اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

ورشکستگی صرافی هوبی | شایعه ورشکستگی Huobi تا چه حد جدی است؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

347

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

16مرداد1402|07:10

ورشکستگی صرافی هوبی

چند روزی است که شایعه ورشکستگی صرافی هوبی در فضای مجازی پیچیده و این اتفاق منجر به خروج مقدار زیادی استیبل کوین از آن شده است. شایعه ورشکستگی Huobi از دو جنبه ذخایر استیبل کوین موجود در صرافی و تحقیقات مقامات چینی و دستگیری برخی از اعضای تیم هوبی مورد توجه قرار گرفته است.

 

شایعه ورشکستگی صرافی هوبی

حجم گسترده اخبار و شایعات پیرامون ورشکستگی صرافی هوبی باعث شد تا بین 5 تا 6 آگوست جریان خروجی به ارزش 64 میلیون دلار از این صرافی شکل بگیرد. این اتفاق در زمانی رخ داده است که شایعات زیادی در مورد پرداخت بدهی این صرافی وجود دارد.

 

احتمال داده می‌شود مقامات چینی در حال بررسی مدیران این پروژه هستند. در زمان نگارش این مقاله ،جریان خروجی در آخر هفته منجر به کاهش ارزش کل قفل شده (TVL) آن به 2.5 میلیارد دلار شد که از عدد 3.09 میلیارد دلار در 6 جولای شروع شده و به این میزان کاهش یافته است.

 

شایعات مبنی بر دستگیری رهبر صرافی در چین برای اولین بار در 4 آگوست به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد معاملات صرافی با پلتفرم های قمار منتشر شد و پس از آن بود که میزان TVL صرافی کم کم با کاهش روبه‌رو شد.

 

سخنگوی صرافی Huobi در صحبت با Cointelegraph این ادعاها و شایعه ورشکستگی Houbi را به عنوان اخبار جعلی توصیف کرد. این شایعات در حالی منتشر می‌شوند که طبق گزارش‌ها مقامات در حال تشدید کنترل بر ترید ارزهای دیجیتال در سرزمین اصلی آن، یعنی چین هستند.

 

کوین تلگراف دریافته است که حداقل یکی از مدیران سطح C در چند هفته گذشته Huobi را ترک کرده است. اگرچه مشخص نیست که آیا این خروج به تحقیقات در چین مرتبط است یا خیر.

 

در پلتفرم رسانه اجتماعی X، رئیس رسانه های اجتماعی Huobi گفت که شایعات در مورد ورشکستگی صرافی هوبی نادرست هستند و صرافی در حال حاضر به خوبی کار خود را انجام می‌دهد. برای خرید بیت کوین و بیش از هزار ارز دیجیتال دیگر به صرافی رابکس مراجعه کنید.

 

ورشکستگی Huobi، شایعه یا واقعیت؟

ظاهراً صرافی هوبی با مشکلات پرداخت بدهی نیز مواجه است. آدام کوکران، مدیر اجرایی فین‌تک و سرمایه‌گذار فرشته، در یک سری پست اشاره کرد که شرکت هوبی ممکن است به دلیل ناهماهنگی در انباشت خرید تتر خود ورشکسته باشد.

 

با پشتیبانی از داده های زنجیره ای موجود در DefiLlama، کوکران اشاره کرد که در USDT و USD Coin روی هم رفته، Huobi کمتر از 90 میلیون دلار دارایی در 5 آگوست داشت. با این حال، آخرین بازبینی درخت مرکل صرافی می‌گوید که کاربران هوبی 630 میلیون دلار USDT و 631 میلیون دلار موجودی کیف پول به USDT دارند.

 

ورشکستگی Houbi

 

این داده‌ها کوکران را به این نتیجه رسانده که: «هوبی عمیقاً ورشکسته است». بر اساس داده های DefiLlama در 6 آگوست، کیف پول های Huobi تنها 72 میلیون دلار USDT و USDC را در مجموع نگهداری می کردند.

 

صرافی Huobi هنوز به درخواست Cointelegraph برای شفاف سازی شایعات مربوط به ورشکستگی صرافی هوبی و اختلاف بین داده های زنجیره‌ای و گزارش حسابرسی خود پاسخ نداده است و همین مساله احتمال درست بودن آن را تایید می‌کند.

 

صرافی Huobi در حوزه های قضایی دیگر نیز با چالش‌هایی مواجه است.  به عنوان مثال یک اقدام اجرایی توسط رگولاتور اوراق بهادار در مالزی باعث شد این صرافی در ماه می فعالیت خود را در این کشور تعطیل کند.

منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap