اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

سرقت PEPE به ارزش 16 میلیون دلار توسط 3 عضو اصلی تیم پروژه

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

135

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

05شهریور1402|26:07

سرقت PEPE توسط تیم توسعه‌دهنده

اعضای تیم Rogue Pepecoin مسئول سرقت PEPE از Multisig هستند. ارزش خرید PEPE دزدیده شده به 16 میلیون دلار می‌رسد. در اطلاعیه‌ای به جامعه PEPE، ادعا شد که سه عضو سابق تیم PEPE ، بودجه پروژه را سرقت کردند و سپس کنترل کامل را به تنها عضو باقی مانده واگذار کردند.

 

سرقت PEPE توسط تیم پروژه

به نظر می رسد در رابطه با برداشت مرموز 16 میلیون دلاری از کیف پول مولتی سیگ پروژه PEPE، انگشت‌های اتهام به سمت سه عضو سابق این پروژه باشد. در 24 آگوست، جامعه طرفداری پپه متوجه شد که به ارزش 16 میلیون دلار PEPE از کیف پول Pepe Multisig خارج شده و به چندین صرافی ارسال شده است.

 

این خبر سبب شد تا قیمت PEPE تقریباً 15 درصد کاهش را تجربه کند.متن منتشر شده به این صورت است: «1یک ساعت پیش، کیف پول ارز دیجیتال مولتی سیگ Pepe، میزان امضاهای مورد نیاز در مولتی سیگ خود را از 5/8 به 2/8 تغییر داد. پس از این اتفاق ارسال 15.7 میلیون دلار PEPE به صرافی‌ها صورت گرفت.»

 

یکی از بنیانگذاران ناشناس که پشت پروژه بود، در یک پست در تاریخ 25 آگوست در X (توئیتر سابق)، از حساب رسمی Pepecoin یک اطلاعیه ارائه کرد و جزئیات آنچه را که اتفاق افتاده بود ارائه کرد. طبق این بیانیه، سه عضو تیم به طور ناگهانی وجوه را از multisig دزدیدند و سپس پروژه را رها کردند و کنترل کامل کامل پروژه را به فرد باقی مانده سپردند.

 

نفر چهارم که باقی مانده بود، می‌گوید: «مولتی سیگ به گونه‌ای تنظیم شده بود که برای تأیید نیاز به حضور 3 نفر از 4 امضاکننده داشته باشد. دیروز این 3 عضو سابق تیم بدون اطلاع من، وارد مولتی سیگ شدند، 16 تریلیون (60 درصد از 26 تریلیون) توکن مولتی سیگ را دزدیدند و آنها را برای فروش به صرافی‌ها فرستادند.

 

پس از سرقت PEPE آن‌ها سپس خود را از multisig حذف کردند تا هرگونه ارتباط خود با رمز ارز PEPE را لغو کنند، تمام حساب‌های اجتماعی خود را حذف کردند و چیزی جز پیامی برای من باقی نگذاشتند که می‌گوید «multisig به‌روزرسانی شده است، شما اکنون کنترل کامل دارید.»

 

آینده پپه بعد از سرقت PEPE

 

این عضو ادعا کرد که جای حساب X و 10 تریلیون PEPE باقیمانده در multsig اکنون امن است، و وجوه قرار است به کیف پول جدیدی منتقل شود و تا زمانی که استفاده بشوند یا بسوزند، در آنجا خواهند ماند. اعضای باقی مانده ادعا کردند که اکنون که سارقان رفته‌اند آنچه را که برای جامعه PEPE درست است انجام خواهند داد.

 

آن‌ها گفتند: «PEPE از زمان شروعش متأسفانه با درگیری‌های درونی مواجه شده است، زیرا بخشی از تیم افراد نامناسبی هستند که فقط حرص و طمع دارند و همین مساله نیز سبب سرقت PEPE از کیف پول مالتی سیگ پروژه شد. یکی از آن‌ها ادامه داد:

 

«در حالی که سرقت PEPE اتفاق افتاده را پردازش می‌کنم، مشتاقانه منتظر آینده‌ای برای PEPE هستم که در آن بتوانم جامعه را به بهترین شکل مدیریت کنم و بهترین برنامه را برای توکن‌ها داشته باشم. در این مسیر هیچ عضو تیم سهل انگار و یا موقعیت‌ سختی من را متوقف نخواهد کرد.»

 

واکنش‌ها در نظرات متفاوت بود و برخی از آن حمایت کردند و به این اعلامیه خوش‌بین بودند، در حالی که برخی دیگر صحت این ادعاها را زیر سوال بردند. طبق داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، قیمت PEPE طی 24 ساعت گذشته 5.7 درصد افزایش یافته و به 0.000000895278 دلار رسیده است.  ارزش فعلی بازار آن نیز 382.7 میلیون دلار است.

 

منبع : cointelegraph

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد