اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

 ورود نایک به بازار کریپتوکارنسی با هزینه میلیارد دلاری

نویسنده : عارفه مدنی

96

زمان مطالعه :

1 دقیقه
ارزهای دیجیتال

29فروردین1402|52:06

ورود نایک به بازار کریپتوکارنسی با جعبه‌های دیجیتالی که حاوی کفش‌های مجازی است شروع شده است که البته همراه با هزینه میلیارد دلاری بوده است و هر باکس را به قیمت 19.82 دلار به فروش می‌رساند. این یکی از جدیدترین راه‌هایی است که در دنیای دیجیتال و آثار دیجیتالی به وجود آمده است. اولین سری فروش این کفش‌های مجازی در تاریخ ۱۸ آوریل یعنی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

 

 ورود نایک به بازار کریپتوکارنسی با کلکسیون کفش‌هایش 

ورود نایک به بازار کریپتوکارنسی برای تولید ان اف تی به مشتریان وفادار و بالقوه خود است اما در حال حاضر سعی دارند از عبارت دیگری مانند ان اف تی برای توصیف ارز دیجیتال مجازی مانند «creat» استفاده کنند. نایک مجموعه مجازی خود را برروی بلاک چین swoosh ارائه خواهد کرد. Swoosh، پلتفرم مبتنی بر بلاک چین نایک در اواخر سال گذشته معرفی شده است.

به گفته شرکت نایکی، مصرف کنندگان می‌توانند تصاویر دیجیتالی از جعبه های نمایش مجازی را به قیمت 19.82 دلار خریداری کنند. هر جعبه در نهایت قفل نسخه‌های دیجیتالی مختلف کفش‌های کتانی «نماد Air Force 1» نایک را باز می‌کند که برای اولین بار در سال 1982 فروخته شده است .

این روند برای رها کردن اصطلاحات مربوط به رمزارزها مانند ان اف تی یا بلاکچین، به همراه تبلیغاتی که توسط گروه “رولینگ استونز” و شرکت “فاکس انترتینمنت” به این شکل انجام شده است، صورت گرفته است. این روند از استفاده از اصطلاحات صنعتی ممکن است به دلیل رسوایی‌های اخیر مربوط به رمزارزهای دیجیتال یا تلاش برای به کار گیری زبان روزمره به منظور جلب توجه عمومی به تکنولوژی بلاکچین و رمزارز باشد.

 

ورود نایک به بازار کریپتوکارنسی

اما چه کسانی جعبه‌های نایک را خریداری می‌کند؟

نایک گفته است که به هر یک از بیش از 330000 عضو Swoosh فرصتی برای خرید یکی از جعبه‌های دیجیتال می‌دهد. اگر این شرکت حداقل یک جعبه به هر یک از اعضای خود بفروشد، نایک می‌تواند بیش از 6.5 میلیون دلار درآمد داشته باشد. این یکی از شیوه‌های کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال است که نایک به عنوان یکی از مطرح‌ترین صنایع پوشاک به آن روی آورده است.
البته این اولین تجربه دیجیتال نایک نیست. اواخر سال گذشته، RTFKT، یک شرکت مد دیجیتال و کلکسیونی متعلق به این شرکت، کفش‌های ورزشی NFT را منتشر کرد. جعبه‌های Air Force 1 از 18 آوریل در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانند در بازار دیجیتال نایک خریداری شوند.

ان اف تی چیست؟

ان‌اف‌تی (NFT) یک نوع توکن دیجیتال است که به طور منحصر به فرد و غیرقابل معامله طراحی شده است. بر خلاف توکن‌های دیجیتال دیگر که با یکدیگر قابل معامله و معمولاً هم ارزش یکسانی دارند، هر نمونه از ان‌اف‌تی دارای شناسه یکتا و خصوصیات خاص خود است و نمی‌توان آن را با دیگری جایگزین کرد.

 

به همین دلیل، ان‌اف‌تی برای نمایش و مالکیت اثر هنری، محصول فرهنگی، اموال مجازی و… استفاده می‌شود و معمولاً در بازارهای جهانی هنر دیجیتال و کالاهای دیجیتال گران قیمت به فروش می‌رسند. برای درک بهتر ان اف تی‌ها و کسب درآمد از آن می‌توانید به مقاله ان اف تی چیست آکادمی رابکس مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin