اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

لانچ نات کوین | نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin

نویسنده : مهدی رضائیان

1668

زمان مطالعه :

2 دقیقه
ایران

28فروردین1403|36:14

لانچ نات کوین

با نزدیک شدن به لانچ نات کوین بر بستر شبکه منبع باز تلگرام (TON)، نرخ تبدیل ارز درون بازی به توکن نهایی نات کوین اعلام گردید. تنها یک هفته تا لانچ نات کوین بر بستر شبکه TON باقی مانده و در این راستا، نرخ تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin نیز مشخص شده است. تیم سازنده‌ی این بازی پرطرفدار که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند، جزئیات مهمی را در رابطه با نحوه‌ی تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin به اشتراک گذاشته است.

 

لانچ نات کوین

کاربران ربات نات کوین با ضربه زدن بر صفحه‌ی گوشی‌های هوشمند خود، موفق به کسب مقدار بسیار زیادی (تریلیون‌ها واحد) ارز درون بازی شده‌اند. اما قطعا چنین حجم عظیمی از دارایی، معامله رمز ارزها را با مشکلاتی مواجه می‌کرد. تیم نات کوین پیش‌تر اعلام کرده بود که برای تسهیل فرایند معاملات پس از ضرب توکن‌ها، قصد تعدیل تعداد ارقام را دارد که اخیرا نحوه انجام این کار را توضیح داده است.

 

برنامه‌ی نات کوین به دبنال این است که پس از لانچ نات کوین، سه رقم از سمت چپ نقطه‌ی اعشار را حذف نماید. این به این معنی است که اگر ۱،۰۰۰ واحد ارز درون بازی استخراج کرده‌اید، تنها یک توکن نات کوین دریافت خواهید کرد. همچنین، استخراج ۱۰ میلیون واحد ارز، معادل دریافت ۱۰،۰۰۰ توکن مبتنی بر بلاک‌چین خواهد بود. در نهایت، اگر موفق به استخراج ۵۳۲،۴۸۷ واحد شده‌اید، پس از تبدیل، صاحب ۵۳۲.۴۸۷ واحد توکن NOT خواهید شد.

 

با این توضیحات نرخ تبدیل ارز بازی به ارز واقعی Notcoin، معادل ۱،۰۰۰ به ۱ است. این نرخ برای تمامی بازیکنان یکسان در نظر گرفته شده است. بنابراین، از طریق این فرآیند، بازیکنان ارز کمتری دریافت نمی‌کنند، بلکه صرفاً نرخ تبدیل برای انتقال دارایی‌های درون بازی به بستر بلاک‌چین انتخاب شده است. برای آموزش فروش نات کوین مطالعه مقاله توصیه می‌شود.

 

چند روز تا لانچ نات کوین

 

لانچ نات کوین و تغییرات آتی آن

بر اساس گفته‌های تیم سازنده، کل تعداد نات‌کوین‌های ضرب‌شده ۱۰۲،۷۱۹،۲۲۱،۷۱۴ واحد خواهد بود. از این میان، حدود ۸۰.۲ میلیارد نات کوین به بازیکنان و ماینرها اختصاص داده می‌شود و ۲۲.۵ میلیارد دیگر که بخشی از آن توسط بازیکنان به صندوق اکوسیستم اهدا شده است، برای پرداخت پاداش توکن درون بازی پس از لانچ نات کوین و همچنین تأمین مالی توسعه‌های آتی و سایر ابتکارات استفاده خواهد شد.

 

همچنین، نات کوین اعلام کرده است که در حال پاکسازی حساب‌های کاربری مشکوکی است که به نظر می‌رسد بات‌های اتوماتیکی باشند که با استفاده از اسکریپت‌ها بازی را دستکاری می‌کنند. این یک هشدار برای کسانی است که از بات‌های خارج از نات کوین برای استخراج آن استفاده کرده‌اند.

 

علاوه بر این، شرکت سازنده Open Builders جزئیات مدل گیم‌پلی آینده را تشریح کرد که در آن پروژه‌های خارجی می‌توانند توکن‌های نات کوین را از بازار آزاد خریداری کرده و آن را وارد بازی کنند و بدین ترتیب با پاداش‌های رمزنگاری به بازیکنان برای تعامل با محتوای خود پاداش دهند. جزئیات اولیه این تغییر برنامه‌ریزی‌شده هفته گذشته توسط GG وابسته به Decrypt گزارش شد.

 

این یک تکامل از سیستم فعلی بازی است که در آن بازیکنان با دنبال کردن کانال‌های تلگرام یا حساب‌های توییتر یا بازدید از وب‌سایت‌های پروژه‌ها، سکه‌های درون بازی به دست می‌آورند. در آینده، شرکت‌ها برای حق دیده شدن در میان ۳۵ میلیون بازیکن نات کوین هزینه پرداخت خواهند کرد. بخشی از این پرداخت به خزانه نات‌کوین واریز می‌شود و بخش دیگری برای همیشه سوزانده خواهد شد که به تدریج کل عرضه نات‌کوین را کاهش می‌دهد.

 

نات کوین همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ارائه «تجربه‌های» ماهانه جدید است تا گیم‌پلی را متحول کند، بازیکنان را به بازگشت به بازی ترغیب کند و در عین حال توکن‌های جدید مبتنی بر میم را معرفی نماید.طبق برنامه‌ریزی‌ها، لانچ توکن نات کوین در تاریخ ۲۰ آوریل (اول اردیبهشت) انجام خواهد شد. این تاریخ همزمان با رویداد هاوینگ بیت‌کوین است.

 

در دو هفته گذشته، قیمت کوپن‌های پیش‌ فروش نات کوین تقریباً دو برابر شده است. به طوری که قیمت کوپن NFT برای 10 میلیون سکه درون بازی (معادل 10،000 توکن TON) از حدود 50 دلار Toncoin به حدود 90 تا 100 دلار تا روز پنجشنبه افزایش یافته است. باید منتظر ماند و دید که پس از لانچ نات کوین قیمت آن چه تغییراتی خواهد داشت. توجه داشته باشید که برای فروش توکن‌های خود به خرید تن کوین نیاز دارید که از طریق صرافی‌ رابکس قابل انجام است.

منبع : decrypt

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin