگون لبز به طبقه‌بندی توکن‌های خود به عنوان اوراق بهادار توسط SEC واکنش نشان دادند. بنیاد سولانا اعتراضاتی را علیه طبقه‌بندی کوین SOL به عنوان یک اوراق بهادار توسط SEC مطرح کرده است. پولیگون لبز نیز بیان کرده است که توکن MATIC در خارج از حوزه قضایی ایالات متحده راه‌اندازی شده و توسعه یافته است. به دنبال واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، هر دو رمز ارز متیک و سولانا افزایش مثبتی را در قیمت خود تجربه کردند. برای مشاهده نمودار قیمت پولیگون و متیک به صرافی ارز دیجیتال رایکس مراجعه کنید.

 

واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

بنیاد سولانا طبقه‌بندی توکن SOL خود به عنوان یک اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را رد کرده است. پولیگون لبز نیز با بنیاد سولانا همسو بوده و اظهار داشت که کوین متیک را در خارج از ایالات متحده توسعه داده و مستقر کرده است و به همین دلیل نباید تحت تاثیر اخبار SEC باشد.

 

 

در 10 ژوئن، بنیاد سولانا تمایل خود را برای همکاری با تنظیم کننده های قوانین برای ارائه شفافیت بیشتر برای صنعت در حال ظهور کریپتوکارنسی ابراز کرد. از سوی دیگر، پولیگون لبز خاطرنشان کرد که بازار ایالات متحده را با کوین بومی خود هدف قرار نداده است. در ادامه به بررسی جزئیات واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا می‌پردازیم.

 

در اوایل این هفته، SEC علیه صرافی‌های رمزنگاری Binance و Coinbase اقدام قانونی کرد و آن‌ها را به نقض قانون اوراق بهادار فدرال و تسهیل تجارت اوراق بهادار رمزنگاری شده مانند SOL متهم کرد.برای خرید سولانا می توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

 

 

بنیاد سولانا با کمیسیون بورس و اوراق بهادار موافق نبود، اما در عمل به مشارکت این نهادها در قانون‌گذاری دنیای ارزهای دیجیتال استقبال نشان داد: «از تداوم مشارکت سیاست‌گذاران به عنوان شرکای سازنده در مقررات برای دستیابی به شفافیت قانونی برای هزاران کارآفرین در سراسر ایالات متحده در فضای دارایی های دیجیتال استقبال می‌گردد.»

 

این بیانیه در میان تعدادی از اعضای فعال در اکوسیستم سولانا طنین انداز شد. آن‌ها نیز موافق بودند که تنظیم کننده به اشتباه این ارز را اوراق بهادار طبقه بندی کرده است. بنیاد سولانا در این مورد خاطرنشان کرد:

«جامعه سازندگان سولانا در صنعت ارزهای دیجیتال قوی‌ترین جامعه است و به ساخت پروژه‌ها و محصولات استثنایی ادامه می‌دهد. بنیاد سولانا برای ساختن بهترین بلاک چین برای آینده ای غیرمتمرکز در طولانی مدت، متعهد خواهد ماند.»

 

 

همزمان با بیانیه SEC، طبق داده‌های BeInCrypto، محکومیت جدید به SOL کمک کرد تا در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد رشد کند و به 15.47 دلار برسد. با این حال، پس از اینکه صرافی رابینهود سولانا را از فهرست خود خارج کرد و چندین نهنگ سرمایه های خود را از آن خارج کردند، قیمت آن در متریک هفت روزه بیش از 20 درصد کاهش یافت.

 

واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا چه بود

 

در کنار بنیاد سولانا پولیگون لبز دیگر شرکت بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال بود که به بیانیه SEC واکنش نشان داد. پولیگون لبز در بیانیه خود توضیح داده است که در حالی که این بنیاد از در دسترس بودن توکن متیک برای گروه وسیعی از افراد در دنیا مطمئن شده است، هیچ وقت بازار ارز دیجیتال ایالات متحده را هدف قرار نداده است.

 

 

این تیم، بازار غیرآمریکایی را به عنوان بزرگ‌ترین بازار جهان می‌شناسد و از سهامداران جهانی، از جمله تنظیم‌کننده‌ها و سیاست‌گذاران، برای مشارکت‌هایشان قدردانی می‌کند: «ما به تاریخچه شبکه پولیگون افتخار می‌کنیم. این شبکه در خارج از ایالات متحده توسعه یافته و مستقر شده است و تا به امروز بر روی جامعه جهانی که از شبکه پشتیبانی می‌کند متمرکز شده است.»

 

واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

 

 

تیم توسعه پولیگون بر اهمیت رمز ارز متیک در اکوسیستم خود تاکید کرده و توضیح داده است:« متیک از روز اول بخشی ضروری از فناوری پولیگون بود که تضمین می‌کرد شبکه ایمن خواهد بود و تا به امروز هم همینطور بوده است.»

 

 

متیک در شبکه پولیگون یکی از دارایی های دیجیتال متعددی بود که توسط SEC ایالات متحده به عنوان اوراق بهادار برچسب گذاری شده است. بر اساس داده های BeInCrypto، قیمت این رمز ارز در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته است و به 0.6048 دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است.برای خرید پولیگان می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رایکس مراجعه کنید.

 

 

باید دید واکنش سولانا و پلیگون به کمیسیون اوراق بهادار آمریکا تا چه حد جدی گرفته می‌شود و آیا شرکت‌های دیگر نیز به لیست ارزهایی که SEC به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده واکنش نشان می‌دهند یا خیر.

منبع : beincrypto

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد