اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال | جبران ضرر قیمت سولانا، کاردانو، متیک

نویسنده : عارفه مدنی

130

زمان مطالعه :

۳دقیقه
ارزهای دیجیتالبیت کوینقانون‌گذاری

22خرداد1402|26:09

بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال

بهبود قیمت‌ های بازار ارز دیجیتال و جبران ضرر قیمت سولانا، کاردانو، متیک که در هفته گذشته با فروش ناگهانی مواجه شدند. با بهبود قیمت این ارز‌های دیجیتال بخشی از ضررها را توانست جبران شود که به نوعی خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران این ارزهای دیجیتال است. در ادامه در مورد علت‌های بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال و تاثیر‌ آنها بر روی قیمت‌های ارز‌های دیجیتال می‌پردازیم. برای مشاهده قیمت‌ تمامی ارز‌های دیجیتال می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

 

بهبود قیمت‌ های بازار ارز دیجیتال و جبران ضرر قیمت سولانا، کاردانو، متیک

با توجه به اطلاعات CoinGecko، قیمت سولانا (SOL) به میزان 2.2 درصد افزایش یافته است، کاردانو (ADA) نیز 3.5 درصد رشد کرده و پلیگان (MATIC) با 5.5 درصد افزایش به سرعت پیش رفته است.یکی دیگر از دلایل بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال ثابت شدن قیمت بیت کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته است. بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال پس از اینکه بیت کوین توانست حمایت مهمی در سطح ۲۵,۳۰۰ دلار را حفظ کند رخ داده است.

 

 

با این حال، تحلیلگران باور دارند که سرمایه گذاران در بازار کریپتوکارنسی باید با بررسی اخبار موجود، خود را برای هر تغییری آماده کنند. به گزارش کوین‌دسک (coindesk)، در چند روز اخیر، قانون‌گذاران آمریکایی شکایت کرده و اعلام کرده‌اند که برخی از صرافی‌های کوین‌بیس و بایننس رمزارزها را به عنوان نوعی اوراق بهادار تلقی می‌کنند. این موضوع باعث شده است که بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش قابل توجهی مواجه شود. تحلیلگران توصیه می‌کنند که افراد فعال در بازار رمزارزها با دقت اخبار را پیگیری کرده و برای تغییرات ممکن در بازار آماده باشند.

 

 

بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال

 

 

اما توسعه‌دهنده‌گان ارز‌های دیجیتال سولانا، متیک، کاردانو هم به اتهامات کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) واکنش نشان داده‌اند و این واکنشات احتمالاً باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران شده است. بنیاد سولانا در روز پنج‌شنبه اعلام کرده است که آنها SOL را به عنوان یک اوراق بهادار در نظر نخواهند گرفت.

 

توسعه‌دهنده کاردانو به نام IOG در روز جمعه اعلام کرده است که دعوای SEC شامل تعداد زیادی از ناسازگاری‌ و تناقص‌های واقعی است و ADA به هیچ عنوان به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته نشده است.

 

بنیاد (Polygon Labs) در یک بیانیه اعلام کرده است که «MATIC خارج از آمریکا توسعه یافته، خارج از آمریکا پیاده‌سازی شده است و برای گروه وسیعی از افراد در دسترس است».

 

 

بهبود قیمت‌ های بازار ارز دیجیتال با وجود شکایت sec

 

بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال در حالی انجام شده است که در هفته قبل، کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) از صرافی‌های رمزارزی بایننس و کوین‌بیس اتهامات متعددی را مطرح کرده است که در اخبار‌های قبلی رابکس ‌هم به آن اشاره کردیم(شکایت از بایننس توسط کمیسیون اوراق بهادار ‌امریکا)، از جمله ارائه اوراق بهادار بدون مجوز به سرمایه‌گذاران آمریکایی و اعلام اینکه برخی از توکن‌ها به عنوان اوراق بهادار تلقی می‌شوند. این اعتبارات توسط بنیادها و شرکت‌ها صادر شده‌اند و یا با چندین پروتکل مرتبط هستند.

 

 

 

توکن‌های Sandbox (SAND)، Filecoin (FIL)، Axie Infinity (AXS)، Chiliz (CHZ)، Flow (FLOW)، Internet Computer (ICP)، Near (NEAR)، Voyager (VGX)، Dash (DASH) و Nexo (NEXO) به عنوان اوراق بهادار مطرح شده‌اند. لیست کامل این ارز ها را می‌توانید در خبر (لیست ارزهایی که SEC به عنوان اوراق بهادار شناسایی کرده است)

 

 

بهبود قیمت‌ بازار ارز دیجیتال

 

 

 

اطلاعات ON-CHAIN نشان می‌دهد که میلیون‌ها دلار ارزش MATIC قبل از این بهبود از شرکت‌های معاملاتی Jump Trading و Cumberland به صرافی‌ها ارسال شده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال فروش توکن‌هایی که در اسناد SEC ذکر شده‌اند، بوده‌اند. در عین حال، در این زمان، قیمت بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تنها تا ۴.۵ درصد کاهش یافتند که در مقایسه با افت قیمت‌های SOL، ADA و MATIC، این کاهش کمتر است و یک حرکت غیرمعمول است.

 

 

منبع : coindesk

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد