اخبار ارز دیجیتال | رابکس

آخرین خبرهای بیت کوین و ارز دیجیتال را با ما دنبال کنید.

معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر | نظر ایلان ماسک چیست؟

نویسنده : مهرآ‌ذین افشاری

168

زمان مطالعه :

3 دقیقه
ایران

14مرداد1402|55:10

شایعه ای در توییتر (برنامه X) در حال انتشار است، مبنی بر اینکه تیم ایلان ماسک در حال کار بر روی ابزاری است که به کاربران امکان معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر را می‌دهد. علاوه بر این شایعه ایجاد ارز دیجیتال x نیز در این پلتفرم منتشر شده است.

 

اگرچه این خبر توسط حساب‌های کاربری زیادی منتشر می شود با این حال، مالک این برنامه، Elon Musk به وضوح شایعه معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر را رد کرده است. وی اظهار کرده است: «در حال حاضر کاری روی آن انجام نمی شود.»

 

معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر

شایعه امکان معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر از زمان مالکیت ایلان ماسک بر این پلتفرم گسترش پیدا کرده است اما ایلان ماسک به تازگی این موضوع را کاملا رد کرده و همچنین ایجاد ارز دیجیتال X را نیز یک شایعه بی‌اساس دانسته است.

 

وقتی چند کاربر توییتر از ایلان ماسک پرسیدند که آیا ابزار معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر در آینده پیاده‌سازی می‌شود یا خیر، ماسک این نظرات را بی‌پاسخ گذاشت و تنها به عدم فعالیت در این حوزه در زمان حال اشاره کرد.

 

کاربری در توییتر در این ارتباط نوشته است که تبدیل توییتر به یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال یک روش منسوخ شده است و اگر ماسک به دنبال اضافه کردن امکان معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر است باید یک مدل جدید فراتر و متفاوت‌تر از مدل‌های مشابه ایجاد کند.

 

حساب توییتر برجسته «کریپتو رند» نیز که بر روی دنیای رمز ارزها متمرکز شده است، با اضافه کردن عکسی از رئیس SEC، گری جنسلر، اظهار داشت که این مرد الان دارد همه جا را بو می‌کشد!!! این پیام به معنی این است که اضافه کردن امکان معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر به همین سادگی نیست.

 

معامله سهام و ارز دیجیتال در توییتر

 

استفاده از دوج کوین در توییتر؟!

با تمام این اظهارنظرها، جامعه همچنان انتظار دارد که ایلان ماسک پرداخت‌های رمزنگاری شده در توییتر را با استفاده از دوج کوین معرفی کند. دوج کوین ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک است که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در میان میم کوین‌ها  است.

 

در آپریل امسال، ماسک لوگوی توییتر (پرنده آبی معروف) را به طلسم Dogecoin تغییر داد که قیمت DOGE را تقریباً 10٪ افزایش داد. با این حال، یک هفته بعد لوگو دوباره به طرح قدیمی برگشت. اضافه شدن این رمز ارز به توییتر می‌تواند قیمت خرید دوج کوین را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

 

در اوایل این هفته، ایلان ماسک یک ویژگی جدید برای ساخت ویدیوها و پخش جریان زنده در توییتر را به اشتراک گذاشت. امروز، او آن را به صورت عمومی آزمایش کرد و از دفتر توییتر به صورت زنده پخش شد.

 

یک ساعت بعد، او توییت کرد که ویدئوی پخش زنده اکنون به خوبی کار می‌کند و نوشت که برای شروع، فقط کافی است زمانی که در حال ارسال پست هستید روی دکمه‌ای که شبیه دوربین به نظر می‌رسد ضربه بزنید. یکی از کاربران توییتر در پاسخ به این توییت نوشت: «پدر دوج کوین زنده است!»

 

این نقل قولی از توییت ماسک بود که در آن او به این شکل به خود اشاره کرد و عنوان فیلم کلاسیک “پدرخوانده” را تعبیر کرد. پس از آن توییت و اولین حضور ایلان ماسک در نمایش زنده تلویزیونی در 8 می 2021، قیمت دوج به بالاترین قیمت در 0.7376 دلار رسید. در حال حاضر، Dogecoin نزدیک به 90٪ زیر این سطح معامله می شود.

منبع : u.today

به این مقاله امتیاز دهید :

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

خرید اتریوم

خرید تتر

خرید تتر

خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین

خرید دوج کوین

خرید دوج کوین

خرید ترون

خرید ترون

خرید شیبا اینو

خرید شیبا اینو

خرید لایت کوین

خرید لایت کوین

خرید بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

خرید ریپل

خرید ریپل

آکادمی رابکس

ارز دیجیتال چیست
ارز دیجیتال چیست
بلاک چین چیست
بلاک چین چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
کیف پول ارز دیجیتال چیست
NFT چیست
NFT چیست
ترید چیست
ترید چیست
کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب درآمد از ارز دیجیتال
استخراج ارز دیجیتال چیست
استخراج ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست
استیکینگ ارز دیجیتال چیست

پربازدید ترین خبرها

قیمت Tapswap چند است؟ آیا تپ سواپ قابل خرید و فروش است؟

بازی راکی ربیت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Rocky Rabbit

همستر کامبت | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

بازی DOGS تلگرام | آموزش فعالیت در ربات داگز تلگرام

ربات میجر | آموزش کامل درامدزایی از ربات میجر Major تلگرام

معرفی بازی پیکسل تپ | آموزش 0 تا 100 ربات پیکسلتپ PixelTap