اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

هک توییتر صرافی کوکوین KuCoin | سرقت ۲۲هزار دلار دارایی کاربران

نویسنده : عارفه مدنی

219

زمان مطالعه :

1
بلاکچینصرافی‌ها

04اردیبهشت1402|46:09

صرافی کوکوین تأیید کرد که در روز دوشنبه، ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت)، حساب توییترش از کنترل تیم این مجموعه خارج شده است و هکر‌ها توانسته‌اند به هک توییتر صرافی کوکوین KuCoin تنها در ۴۵ دقیقه بپردازند. کوکوین اعلام کرد که هکرها با انتشار مجموعه‌ای از تبلیغات جعلی، بیش از ۲۲٬۶۲۸ دلار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم را از کاربران سرقت کرده است.

پس از وقوع این حادثه، کوکوین به کاربران خود قول داد که در حین انجام تحقیقات و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک، خسارات تأییدشده کاربران آسیب‌دیده را به‌طور کامل پرداخت کند. در ادامه خبر به ماجرای هک حساب توییتر صرافی کوکوین می‌پردازیم. برای خرید بیت کوین و اتریوم می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

ماجرای هک توییتر صرافی کوکوین KuCoin

 صرافی کوکوین KuCoin اعلام کرد که هکرها به مدت 45 دقیقه حساب توییتر آن را برای تبلیغ یک فعالیت جعلی در روز دوشنبه، 24 آوریل تحت کنترل خود درآوردند. این شرکت بیان کرده است که 22 تراکنش در ارتباط با فعالیت‌های کلاهبرداری از جمله ETH و BTC را شناسایی کرده است. ارزش زیان هک توییتر صرافی کوکوین KuCoin در مجموع 22628 USDT براورد شده است.

صرافی کوکوین KuCoin به کاربران اطمینان داده است که تمام ضررهای دارایی تایید شده ناشی از نقض رسانه های اجتماعی و فعالیت جعلی را به طور کامل بازپرداخت می‌کند. ذکر این نکته ضروری است که در این حادثه فقط حساب توییتر KuCoin در معرض خطر قرار گرفت و این پلتفرم با کمک پشتیبانی رسمی توییتر به سرعت برای بازپس گیری کنترل حساب اقدام کرد. KuCoin تکرار کرده است که دارایی های کاربران در این پلتفرم امن باقی می‌ماند.

هک توییتر صرافی کوکوین KuCoin

هک تویتتر صرافی کوکوین KuCoin بسیاری ار کاربران این صرافی و همچنین کاربران خود توییتر را نگران کرده است. به گزارش CryptoPotato، صرافی کوکوین KuCoin از آن زمان حساب توییتر خود را بازیابی کرده است، اما تاکید کرد که این تنها کانالی است که تحت تأثیر قرار گرفته است و وب سایت و سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دیگرش امن هستند و امنیت همه حساب‌ها را برای جلوگیری از یک حادثه مشابه در آینده افزایش خواهد داد. پس از این حادثه، KuCoin قول داد که به کاربران آسیب دیده پس از انجام تحقیقات و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک مبلغ از دست رفته را بازپرداخت کند.

در همین حال، آخرین برسی‌ها نشان می‌دهد که چگونه هکرها همچنان از حساب‌های کاربری برجسته توییتر برای ارسال پست‌های جعلی برای سرقت پول مردم استفاده می‌کنند. همانطور که قبلا توسط CryptoPotato گزارش شده است، هکرها حساب توییتر متعلق به دانته دیسپارت، مدیر ارشد استراتژی Circle را هک کردند تا یک airdrop جعلی USDC را تبلیغ کنند. هکر‌ها همچنین کنترل توییتر News24 را برای ایردراپ XRP به دست گرفتند. Robinhood یکی دیگر از قربانیان این رنجیره‌ هک‌ها بوده است که از حساب توییتر خود برای اعلام توکنی که ظاهراً توسط این پلتفرم ایجاد شده بود استفاده شد.

به فعالین حوزه  کریپتوکارنسی توصیه می‌شود که توکن‌های خود را به کسانی که قول افزایش بازدهی را می‌دهد ارسال نکنند و همچنین باید برای جلوگیری از باز کردن لینک‌های مشکوک که سعی در جعل هویت لینک‌های واقعی دارند، دقت لازم را داشته باشند.
منبع : cryptopotato

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

پروژه Tapswap جایگزین نات کوین | آموزش استخراج TAP تپ سواپ

فروش نات کوین تلگرام | تخمین قیمت نات کوین تلگرام NOTCOIN

نات کوین ۱ اردیبهشت در صرافی‌ ها لیست خواهد شد

آموزش فروش نات کوین | 0 تا 100 فروش Notcoin به صورت تصویری

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ | هر یک میلیون نات کوین 10 دلار؟

تایم کوین چیست؟ 0 تا 100 آموزش استخراج ارز دیجیتال TimeCoin