اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

تست نت همراه با پاداش پروتکل مینا Mina

نویسنده : عارفه مدنی

157

زمان مطالعه :

۲ دقیقه
ایرانبلاکچین

02خرداد1402|46:07

تست نت همراه با پاداش پروتکل مینا Mina به منظور نهایی کردن هاردفورک پیش روی این پروژه معرفی شد . به منظور نهایی کردن هاردفورک پیش روی این پروژه معرفی شد . پروتکل مینا یک بلاک چین لایه اول و یکی از پروژه‌های ارز دیجیتال Zero-knowledge است که برای این طراحی شده است تا نیازهای محاسباتی را در اجرای برنامه‌های کاربردی «دپ‌ها» (dApps) به صورت کارآمد کاهش دهد.

 

تست نت همراه با جایزه پروتکل مینا که با عنوان  2.0 Testworld Mina شناخته می‌شود، فرصت مناسبی برای ارزیابی‌کنندگان، توسعه‌دهندگان zkApp و کاربران برای آزمایش بلاک چین Mina قبل از برگزاری هارد فورک (Hard Fork) است. این تست‌ها به منظور آزمایش پروتکل و ارزیابی عملکرد صورت می‌گیرند.

 

تست نت همراه با پاداش پروتکل مینا Mina

ابن پروتکل فرصتی است که به ارزیابی‌کنندگان، توسعه‌دهندگان zkApp و کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند قبل از انجام تغییرات بزرگ در بلاک چین Mina، این بلاکچین را آزمایش کنند. این فرصت ارائه شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند قابلیت‌ها و عملکرد بلاک چین Mina را آزمایش کنند و مشکلات و بهبودهای مورد نیاز را شناسایی کنند.

 

هدف این تست نت ارائه امکانات « اثبات دانش صفر» (ZK) قابل برنامه‌ریزی در بلاک چین Mina با استفاده از zkApps است. با انجام تست‌های مربوطه، توسعه‌دهندگان می‌توانند این قابلیت را به خوبی بررسی کنند و مشکلات موجود را رفع کنند تا بتوانند این قابلیت را به شکل نهایی در بلاک چین Mina اعمال کنند.

 

توسعه دهندگان دو هدف اصلی را در تسط بلاک چین مینا دنبال می‌کنند. هدف اول تست بلاک چین تحت شرایط مختلف است. این هدف به معنای آزمایش و ارزیابی بلاک چین Mina در شرایط مختلف و متنوع است. با تست کردن بلاک چین در شرایط مختلف، از جمله بار زیاد، تراکنش‌های پیوسته، یا شرایط خاص دیگر، می‌توان اطمینان حاصل کرد که بلاک چین به درستی عمل می‌کند و مشکلاتی را که ممکن است در شرایط زنده رخ دهد، شناسایی و رفع کرد.

 

هدف دوم اطمینان از صحت عملکرد (SnarkyJS) و کدهای مرتبط با zkApps است. zkApps یک زبان برنامه‌نویسی است که برای توسعه « اثبات دانش صفر» (ZK) و zkApps در بلاک چین Mina استفاده می‌شود. هدف این قسمت از تست‌ها اطمینان حاصل کردن از صحت و عملکرد درست SnarkyJS و کدهای مرتبط با zkApps است. با تست دقیق و جامع این قسمت، مطمئن می‌شویم که اثبات‌ها و کدهای مربوطه به درستی عمل می‌کنند و از هیچ نقص یا خطا در این زمینه‌ها رنج نمی‌برند.

 

 

 

پروتکل مینا Mina در مرحله تست نت عرضه شد

 

 

برنامه‌های پروتکل مینا Mina در مرحله تست نت همراه با جایزه

برای کمک به دستیابی به اهدافی که بالا ذکر شد، تست نت همراه با پاداش پروتکل مینا Mina شامل ۴ مسیر مختلف خواهد بود. مرحله اول آزمایش نهایی (E2E) zkApp است که این مسیر برای انجام آزمایش‌های کامل و نهایی بر روی (zkApp) طراحی شده است. در این مسیر، تست‌ها برای بررسی و ارزیابی کامل عملکرد zkApp در تمامی جنبه‌ها انجام می‌شود.

 

مرحله دوم بازرسی امنیتی خارجی است. این مسیر مربوط به انجام بازرسی امنیتی از سوی نیروهای خارجی است. در این بازرسی، امکانات امنیتی بلاک چین Mina بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیب‌پذیری امنیتی وجود ندارد و اقدامات لازم برای حفظ امنیت انجام شده است. برای خرید مینا می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

مرحله سوم آزمایش پروتکل و عملکرد آن است. این مسیر برای تست و بررسی عملکرد پروتکل بلاک چین Mina طراحی شده است. در این آزمایش‌ها، قابلیت‌ها و عملکرد بلاک چین در شرایط مختلف بررسی و ارزیابی می‌شود تا بهبودهای لازم اعمال شوند.

 

مرحله آخر آماده‌سازی برای «هاردفورک» Hard Fork است. این مسیر مربوط به آماده‌سازی برای تغییرات بزرگی است که در «هاردفورک» Hard Fork بلاک چین Mina قرار است انجام شود. در این مسیر، تمامی مراحل و فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای موفقیت‌آمیز این تغییرات بررسی و انجام می‌شود.

 

در کل، Testworld Mission 2.0 که تست نت همراه با پاداش پروتکل مینا Mina است شامل چهار مسیر مختلف است که هر یک به هدف خاص خود می‌پردازند. به طور کلی این فرآیند، برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد و امنیت بهینه پروتکل است.

 

منبع : twitter.com

به این مقاله امتیاز دهید :

برچسب های مرتبط :
اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

انتقال نات کوین به پاول دورف | انتقال NotCoin امکان پذیر است؟

پیش فروش نات کوین شروع شد | آموزش فروش notcoin در پیش فروش

هدیه نات کوین به دوستان | ارسال Gift نات کوین و دریافت سود

پیش فروش نات کوین در صرافی بای‌بیت آغاز می‌شود