اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تغییر نام توکن متیک به POL| توکن جدید پالیگان

نویسنده : عارفه مدنی

429

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ارزهای دیجیتال

22تیر1402|32:12

تغییر نام توکن متیک به POL

شرکت توسعه لایه 2 اتریوم  Polygon اقدام به تغییر نام توکن متیک به POL  کرده است که می‌تواند برای اعتبارسنجی چند زنجیره مختلف استفاده شود. در هر ۴ لایه پروتکل تازه معرفی شده پالیگان ۲.۰ برای اعتبارسنجی از آن استفاده خواهد شد. برای خرید متیک به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

تغییر نام توکن متیک به POL

پیشنهاد برای ارتقای فنی MATIC به یک توکن چند منظوره، نیازمند تأیید از جامعه Polygon است. پس از تأیید، ارتقای MATIC به یک توکن چند منظوره منجر به تغییر نام آن به POL خواهد شد.

 

به گزارش (en.ethereumworldnews.com)، قابلیت استفاده از POL در تمام پروتکل‌های Polygon شامل Polygon PoS، zkEVM و Supernets خواهد بود. در مورد ارتقای مورد انتظار، در اعلامیه آمده است: “قبل از هر چیز، این امکان را فراهم می‌کند که گروهی از شرکای پروتکل، یعنی افرادی که در فعالیت‌های پروتکل شرکت می‌کنند، بتوانند بدون کاهش امنیت، به پشتیبانی از هزاران زنجیره Polygon بپردازند.

 

تغییر نام توکن متیک به POL دلیل است که توسعه دهندگان و تاییدکنندگان را برای انجام کارهای مفید ترغیب می‌کند. اگر پیشنهاد ارتقا به اجرا درآید، ساختار پروتکل بازطراحی شده ویژگی‌هایی مانند قابلیت بی‌نهایت در مقیاس‌پذیری و عدم مانع بین دو پروتکل را به ارمغان خواهد آورد. به این معنی که امکان توسعه بی‌نهایت و عدم مانع بودن در ارتباط بین هر دو پروتکل فراهم خواهد شد.

 

از مهمترین ویژگی‌های تغییر نام توکن متیک به POL آن است که صاحبان توکن می‌توانند به عنوان تاییدکنندگان فعالیت کنند و پاداش دریافت کنند، اما با دو تغییر اساسی: ۱) تاییدکنندگان می‌توانند چندین زنجیره را تأیید کنند و زنجیره‌ها می‌توانند نقش‌های متعدد (و پاداش‌های متناسب) را به تاییدکنندگان ارائه دهند. در واقع، با توکن POL، صاحبان توکن می‌توانند نقش‌های مختلفی را به عنوان تاییدکننده در چندین زنجیره بازی کنند و پاداش‌های متناسب با هر نقش را دریافت کنند.

 

 

۲)این به تاییدکنندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان در چندین زنجیره فعالیت کنند و از فرصت‌های بیشتری برای کسب پاداش بهره‌برداری کنند. به این ترتیب، POL به عنوان یک توکن فوق‌العاده مفید به نقش‌های مختلف و چندزنجیره‌ای در اکوسیستم فعلی Polygon می‌پردازد.

 

تغییر نام توکن متیک به POL

 

 

با تغییر نام توکن متیک به POL، تکلیف توکن قدیمی متیک چه می‌شود؟

 

کاربران حداقل چهار سال فرصت دارند تا با ارسال سکه‌های قدیمی خود به یک آدرس قرارداد خاص، MATIC خود را با توکن POL جایگزین کنند.  برای انجام این کار، کاربران باید MATIC خود را به یک قرارداد هوشمند ارسال کنند که توسط پروتکل ارائه شده است. سپس کاربران تعداد مساوی توکن‌ها را به نسبت ۱:۱ دریافت می‌کنند. تغییراتی در تأمین توکن یا اقتصاد توکن توسط تیم اعلام نشده است.

اگر جامعه پیشنهاد و برنامه را تأیید کند و چراغ سبز نشان دهد، توکن pol می‌تواند در طی چند ماه آینده راه‌اندازی شود، همچنین تیم افزود. پس از انتشار این خبر روز پنجشنبه، قیمت MATIC با ۴ درصد افزایش مواجه شد. این تغییر هدفش افزایش تعامل و اعتبارسنجی چند زنجیره‌ای برای کاربران در سیستم بومی لایه 2 این پروتکل است. Polygon Labs، شرکتی که MATIC و راه حل اسکیلینگ مربوط به آن را توسعه داده است، این پیشنهاد را در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از (Roadmap 2.0) اعلام کرد.

 

 

 

 

منبع : en.ethereumworldnews.com

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد